Kaarten Wereld 4

DeletedUser

Guest
En heeft tff nu ook oorlog met ares dan want ik zie het verschil niet met wat wij een tijd geleden hebben gedaan

Of is dit wat anders :confused:

Het verschil is dat deze (ex) Free leden niet ons doelwit waren of zijn en niet tijdens een actie van TFF gerecruit werden door een stam die ons gevraagd heeft mee te doen met een massa aanval en waarvan die stam lang van te voren al wist dat die leden ons doelwit waren. En dan heb ik het nog niet eens over de onbeschofte manier waarop Ares en TFF leiding daarna behandeld zijn door enkele leden van de T.E. leiding.

Daarnaast zijn de afspraken tussen Ares en TFF helder en duidelijk voor iedereen en valt het aannemen van deze leden van Free gewoon onder deze gemaakte afspraken. TFF heeft hier dus geen enkel probleem mee. Ik wens de nieuwe Ares leden daarom dan ook heel veel succes en plezier in Ares.
 

DeletedUser9529

Guest
Het verschil is dat deze (ex) Free leden niet ons doelwit waren of zijn en niet tijdens een actie van TFF gerecruit werden door een stam die ons gevraagd heeft mee te doen met een massa aanval en waarvan die stam lang van te voren al wist dat die leden ons doelwit waren. En dan heb ik het nog niet eens over de onbeschofte manier waarop Ares en TFF leiding daarna behandeld zijn door enkele leden van de T.E. leiding.

Daarnaast zijn de afspraken tussen Ares en TFF helder en duidelijk voor iedereen en valt het aannemen van deze leden van Free gewoon onder deze gemaakte afspraken. TFF heeft hier dus geen enkel probleem mee. Ik wens de nieuwe Ares leden daarom dan ook heel veel succes en plezier in Ares.

Dus voor degenen die speculeren dat ons BG zou vallen... Niks minder waar.

Ben het geheel met Duff-man eens: het is misschien een klap voor Free, maar ik zie ze niet direct vallen. Bij deze nog veel succes aan de Free leden, en zeker respect omdat jullie het zo lang uithouden, heb ik in mijn bijna 2 jaar TW nog nooit gezien.
 

Deleted User - 193283

Guest
Posseduto zei:
en misschien moet je even naar me stats kijken zodat je kan zien dat ik flink bezig ben geweest met T.E. dus waarom zou ik me druk maken over BWR die recruten zich tog wel neer tot ze bij mij komen

Is dat niet dom dan^^
 

DeletedUser3236

Guest
Laat ons gewoon het spelletje spelen.

Dorpen gaan verloren, dorpen worden gewonnen.

Leden gaan, leden komen.

Er mag al eens verandering komen, maakt het allemaal wat leuker :)
 

DeletedUser

Guest
Laat ons gewoon het spelletje spelen.

Dorpen gaan verloren, dorpen worden gewonnen.

Leden gaan, leden komen.

Er mag al eens verandering komen, maakt het allemaal wat leuker :)

hoho, vind het ook niet erg, en mss ook wel logisch. Het spel moet tenslotte spannend blijven ;). Maar.. ik dacht, zal wat leven op het AF brengen :). En als er gewoon normale reacties waren gekomen (zoals die van Snooz), was er al helemaal weinig aan de hand geweest...

Je kan gewoon rustig zeggen dat er niks aan de hand is, en dat ze leafden omdat ze geen zin meer in Free hadden (als voorbeeld).
 

DeletedUser

Guest
Er werd mijn ingame een bericht gestuurd waarin gevraagd werd of ik uitleg kon geven over de *Free* situatie.
Er zijn inderdaad 5 leden uit *Free* vertrokken de laatste tijd.
Wat kan ik hier over zeggen?
De leden die vertrokken zijn hebben dit eerst gemeld aan mij.
Daarna hebben zij het gemeld op ons forum.
Er is bij deze gebeurtenissen NOOIT kwade woorden geweest tussen *Free*-leden en de mensen die vertrokken zijn.
Zij hebben hun redenen, maar die zullen zeker intern blijven.

Nu op de vraag:
Is dit de val van *Free*?
Daarop kan ik jullie eerlijk antwoorden dat dat niet zo is.
Er is een persoonlijke dip geweest in de 'leiding', maar deze is nu volledig opgelost geraakt.
*Free* is na het vertrek van bepaalde spelers begonnen aan een reorganisatie en deze zal snel gebeurd zijn.
De spelers van W4 die *Free* volgen zullen dit snel merken en begrijpen dat *Free* harder zal worden dan hij al was.
Dit natuurlijk tot de vrolijkheid van W4 en al haar spelers. ;)

Hoop dat dit een verduidelijking is van de situatie.
Verdere vragen mogen hier altijd gepost worden.
Als ik daar niet snel genoeg op antwoord dan mogen jullie mij altijd een PM sturen ingame.

