Kaarten w21

DeletedUser65248

Guest
Pm just like you maar wat invierno met zijn account heeft gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet echt dat je hulp wordt geapreciëerd, maar ja :p
Een gegeven paard moeten ze niet in de bek kijken :D

Ik speel al vanaf dat ik gestart ben naast dwarfsruler, invierno , en coldflames. Ze zijn al een jaar lang alleen maar vv's aan het scoren van moraalbrekers om groot te worden.
Invierno moest zelfs als straf voor 400.000 punten afstaan voor foutief gebruik van vele vv's. Die gasten doen niets anders dan dat. Kijk maar naar Lime wat ze daar mee doen. Er zullen zeker ook goede spelers bij zitten die tegen hap! vechten. Maar aan de zijde van mij zitten de oplichters.
Tsja. Dat doen spelers uit Hap! zoals -WildCard- ook XD
 

DeletedUser45033

Guest
pf.. je begint een beetje zielig over te komen hoor ash.

Je beschuldigd een stamlid van mij en zou dan graag bewijzen zien van deze beschuldiging.
Ik dacht dat je dat wel begrepen had uit mijn vraag " wat je ermee bedoeld".
Misschien uw linkje zelf eens lezen :eek:
 

DeletedUser

Guest
pf.. je begint een beetje zielig over te komen hoor ash.

Je beschuldigd een stamlid van mij en zou dan graag bewijzen zien van deze beschuldiging.
Ik dacht dat je dat wel begrepen had uit mijn vraag " wat je ermee bedoeld".
Misschien uw linkje zelf eens lezen :eek:

Ik had het wel begrepen, alleen geen zin er antwoord op te geven, aangezien het wel duidelijk is wat ik bedoel.
 

DeletedUser

Guest
Hey ik hoorde net he.. Hap! is n00b.

Best gek, maar iemand zei dat.
 

DeletedUser45033

Guest
prachtige propaganda om te verdoezelen dat je uit je nek lult.
 

DeletedUser

Guest
Uw nek is nog gegroeid laatste tijd?

Jij nog de regels overtreden de laatste tijd? Best leuk om te horen dat je oude account een VV'tje van je is waar je Slik! mee wou opheffen, want je mag na het overgaan naar een ander account niet je eigen accountje als VV'tje behouden. :eek:
 

DeletedUser54893

Guest
Gheh, iemand beschuldigen van regels te overtreden terwijl je eens niet weet wie het account dvpope is begonnen.. :eek:
 
Bovenaan