Kaarten Wereld 4

DeletedUser

Guest
Ik citeer cluc in het topic order:
Ga snel kijken in de leden lijst en zie dan een VV acc gebruikt door terrordoom in -bwr- t'schilpje onder VV staat van Order speler Infernoss ( printscreen gemaakt natuurlijk ).


Wat is het nou? VV acc of ww veranderd? Cluc zit ons wijs te maken jah op ons forum dat het ww veranderd was. Nou laat de printcreen maar zien!!!

Hij is niet op Terrordoom71's account geweest, dus heeft hij in moeten loggen op Tschilpje's account om de vv door te geven naar Infernoss. Simpel zat?
 

DeletedUser

Guest
waarom vv geven als je een ww hebt :p

De enige manier om op dat account te komen was via ww, de vv was niet afgegeven.

Het is mij verder ook een raadsel, misschien was hij wel zo'n stom varken dat hij daarna vv aan zichzelf gaf. Het is gebeurd, klaar. Ik wil er verder niet meer over hebben, is toch nutteloos. Het TW-team zoekt het wel uit.
 

DeletedUser16120

Guest
Ik citeer cluc in het topic order:
Ga snel kijken in de leden lijst en zie dan een VV acc gebruikt door terrordoom in -bwr- t'schilpje onder VV staat van Order speler Infernoss ( printscreen gemaakt natuurlijk ).


Wat is het nou? VV acc of ww veranderd? Cluc zit ons wijs te maken jah op ons forum dat het ww veranderd was. Nou laat de printcreen maar zien!!!

lol,
wat ben jij ineens aan het rellen?

laat dat het tw-team lekker uitzoeken.
 
Reactiescore
30
koning hendrik zei:
Moet je je kleur even bijstellen. Heet dat niet kleur bekennen. Ik zou als ik jou was rood kiezen (schaamrood).

Is toch wel een mooie opmerking vond ik:p
 

DeletedUser

Guest
Ik citeer cluc in het topic order:
Ga snel kijken in de leden lijst en zie dan een VV acc gebruikt door terrordoom in -bwr- t'schilpje onder VV staat van Order speler Infernoss ( printscreen gemaakt natuurlijk ).


Wat is het nou? VV acc of ww veranderd? Cluc zit ons wijs te maken jah op ons forum dat het ww veranderd was. Nou laat de printcreen maar zien!!!

Waarom zou cluc informatie geven over zijn eigen stam? Of dit is een hele zielige poging om informatie door te krijgen of je verwacht dat cluc stom is...:)
 

DeletedUser12930

Guest
Waarom zou cluc informatie geven over zijn eigen stam? Of dit is een hele zielige poging om informatie door te krijgen of je verwacht dat cluc stom is...:)

dat heet paint de infot weg en show de zooi die we willen zien

zo maak je alleen jezelf verdacht, komt nu net over alsof BWR wat aant bluffen is

ikzelf heb geen flauw idee hoe de situatie zit, dus reken me heir niet op aan, ik zeg alleen wat ik uit deze post opvat
 
Reactiescore
30
red jasper0 zei:
zo maak je alleen jezelf verdacht, komt nu net over alsof BWR wat aant bluffen is


Dat is nu precies hetzelfde waar jullie over aan het klagen waren. Dat BWR zei dat Order vervelend was, terwijl maar één persoon dat account had gehackt, dat het alleen door die ene persoon kwam. Nu doe je het zelf ook. Volgens jou zou alleen Cluc moeten bluffen, en niet heel BWR:eek:. Waar ik absoluut niet vanuit ga, Cluc is geen bluffer als je het mij vraagt.
 

DeletedUser12930

Guest
Dat is nu precies hetzelfde waar jullie over aan het klagen waren. Dat BWR zei dat Order vervelend was, terwijl maar één persoon dat account had gehackt, dat het alleen door die ene persoon kwam. Nu doe je het zelf ook. Volgens jou zou alleen Cluc moeten bluffen, en niet heel BWR:eek:. Waar ik absoluut niet vanuit ga, Cluc is geen bluffer als je het mij vraagt.

srry, jullie?

ik ben geen onderdeel van order atm, en sinds de opsplitsing ook niet meer geweest

hoezo denk je dat ik de geen flauw idee van heb hoe het echt zit

cluc is geen bluffer, en order is voor het grootste gedeelte een toffe club

wat hier gebeurt is dat mensen groepen gaan zwartmaken, een grote groep spelers onder een term (order of brw) gaan pakken, terwijl dat er miss 1 of 2 rotte appels in zitten

kunnen we heir niet als volwassen me omgaan in plaats van dit kinderachtig gedoe

vingers wijzen en zeggen HIJ WAS HET, of ZEI DOEN ZUS EN ZO kunnen we al sinds groep 3

wat zijn we? kleuters of volwassenen
 

DeletedUser3877

Guest
ik heb hier al een 20tal leden van BWR zwart zien praten over geheel Order en niet enkel infernoss

Verder had ik ook gelezen dat volgens iemand uit BWR nemessis de schuldige was, dat zijn zware beschuldigingen hoor. Weet je wat, doen jullie binnen BWR je eigen job, en zorg dat je accounts deftig beveiligd zijn (want 95% van de hackgevallen zijn dan nog gevallen waarbij het ww werd doorgegeven enzo) en dan zullen de mensen van het TW team hun job doen :)
 

DeletedUser21032

Guest
ik heb hier al een 20tal leden van BWR zwart zien praten over geheel Order en niet enkel infernoss

Verder had ik ook gelezen dat volgens iemand uit BWR nemessis de schuldige was, dat zijn zware beschuldigingen hoor. Weet je wat, doen jullie binnen BWR je eigen job, en zorg dat je accounts deftig beveiligd zijn (want 95% van de hackgevallen zijn dan nog gevallen waarbij het ww werd doorgegeven enzo) en dan zullen de mensen van het TW team hun job doen :)

Gaan ze mij beschuldigen..
enige wat ze mij kunnen van verdenken is een hoop spam :cool:
 

DeletedUser12930

Guest
ik heb hier al een 20tal leden van BWR zwart zien praten over geheel Order en niet enkel infernoss

Verder had ik ook gelezen dat volgens iemand uit BWR nemessis de schuldige was, dat zijn zware beschuldigingen hoor. Weet je wat, doen jullie binnen BWR je eigen job, en zorg dat je accounts deftig beveiligd zijn (want 95% van de hackgevallen zijn dan nog gevallen waarbij het ww werd doorgegeven enzo) en dan zullen de mensen van het TW team hun job doen :)

wss weet niet 1 van die leden hoe het echt zit, het is namelijk zo makkelijk om vingers te wijzene

eerst bewijzen laten zien, dan geloven
 
Bovenaan