(ps: Verschillende dingen zullen wel intern bekend blijven en zullen geen antwoord krijgen, maar dit zal dan op een fatsoenlijke manier duidelijk gemaakt worden)

Mvg

TSL :)
 

DeletedUser

Guest
Er werd mijn ingame een bericht gestuurd waarin gevraagd werd of ik uitleg kon geven over de *Free* situatie.
Er zijn inderdaad 5 leden uit *Free* vertrokken de laatste tijd.
Wat kan ik hier over zeggen?
De leden die vertrokken zijn hebben dit eerst gemeld aan mij.
Daarna hebben zij het gemeld op ons forum.
Er is bij deze gebeurtenissen NOOIT kwade woorden geweest tussen *Free*-leden en de mensen die vertrokken zijn.
Zij hebben hun redenen, maar die zullen zeker intern blijven.

Nu op de vraag:
Is dit de val van *Free*?
Daarop kan ik jullie eerlijk antwoorden dat dat niet zo is.
Er is een persoonlijke dip geweest in de 'leiding', maar deze is nu volledig opgelost geraakt.
*Free* is na het vertrek van bepaalde spelers begonnen aan een reorganisatie en deze zal snel gebeurd zijn.
De spelers van W4 die *Free* volgen zullen dit snel merken en begrijpen dat *Free* harder zal worden dan hij al was.
Dit natuurlijk tot de vrolijkheid van W4 en al haar spelers. ;)

Hoop dat dit een verduidelijking is van de situatie.
Verdere vragen mogen hier altijd gepost worden.
Als ik daar niet snel genoeg op antwoord dan mogen jullie mij altijd een PM sturen ingame.

(ps: Verschillende dingen zullen wel intern bekend blijven en zullen geen antwoord krijgen, maar dit zal dan op een fatsoenlijke manier duidelijk gemaakt worden)

Mvg

TSL :)

Dit was je diplomatieke antwoord. Keurig netjes verwoord zoals altijd, maar heb je nu niet eens de behoefte om eens uit de band te springen, even lekker uit je dak te gaan........gewoon even lekker afreageren......of blijf je de heer zoals je altijd bent, in goede en in slechte tijden....
 

DeletedUser

Guest
Er werd mijn ingame een bericht gestuurd waarin gevraagd werd of ik uitleg kon geven over de *Free* situatie.
Er zijn inderdaad 5 leden uit *Free* vertrokken de laatste tijd.
Wat kan ik hier over zeggen?
De leden die vertrokken zijn hebben dit eerst gemeld aan mij.
Daarna hebben zij het gemeld op ons forum.
Er is bij deze gebeurtenissen NOOIT kwade woorden geweest tussen *Free*-leden en de mensen die vertrokken zijn.
Zij hebben hun redenen, maar die zullen zeker intern blijven.

Nu op de vraag:
Is dit de val van *Free*?
Daarop kan ik jullie eerlijk antwoorden dat dat niet zo is.
Er is een persoonlijke dip geweest in de 'leiding', maar deze is nu volledig opgelost geraakt.
*Free* is na het vertrek van bepaalde spelers begonnen aan een reorganisatie en deze zal snel gebeurd zijn.
De spelers van W4 die *Free* volgen zullen dit snel merken en begrijpen dat *Free* harder zal worden dan hij al was.
Dit natuurlijk tot de vrolijkheid van W4 en al haar spelers. ;)

Hoop dat dit een verduidelijking is van de situatie.
Verdere vragen mogen hier altijd gepost worden.
Als ik daar niet snel genoeg op antwoord dan mogen jullie mij altijd een PM sturen ingame.

(ps: Verschillende dingen zullen wel intern bekend blijven en zullen geen antwoord krijgen, maar dit zal dan op een fatsoenlijke manier duidelijk gemaakt worden)

Mvg

TSL :)

Van een zacht gekookt eitje, naar een hard gekookt eitje.... Meer dan wat speldeprikjes van *free* heb ik niet meegemaakt, ook mijn stamgenoten niet, dus benieuwd :)
 

DeletedUser21032

Guest
mss een nieuwe kaartje
bwr is een paar leden kwijt

& free heeft nog een barbaren dorpje overgenomen, moet je nogeen kaartje voor maken '-.-
Ga je nu echt bij elke overname ofzo een nieuwe kaart laten maken?
 

DeletedUser

Guest
oke een kaartje maar weer :p

map.php

3548577933_5caaa9f046_o.jpg
 
Bovenaan