Kaarten W22

DeletedUser31802

Guest
Ze hebben echt niet iedereen, ze hebben mij niet, ze hebben zuiphoek niet, ze hebben jack1994be niet, dus er zijn nog kansen voor _ill_.:D
 

DeletedUser

Guest
dichtsbijzeide bb = 54 minuten lopen:eek: heb er ook maar 1 in de buurt:(
 

DeletedUser

Guest
gisteren was eigenlijk mijn eerste speeldag ik had geen gunstige locatie. dus toen naar de opnieuw knop gegaan

EDIT: jaa eigenlijk 2 dagen ja rekenfoutje
 

DeletedUser

Guest
Niet per se als je een andere tactiek speelt. Hij heeft het weldegelijk over nog geen. Dus hij wilt het wel hebben maar heeft het nog niet.

klopt ik wil het hebben, maar sind vandaag 16:00 zijn er eindelijk bb'tjes bij en hoe ik niet 2 uur te wachten voordat de gs in mijn dorp is
 

DeletedUser

Guest
Idd. Fame heeft misschien wel de leden om het waar te maken, maar ze liggen te kort en met te veel op mekaar. In het westen daarentegen heeft Fame. mss wel wat versterking nodig. Replay heeft volgens mij geen slechte ligging. Genoeg plaats tussen elkaar en in twee continenten verdeeld. Ik weet niet of UFO serieus genomen moet worden, maar zal toch mijn mening over de ligging van UFO geven. Ze zitten mss iets te dicht op mekaar, geen topligging althans. Quack, ook weer hetzelfde, ze liggen te dicht op elkaar, daar gaan ze later nog problemen door krijgen. En ten slotte, 25+, verdeeld in twee continenten en ook weer dicht op mekaar. Maar er zullen in al deze stam nog wel leden failen die de ligging beter maken. Spijtig dat we geen preamde zien met een soort halve maanligging ofzo, omdat dat nu wel makkelijk ging aangezien je vanaf het begin al windrichting kon kiezen.

Pro!/Till The edge
 
Bovenaan