Kaarten Wereld 4

DeletedUser

Guest
ff over fusies, je moet niet zuren dat er 1 topstam het doet:

1. WH (+ Half Russia + Half Styx)
2. NW (+ De Vluchtelingen Van Ball) (en ze staan tijdelijk 2de, gratz slick)
3. OPX ( OP + PHX )

8. DBVC (+ AOD)

weet iemand nummers 4 tm 7? :p

Nissen WH is Styx;)
en enkel maar Russia, jij bent nog aardig voor die mannen van WH...
Ja W4 is nu al een fusie wereld:(
spijtige zaak net zoals w2.
Zo gaat er bij iedereen de fun uit als iedereen maar blijft fuseren.
Maar ja daar zullen jullie wel later achterkomen als het gros van de spelers pleite is.
 

DeletedUser

Guest
Shield: Divine + (=W=).

Wat is er eigenlijk tegen fusies? Als dit beide stammen goed uit komt is het toch alleen maar positief? Alle stammen krijgen te maken met leden die stoppen en soms gaat dit zo rap dat je fuseert met een BND o.i.d. ..
 

DeletedUser

Guest
Hier een nieuwe, verbeterde en met die nieuwe top 10:

Wereld44maart.jpg
 

DeletedUser

Guest
om de lijst aan te vullen..
( ik denk dat ze allemaal al eens gefuseerd hebben )

VVV deze fuseren zoveel dat de kern van VVV uit 1 persoon bestaat denk ik :p
onlangs nog gefuseerd met EXD ( halve fusie, enkel de grote leden )
 
Reactiescore
91
Nissen WH is Styx;)
en enkel maar Russia, jij bent nog aardig voor die mannen van WH...
Ja W4 is nu al een fusie wereld:(
spijtige zaak net zoals w2.
Zo gaat er bij iedereen de fun uit als iedereen maar blijft fuseren.
Maar ja daar zullen jullie wel later achterkomen als het gros van de spelers pleite is.

-300- ==> ][
 

DeletedUser

Guest
Impera (toen 21leden) is gefuseerd met ArdA indertijd. zij hadden ook een 20tal leden. Niet alle russia leden zijn naar WH getrokken btw :)

Bmad naar MOTTO
Kadoendra en Sebbo naar Impera
 

DeletedUser

Guest
om de lijst aan te vullen..
( ik denk dat ze allemaal al eens gefuseerd hebben )

VVV deze fuseren zoveel dat de kern van VVV uit 1 persoon bestaat denk ik :p
onlangs nog gefuseerd met EXD ( halve fusie, enkel de grote leden )

-VVV- eerder gefuseerd met LoD ook.
Nog steeds actief op zoek naar fusiepartners.

Ik heb 2 mogelijkheden in gedachten voor de volgende fusie...
 

DeletedUser

Guest
Is de enige stam dat niet fuseert Ares heb ik de indruk? :s

Grtz
Beldin
 

DeletedUser

Guest
66 leden lijkt me zo al een zootje. Ik ben een stam met minder dan 30 leden gewoon...

Het is een kwestie van ze gecontroleerd te houden, ze te doen samenwerken. Als je een stam hebt waar iedereen indezelfde richting kijkt, of toch bijna in dezelfde richting, en leiders die gerespecteerd worden, dan kan je ver geraken. Dan doet het ledenaantal er minder toe.
Want je kan draaien hoe je het wilt, maar alle stammen boven Ares zijn de laatste weken sterk gestegen in ledenaantal. Vroeger gemiddeld 30-40 ongeveer, nu toch al 50.
Terwijl Ares altijd consequent geweest is in zijn ledenaantal: We leggen geen grenzen op, maar zorgen dat het altijd ongeveer constant blijft. Een keer is het 62, dan eens 68, ... Als er een lid stopt, dan wordt hij direct overgenomen en is er plaats voor een nieuw lid :) Noem het constante uitbreiding :)
En neem dit samen met een mooie spreiding van het puntenaantal van de leden, en ik ben wel ergens trots :) natuurlijk des te meer omdat onze stam veel later gestart is dan al de stammen boven ons :)

Grtz
Beldin
 

DeletedUser

Guest
Het is een kwestie van ze gecontroleerd te houden, ze te doen samenwerken. Als je een stam hebt waar iedereen indezelfde richting kijkt, of toch bijna in dezelfde richting, en leiders die gerespecteerd worden, dan kan je ver geraken. Dan doet het ledenaantal er minder toe.
Want je kan draaien hoe je het wilt, maar alle stammen boven Ares zijn de laatste weken sterk gestegen in ledenaantal. Vroeger gemiddeld 30-40 ongeveer, nu toch al 50.
Terwijl Ares altijd consequent geweest is in zijn ledenaantal: We leggen geen grenzen op, maar zorgen dat het altijd ongeveer constant blijft. Een keer is het 62, dan eens 68, ... Als er een lid stopt, dan wordt hij direct overgenomen en is er plaats voor een nieuw lid :) Noem het constante uitbreiding :)
En neem dit samen met een mooie spreiding van het puntenaantal van de leden, en ik ben wel ergens trots :) natuurlijk des te meer omdat onze stam veel later gestart is dan al de stammen boven ons :)

Grtz
Beldin

Bleh, fuseren is geen kunst. Je stam na een fusie draaiende krijgen is dat wel. Het duurt best een tijd voor je van een fusie effectief sterker bent geworden.

Wij staan rang 21, en zouden makkelijk vrij aggressief kunnen recruteren... Of fuseren. Maar dat lijkt ons zo geen uitdaging... Fusie met een stam van +-10 mil punten levert ons niet echt veel voordeel op denk ik, op puntenaantal na dan.
 

DeletedUser

Guest
Bleh, fuseren is geen kunst. Je stam na een fusie draaiende krijgen is dat wel. Het duurt best een tijd voor je van een fusie effectief sterker bent geworden.

Wij staan rang 21, en zouden makkelijk vrij aggressief kunnen recruteren... Of fuseren. Maar dat lijkt ons zo geen uitdaging... Fusie met een stam van +-10 mil punten levert ons niet echt veel voordeel op denk ik, op puntenaantal na dan.

Samenwerking en groepsgevoel komen op 1ste plaats
Legers komen op de 2de plaats
Daarna punten

Da is de volgorde waar een stam moet aan werken. Je ziet soms wel eens al te vaak dat stammen plots leden begint uit te nodigen als ze een plaatsje gezakt zijn, om toch maar weer een stuk hoger te staan. MAar dan vallen ze toch door de mand en beginnen te ze te zakken omdat ze niet constant genoeg groeien, en de stammen achter hen wel.
 

DeletedUser

Guest
Tsja het is wat je een fusie wil noemen als -=NW=- veel oud-leden van VOF in de stam heeft zitten is dat dan een fusie?
 

DeletedUser

Guest
Hij is nog niet geweigerd he :p

Er is een weddenschap, dus laat ons die ff afwachten :p
 

DeletedUser3236

Guest
staat bij die weddenschap wel de juiste naam? :D
voor de rest heb ik laatste 2 dagen al 14 edels gekild van -300- en zelf 6 dorpen ingenomen van hen :p
Eindelijk, ruimte!

@jsobko: 3 leden is geen fusie dacht ik..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
3 leden.. ik noem dat geen leden..

sommige waren al veel langer "lid" van ons :p
 
Bovenaan