- Reactiescore
- 2.062
Ik dacht dat je waardig wilde stoppen als de CF bleef, Reneetje![]()
Had ik het maar gedaan
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik dacht dat je waardig wilde stoppen als de CF bleef, Reneetje![]()
Heb enkele screens gebruikt als weerlegging of om te reageren op beweringen van Rene (Gwamm kant). Meeste daarvan komen gewoon uit de gedeelde leiding chat, en 2 stuks uit een prive gesprek dat enkel daar gevoerd werd tussen ons als leidinggevende omdat jij uit de leiding chat gestapt was.Man man man, gaan we nu ook al allerlei “privé” zaken op het AF gooien? Leiding zijn is al totaal niks voor mij en ik vind er ook geen donder aan omdat ik dan met van die politiek correcte lui zoals jij (die blijkbaar aan de grootte van je post te zien niks beters te doen hebben) eeuwen lang in gesprek ben. De enige reden waarom ik het oppak is omdat een ander het niet wilt doen en jullie anders geen meter vooruit komen als er weer iets te bespreken valt.
Het was zeker niet de bedoeling om je op een bepaalde manier neer te zetten, ik reageerde uitsluitend op beweringen van Rene. Maar ik wil dat gerust recht zetten voor de neutrale lezer: Luc @aapjeklapklap is iemand die zich enorm in zet voor zijn stam en die in woede wel eens durft dreigen maar waarmee eenmaal afgekoeld (vaak de dag er na) wel een serieus gesprek aangevat kan worden en oplossingen alsnog gevonden kunnen worden.Je zet mij niet nu op het AF neer alsof ik altijd loop te dreigen en te mieren terwijl ik jullie volgens mij vaak zat tegemoet ben gekomen en bepaalde zaken gwn netjes heb afgehandeld.
Ik reageer uitsluitend op Rene die dit naar het AF brengt:Bepaalde dingen die jij nu aanhaalt hebben totaal niks te maken met de desbetreffende CF… beetje laag dit, normaal gesproken zijn woorden genoeg en als mensen het dan niet niet geloven dan lever je pas bewijs aan. Bijvoorbeeld captain staat toch totaal buiten deze discussie? Je hebt zelf ingestemd met het feit dat captain mocht blijven liggen dus daar valt weinig aan te veranderen.
Dat jij hier serieus op ging reageren had ik wel kunnen weten natuurlijk. Mocht je het niet doorhebben ik was Rene wat aan het trollenMakkelijk praten als je lekker veilig met hetzelfde kliekje samen blijft spelen. Dit zijn zowat allemaal compleet nieuwe gasten voor bijvoorbeeld een Rene, dat is eens wat anders dan lekker met bekenden bij elkaar gaan spelen en al op voorhand weten wat je aan elkaar hebt… Looney is gwn w78 endgame accounts met een paar aanhangsels erbij
Zeg jij janknoob? (en midget trouwens, nu ik een reactie nalas)Het zijn niet wij die een leuke wereld in de weg staan hoor!
Dit zodat ik met een gerust hart kan gaan werken zonder me elk uur zorgen te moeten maken of account en stam wel goedkomt.
Zeg jij janknoob? (en midget trouwens, nu ik een reactie nalas)
Aan die stomme boekdelen van jou weer te lezen geil jij weer te erg op dit soort dingen.
Kun je eens een keer een wereld spelen zonder al dat gejank iedere keer?
Op 73 toen t niet gebeurd was, was jij toen lekker keihard gerekt noob.
Echt gewoon saaie werelden om te volgen als jij er speelt man..
René staat gewoon in z'n recht vind ik!
Sorry hoor maar dat een Arbeider als René tegen een toekomstig partner McKinsey als Jonathan praat vind ik niet normaal.
Champ heeft wel goed gedaan voor je zelfvertrouwen die je overduidelijk miste, Bedankt Schedel!