Kaarten classic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52559

Guest
Stammen:

Top 10 stammen
stammen.png

Top 10 ODA stammen
odastammen.png

Top 10 ODD stammen
oddstammen.png

Groei Top 10 stammen
groeistammen.png

Dominantie stammen
dominantiestammen.png

Spelers

Top 15 spelers
spelers.png

Top 15 ODA spelers
odaspelers.png

Top ODD spelers
oddspelers.png

Top 15 aantal veroveringen
overnamespelers.png

Dominantie spelers
dominantiespelers.png
 

DeletedUser

Guest
Te gek, en bedankt, als je ooit nog eens 2 speer van een 300p-speler nodig hebt geef je maar een gil.

(WTF, een 38 punten-speler is het meest dominant in mijn continent (53)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52559

Guest
Met die ODA en ODD klopt denk ik nog iets niet. De dominantie spelers is gebasseerd op dorpen en niet op punten (zo sta ik in de rank 1 op punten in C54, maar heeft Heisenberg 1 dorp meer als mij en heeft ze daarom een groter dominantie in dat continent)
 

DeletedUser

Guest
Super dat je die even maakt, al moest ik wel even 1 eer slikken toen ik de grootte van de kaart zag, bijna negatief zo klein.

Barbarendorpen overheersen de wereld!! !! !
 

DeletedUser

Guest
^^

Jij zit nog goed: rechts van me is terra icognita, links van me zitten spelers de 4x zo groot zijn. Door de overheersing van Legion worden "grotere" spelers afgeschrikt: binnen no time is deze wereld volgens hen toch afgelopen, en beginnelingen klikken toch op de eerste optie, dus w23.
 

DeletedUser36473

Guest
classic heeft geen vrees meer, het is al tijdje legion:)
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt gelijk, oorlogsgod, maar het maakt het spel niet aangenamer. Goede stap voor deze wereld zou zijn als legion een split zou maken: zij (of iig een gedeelte van hen) zouden langer kunnen regeren, en tegelijkertijd zou het voor anderen makkelijker zijn om tot deze wereld toe te treden omdat zij dan de illusie van totale wereldheerschappij nog steeds als een wortel voor hun neus zouden hebben.
 

DeletedUser

Guest
Omdat, als je wint, je wilt blijven winnen, en als ze niet splitten is het snel voorbij?

(Geen idee, ik zeg maar wat, kan er redelijk naast zitten met mijn steeds zatter wordende harses:)
 

DeletedUser36473

Guest
Omdat, als je wint, je wilt blijven winnen, en als ze niet splitten is het snel voorbij?

(Geen idee, ik zeg maar wat, kan er redelijk naast zitten met mijn steeds zatter wordende harses:)

Lol een stam van 10 splitten, omdat de rest van de hele wereld het niet aankan? Deze mannen verdienen de classic overwinning en hebben begin laten zien wie de touwtjes in handen hebben:) Plus deze wereld gaat maar tot de 20mil hea
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk, natuurlijk, maar die 20M werkt ook tegen deze wereld, en dat is wat ik bedoelde: niemand neemt meer deel aan deze wereld. De winaar is al duidelijk, de wereld groeit niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk, natuurlijk, maar die 20M werkt ook tegen deze wereld, en dat is wat ik bedoelde: niemand neemt meer deel aan deze wereld. De winaar is al duidelijk, de wereld groeit niet meer.

komt ook mede omdat je nu PA moet betalen om te joinen...

de wereld telt net zo veel mensen als dat er gratis in mochten?
Ja, misschien is het al duidelijk gewonnen, maar waarom grote gevechten afwachten? Keihard winnen heeft ook wel wat :)
 

DeletedUser36473

Guest
Je hebt gelijk, natuurlijk, maar die 20M werkt ook tegen deze wereld, en dat is wat ik bedoelde: niemand neemt meer deel aan deze wereld. De winaar is al duidelijk, de wereld groeit niet meer.

Moet je nagaan hoe hard en snel de concurentie is uitgeschakeld:)
 

DeletedUser46302

Guest
Moet je nagaan hoe hard en snel de concurentie is uitgeschakeld:)

nja, 1 stamactie vroeg in t spel tegen nuclear meltdown...daarna lang iedereen van legion beetje groeien, bannetje hier en daar, stamactietje tegen de adders, ollie en wij hebben damn opgeruimd...nu ff ruim 100-tal dorpjes uitbouwen en hoopatee :)

anders maken ze de pakketjes even 50% goedkoper :) zal t wat sneller gaan...
 

DeletedUser

Guest
Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn hoor dat Legion gaat winnen.
 

DeletedUser

Guest
nja, 1 stamactie vroeg in t spel tegen nuclear meltdown...daarna lang iedereen van legion beetje groeien, bannetje hier en daar, stamactietje tegen de adders, ollie en wij hebben damn opgeruimd...nu ff ruim 100-tal dorpjes uitbouwen en hoopatee :)

anders maken ze de pakketjes even 50% goedkoper :) zal t wat sneller gaan...

En vergeet niet mijn stoere stamactie met Tast the painbow op die ene gast van "tomaat"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan