K 32 vs. +TRAM+

DeletedUser

Guest
K 32 vs. +TRAM+?

Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: +TRAM+
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 3,274
Kant 2: 676
Verschil: 2,598

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 155
Kant 2: 8
Verschil: 147

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 31,352,688
Kant 2: 6,014,719
Verschil: 25,337,969

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,564,883
Kant 2: 76,708
Verschil: 1,488,175

image.php
 

DeletedUser

Guest
Bak een taart en vier een feest.
+TRAM+ nog nooit van gehoord, vast weer zo'n kleintje!
Grote kan K32 nog altijd niet hebben!
 

DeletedUser

Guest
Wat bedoel je daarmee? :)

dat k32 geen grote stammen durven aan te vallen en de spelers groot zijn geworden door te internen:)
k 32 is gewoon dikke kak. ze overleggen niks met hun stamgenoten. democratisch dus gewoon niet.. opeens heb je bg erbij en hop je kan niet meer groeien of er komen mensen bij en je kan niet meer groeien. ja dan intern je toch..:rolleyes: of groei nog meer de rim in. hahaha l0zers

ben het met je eens:D

^^<3
 

DeletedUser12828

Guest
dat k32 geen grote stammen durven aan te vallen en de spelers groot zijn geworden door te internen:)
k 32 is gewoon dikke kak. ze overleggen niks met hun stamgenoten. democratisch dus gewoon niet.. opeens heb je bg erbij en hop je kan niet meer groeien of er komen mensen bij en je kan niet meer groeien. ja dan intern je toch..:rolleyes: of groei nog meer de rim in. hahaha l0zers

Lol? Alles word besproken.
 

DeletedUser

Guest
huh TRAM was toch die stam waar jullie al oorlog mee hadden toen ik nog in k32 zat?
was vorig jaar ofzo:D
nog niet weggewerkt....
ff voor de duidelijkheid
dit zijn spelers die alleen maar spammen
geen PA of tools hebben en internen

bijna jullie dus alleen hebben jullie PA:p
 

DeletedUser

Guest
k32 wanneer nemen ze eens een topstam als vijand :S
ik herinner me nog dat nws en gallia tegen k32 ze durfden never nooit gallia aan te valleen alleen sumiere aanvallen totdat nws asmodina informatie gaf gingen ze nws niet meer aanvallen maar gallia heel goed hoor :rolleyes:

ik kan jullie pas een topstam noemen als jullie eens een mooie oorlog winnen we wachten tot nu toe worden jullie aalleen groot door internen en beetje met kleinere stammen rotzooien...

w5 goldfighterw1 proud lead t.i.h.
w7 ex - gallia.
 

DeletedUser18035

Guest
huh TRAM was toch die stam waar jullie al oorlog mee hadden toen ik nog in k32 zat?
was vorig jaar ofzo:D
nog niet weggewerkt....
ff voor de duidelijkheid
dit zijn spelers die alleen maar spammen
geen PA of tools hebben en internen

bijna jullie dus alleen hebben jullie PA:p

en heeft ins al niet vanaf het begin oorlog met only en nog niet overwonnen? Let toch gwn op je zelf
 

DeletedUser

Guest
Bak een taart en vier een feest.
+TRAM+ nog nooit van gehoord, vast weer zo'n kleintje!
Grote kan K32 nog altijd niet hebben!

Jawel hoor ben zelf wat bezig met +TDC+ ;) maar dat is geen oorlog alleen een noob van gallia die naar +TDC+ is gevlucht :eek:
 

DeletedUser

Guest

Mee eens :D

dat k32 geen grote stammen durven aan te vallen en de spelers groot zijn geworden door te internen:)
k 32 is gewoon dikke kak. ze overleggen niks met hun stamgenoten. democratisch dus gewoon niet.. opeens heb je bg erbij en hop je kan niet meer groeien of er komen mensen bij en je kan niet meer groeien. ja dan intern je toch..:rolleyes: of groei nog meer de rim in. hahaha l0zers

Dikke kak met een stoffige schimmellaag erover heen? :)

Komaan, iedereen weet dat K32 de ballen niet heeft om een echte stam aan te vallen :)
 

DeletedUser23702

Guest
Mee eens :D



Dikke kak met een stoffige schimmellaag erover heen? :)

Komaan, iedereen weet dat K32 de ballen niet heeft om een echte stam aan te vallen :)

Jij vindt dus dat gallia geen echte stam is, wat is het dan wel? ^^ het is niet een "top"stam nee, maar wel een stam die op de 13e plek in de ranglijst staat :) daarnaast.. we kunnen geen 5 stammen tegelijk aanvallen he ;)
Heb in ieder geval nog respect voor de manier waarop ze op sommige punten te werk gaan, ondanks dat we een stuk groter zijn... houden ze nog gewoon goed stand (op een groot aantal punten).
Zijn niet veel (relatief) kleine stammen die dat na doen.

