K45 fun.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Op k35 heb je de stam unita, goeie stam met goeie sterke spelers geef ik toe.

Maar, nummer 4 uit het continent(afkomstig van unita) houd het niet lang meer:D.

Iemand uit mijn stam heeft hem aangevallen en die bulldog(nmmr 4 uit continent) verloor al zen troepen:cool:.

Nu gaan we met veel spelers hem aanvallen:)

Ik ben ook bezig , ook met rammen etc, dus byebye muur, byebye bulldog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol..:rolleyes:
Ben beetje melig.

Maar er is dan wel een sterke speler weg uit het continent :cool:
 

DeletedUser

Guest
Beste Yorick=noob, ik raad je aan om je wat kalmer te gedragen tegenover mijn stamgenoten, en vooral eerst je bronnen eens te checken voor je zegt dat hij al zijn troepen verloor. ;)


Me dunkt dat je je ook wel beter wat zwakkere vijanden kan uitzoeken dan Unita, hoeveel denk je dat je stammetje aan kan? En zeker in deze fase van het spel...
 

DeletedUser

Guest
Dag Yorick

Je bent zielig.

Eerst vragen om met ons te fusioneren, vervolgens zich afreageren door grotendeels zelfmoord te plegen en het dan nog eens openbaar maken zodat wij alle tijd hebben om ons voor te bereiden. Slim zijn is anders.

Verkoop nooit het vel van de beer vooraleer hij geschoten is.

Voor zulke aanvallen wacht je beter tot de edels er zijn, dan pas kan je iemand koud maken, nu is het slechts wat afzwakken. Je zwakt hier tegelijk ook jouw eigen af.

Aanvaller: Mr x
Dorp: (x|y) K35

Aantal: 0 0 200 0 3 147 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 200 0 3 147 0 0 0 0 0 0

We zullen zien hoe dit afloopt, maar hoogmoed komt voor de val. Blijf liever wat bescheiden jongen, veel om over op te scheppen is er niet.


Groeten,

Jo159 aka ...
 

DeletedUser

Guest
Bovendien, beste Yorick, moet je voor iets je post best even opzoeken in welk continent je ligt, dat staat namelijk niet zo goed als je dat niet blijkt te weten.
 

DeletedUser8576

Guest
correct in bijna alle mogelijkheden Jo...

zoveel LC verliezen op dit moment heeft vast pijn gedaan.. tranen hebben gestroomd en begrafenissen zijn geregeld...
 

DeletedUser9267

Guest
Dag Yorick

Je bent zielig.

Eerst vragen om met ons te fusioneren, vervolgens zich afreageren door grotendeels zelfmoord te plegen en het dan nog eens openbaar maken zodat wij alle tijd hebben om ons voor te bereiden. Slim zijn is anders.

Verkoop nooit het vel van de beer vooraleer hij geschoten is.

Voor zulke aanvallen wacht je beter tot de edels er zijn, dan pas kan je iemand koud maken, nu is het slechts wat afzwakken. Je zwakt hier tegelijk ook jouw eigen af.



We zullen zien hoe dit afloopt, maar hoogmoed komt voor de val. Blijf liever wat bescheiden jongen, veel om over op te scheppen is er niet.


Groeten,

Jo159 aka ...

Jo159!!! YAY, misschien ken je me nog, ik was je leider op w4 ^^ (styx :p)
 

DeletedUser8518

Guest
Verslagen tegenstanders als verdediger:
1 Bullgod 2.853

/me wilt meer rapportjes zien :')
 

DeletedUser

Guest
*ZUCHT*

Ga anders ff een-of-ander zelfmoord spel spelen, :rolleyes:

Hebben wij weer een gwn forum ;)
 

DeletedUser

Guest
{E.G} heeft zelfmoord gepleegd!
Unita een hoop nieuwe farms erbij :p
 

DeletedUser

Guest
Valt mee, ik stuur lang niet al men troepen..

Maar i kstop met posten hier:p

Jullie kramen zoveel onzin uit..
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me inderdaad verstandig om hier niet meer te posten. Waarover men niet kan praten moet men zwijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan