Kaarten Wereld 4

DeletedUser

Guest
dat laatste klopt ook niet.
in de top 20 staan wilt niet zeggen dat je goed bent.

ik ken aan de andere kant stammen die ver van de top-20 staan,
en toch beter zijn dan de meeste stammen hier


ik ken persoonlijk maar weinig top-20 stammen die ik goed vindt.
groot worden kan iedereen, groot blijven zal iets anders zijn.
w4 is gewoon te gemakkelijk, veel te weinig oorlogen om toppers te creëren.

klopt ik zou soms nog niet zeggen top 10 neem nu onze stam (TLA) vs het toenmalige Shield/Honour de achterstand op deze stammen werd gewoon kleiner wij met minder of hetzelfde aantal leden louter op speeltijd in W4 gezien... nu door de fusie is natuurlijk het kaf van het koren gescheiden in K25&26 of toch bijna...
 

DeletedUser

Guest
klopt ik zou soms nog niet zeggen top 10 neem nu onze stam (TLA) vs het toenmalige Shield/Honour de achterstand op deze stammen werd gewoon kleiner wij met minder of hetzelfde aantal leden louter op speeltijd in W4 gezien... nu door de fusie is natuurlijk het kaf van het koren gescheiden in K25&26 of toch bijna...

ik jiplex luckyboy9 en piejeters pownen simpel heel TLA , ben ik zeker van :)

maar goed, wie is TLA nu.. ^^ het gaat hier over de top 10
 

DeletedUser16741

Guest
w4 is gewoon te gemakkelijk, veel te weinig oorlogen om toppers te creëren.

no offence naamloos, ik vind je een prima kerel, maar als je dit meent had je misschien bij Ghost moeten blijven en de oorlog aan moeten gaan, ipv al voor de eerste tekenen van een mogelijke oorlog alvast overstappen naar EOK-52.(en plots een hele grote mond krijgen)

Dit is een voorbeeld van wat waarschijnlijk op vele plaatsen in deze wereld voorkomt, waardoor er als gevolg dus weinig (of minder opvallende) oorlogen plaatsvinden.

Greetings bwractive
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat een onzinnige discussies!

Lunat!c's aanvraag hebben we behandeld, maar omdat we hem niet veilig kunnen stellen hebben we hem aangeraden om naar InSane te gaan. Hij is een prima speler maar deze stap was net iets teveel voor BREIN. Succes met je fusie.


K23 is idd opgedeeld na recruitering van Turkcello.
Door hem zijn we een heel end opgeschoven naar de Bitmap linies...
Het leuke is dat Bitmap dus de leden die wij wilden overnemen binnenhalen en daarmee grenzen ze nu bijna geheel tegen BREIN. (In mijn ogen voor hun een slechte zet) De gevechten zullen wel uitwijzen of ze noob zijn of niet! Het front is klein, maar dat de beste er maar alles overneemt ^^
Jullie ook succes
 

DeletedUser

Guest
no offence naamloos, ik vind je een prima kerel, maar als je dit meent had je misschien bij Ghost moeten blijven en de oorlog aan moeten gaan, ipv al voor de eerste tekenen van een mogelijke oorlog alvast overstappen naar EOK-52.(en plots een hele grote mond krijgen)

Dit is een voorbeeld van wat waarschijnlijk op vele plaatsen in deze wereld voorkomt, waardoor er als gevolg dus weinig (of minder opvallende) oorlogen plaatsvinden.

Greetings bwractive


dan moet jij eens goed natrekken wat ik gedaan heb toen ze eerst oorlog wouden.
toen ben ik in ghost gebleven!
ze hadden mij al gevraagd sinds maart ofzo..
de reden dat ik nu naar eok ben gegaan ( in juli 4 maand later )
is om geheel andere redenen.
persoonlijk ga ik nooit een confrontatie uit de weg.
dit was gewoon een logische volgende stap
veel ghost-leden gestopt en hun vervangers waren tjah.... niet zo goed als de echte ghost leden.
en alle echte ghostleden die nog overbleven zitten nu in eok.
( op 1 na: unitzero die is naar Seven )

en ik heb altijd al een grote mond gehad, deels omdat ik het kan waarmaken en niet op mijn stam moet leunen zodra het wat te warm word.
 

DeletedUser

Guest
top10mg0.png


Rang Naam Punten van de 40 beste spelers Puntentotaal Medeleden
1 InSane 137.585.493 137.585.493 35
2 *Free* 132.356.319 132.356.319 34
3 BREIN 125.913.424 126.272.018 41
4 Order 115.971.717 122.481.381 47
5 Ares 115.782.339 138.506.712 64
6 eX3me 94.128.087 94.128.087 36
7 EoK-52 78.889.614 79.643.971 44
8 Spare 74.864.204 82.338.342 56
9 =TFF= 57.995.155 74.930.746 74
10 BitMap 49.849.517 52.077.704 50
 

DeletedUser

Guest
mooi kaartje,

wat grote cijfers :)


ik merk dat lunatic nu bij insane zit...

En ares is al aan het rimmen :)
 

DeletedUser16822

Guest
Mooi kaartje ja ;)
En Ares heeft idd al heel lang die uitlopers naar het zuiden toe ..
 

DeletedUser11302

Guest
Tussen dat stukje spare & TFF zie je zo een stukje Insane hé... dat ben/was ik xD

(mn neef heeft m overgenomen omdat ik stopte drmeee)
 
Bovenaan