Ik wil hiermee niet zeggen dat gallia enorm goed is, maar wil wel aangeven dat ze niet een tegenstander zijn die er niks van bakt. Ze kennen het spel in ieder geval, en vallen gewoon (Terug) aan waar ze kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Jij vindt dus dat gallia geen echte stam is, wat is het dan wel? ^^ het is niet een "top"stam nee, maar wel een stam die op de 13e plek in de ranglijst staat :) daarnaast.. we kunnen geen 5 stammen tegelijk aanvallen he ;)
Heb in ieder geval nog respect voor de manier waarop ze op sommige punten te werk gaan, ondanks dat we een stuk groter zijn... houden ze nog gewoon goed stand (op een groot aantal punten).
Zijn niet veel (relatief) kleine stammen die dat na doen.

Ik wil hiermee niet zeggen dat gallia enorm goed is, maar wil wel aangeven dat ze niet een tegenstander zijn die er niks van bakt. Ze kennen het spel in ieder geval, en vallen gewoon (Terug) aan waar ze kunnen.

Zo saai dat er zo weinig stammen zijn die wel meerdere targets tegelijk durven aan te vallen. W7 is daardoor een beetje saai in het algemeen :)
 

DeletedUser23702

Guest
Zo saai dat er zo weinig stammen zijn die wel meerdere targets tegelijk durven aan te vallen. W7 is daardoor een beetje saai in het algemeen :)

we vallen wel 2 (of 3) targets tegelijk aan, maar er moet wel een keuze worden gemaakt welke prioriteit je stelt :)
het is gewoon onzinnig om 4-5 stammen tegelijk aan te vallen, je slagkracht wordt minder, dus minder succes. En, je blijft overal je fronten open houden, je kunt (in mijn ogen) beter zorgen dat je door geconcentreerde aanvallen een kleiner front krijgt, zodat je beter je andere fronten kunt ondersteunen (en daarmee dus extra aanvalsdorpen kunt plaatsen daar)

maar goed, dat is alleen maar mijn mening... er zullen vast een hoop mensen het niet met mij eens zijn :D
 

DeletedUser

Guest
we vallen wel 2 (of 3) targets tegelijk aan, maar er moet wel een keuze worden gemaakt welke prioriteit je stelt :)
het is gewoon onzinnig om 4-5 stammen tegelijk aan te vallen, je slagkracht wordt minder, dus minder succes. En, je blijft overal je fronten open houden, je kunt (in mijn ogen) beter zorgen dat je door geconcentreerde aanvallen een kleiner front krijgt, zodat je beter je andere fronten kunt ondersteunen (en daarmee dus extra aanvalsdorpen kunt plaatsen daar)

maar goed, dat is alleen maar mijn mening... er zullen vast een hoop mensen het niet met mij eens zijn :D

Of je pakt het gewoon goed aan en doet dat op vele fronten :)

Je kunt alleen niet ontkennen dat als iedereen maar 1 iemand als prioriteit gaat stellen het aardig saai wordt.
 

DeletedUser23702

Guest
Of je pakt het gewoon goed aan en doet dat op vele fronten :)

Je kunt alleen niet ontkennen dat als iedereen maar 1 iemand als prioriteit gaat stellen het aardig saai wordt.

voorbeeld: stel je hebt 1000 clears tot je beschikking... en je moet die verdelen over 2 targets... heeft het vele malen meer effect als dat je dit moet verspreiden over 5 targets (in het echt zijn het natuurlijk grotere aantallen, maar principe is hetzelfde)

Je hebt gelijk, en 1 prioriteit is ook niet te doen :) clears moeten dan veel te ver lopen ;)
We hebben ook niet 1 stam als prioriteit staan, maar 2-3. Wat het dus al wat aantrekkelijker maakt.
 

DeletedUser

Guest
en heeft ins al niet vanaf het begin oorlog met only en nog niet overwonnen? Let toch gwn op je zelf

haha vieze nick. je praat zoals gewoonlijk weer dikke kak. only bestaat niet eens vanaf het begin. only is opgericht door aftreksels van volcae. die werden boos en richten only op. ins bestond toen al veel langer en grensde toen niet eens aan only=] eerst denken dan wat neerzetten nikki:D
 
Bovenaan