kaart markeren

DeletedUser20968

Guest
markers

Niet dat ik het ben, maar wat als je kleuren blind bent?
 

DeletedUser

Guest
Niet dat ik het ben, maar wat als je kleuren blind bent?

Ik denk dat die er wel hulp bij hebben, maar ik heb geen zin om het hele spel aan hun aantepassen.

Ontopic:

1. Voor, want als ik nu een hele stam moet markeren moet ik alle leden langs en dat is tijdverspilling (en ik ben lui).
 

DeletedUser

Guest
Dit idee wou ik gaan voorstellen, maar er was dus iemand mij al van te voren af.

Ik heb heel graag, dat ik stammen op de kaart kan markeren. Je hebt bijv. een stam die je beschermt, of waardoor je beschermt wordt.
Of een ander vb:

Ik wil even de ligging van een stam bekijken, als leider kan je dit doen door ze even bondgenoot te maken. als speler kan dit niet. Dit is handig voordat je een bg wil.

Ik zie hier zeker nut van in. Er komt dan "naar mij idee" een linkje, onder speler markeren "Stam markeren".
Ik hoop dat dit wordt gemaakt, want ik heb hier echt nut van, en ik vermoed niet alleen
 

DeletedUser

Guest
Stammen markeren zou erg handig zijn, dat 2de gedeelte van de tekentjes ook wel, maar is minder nodig.
 

DeletedUser

Guest
ik het wel goed dat mensen die geen premium punten ook kunnen markeren op de kaarten dat maakt het spel zowiso leuker
 

DeletedUser

Guest
Niet dat ik het ben, maar wat als je kleuren blind bent?

Heb info erover gezocht en dit is me resultaat:
Als je kleurenblind bent zie je nog steeds het verschil tussen rood en groen.
Mischien zien ze rood wel als oranje, en groen als blauw, maar ze zien het onderscheid wel.
 

DeletedUser14589

Guest
ik ben ook zeker voor, want ik maak nu het volgende mee.

ik gebruik als voorbeeld maar even stam1, stam2, stam3

Ik zat in stam1 , en die stam had oorlog met stam2.

Maar mijn stam is gefuseerd met stam3, die geen oorlog heeft met stam2. en ze dus niet aangegeven heeft als vijand. Maar ik word nog wel constant aangevallen dus ik wil graag op de kaart kunnen zien waar stam2 ligt.

Nou heb ik inderdaad ook al gedaan om alle spelers 1 voor 1 toe te voegen, maar nu het probleem. Als 1 van die spelers de stam verlaat word dat niet aangepast op mijn kaartje.

Dus ik zou ook heel graag stammen toevoegen.:D
 

DeletedUser

Guest
Is er dan niet iemand die voor de groepen een script kan schrijven ?
 

DeletedUser

Guest
dat blijft voor mij gelijk als je persoonlijke bondgenoten hebt dan duid je dat toch niet aan op de kaart? Je weet meestal toch met wie je overeen komt en met wie niet.
dat is mijn mening erover.
misschien denken sommigen hier anders over en heb daarvoor begrip.
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening , :p
stammen markeren zou ik
niet doen word alleen maar ingewikkelder
Maar Spelers markeren lijkt me ook een stuk
makkelijker ..
Was mijn mening hé
 
Bovenaan