Juvy/Amen vs DET/FeL/|F|

DeletedUser

Guest
Wow, door 1 fronTJE worden we betrokken bij een grote oorlog?

Aan DET is het een frontje ja ;) Maar namen zoals FeL en F staan er ook bij. Wat het toch al wat groter en relevanter maakt lijkt me. Alhoewel..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59368

Guest
Ik zal eens zelf kijken met wie Juvy! front heeft, en wat je ECHT tot een oorlog kan noemen.
 

DeletedUser59368

Guest
Laat ook maar als ze bij ons in de stam de leiding, zo graag mengen met elke oorlog kan ik hier niks tegen doen.
 

DeletedUser

Guest
Laat ook maar als ze bij ons in de stam de leiding, zo graag mengen met elke oorlog kan ik hier niks tegen doen.

Uiteindelijk is het nog steeds Amen/Juvy tegen de wereld. Of je wacht met mengen of niet .. Dit ging hoe dan ook ooit komen ;) Geen ontwijken aan vrees ik.
 

DeletedUser65908

Guest
Uiteindelijk is het nog steeds Amen/Juvy tegen de wereld. Of je wacht met mengen of niet .. Dit ging hoe dan ook ooit komen ;) Geen ontwijken aan vrees ik.

lekker dat je jullie BG nero vergeet, of maken jullie daar misbruik van om ze uiteindelijk te dumpen en een vieze backstab te gebruiken om een oud bg uiteindelijk weg te beuken
 

DeletedUser

Guest
lekker dat je jullie BG nero vergeet, of maken jullie daar misbruik van om ze uiteindelijk te dumpen en een vieze backstab te gebruiken om een oud bg uiteindelijk weg te beuken

Hoezo vergeet ik hun? Ligt Nero aan det?f?fel?
Tenzij de wereld heel anders ligt dan ik kan zien op de kaarten durf ik te stellen dat ze er niet eens aanliggen ;)
Daarbij wat "jullie?" Wie zegt dat ik al ergens speel ;) .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75027

Guest
lekker dat je jullie BG nero vergeet, of maken jullie daar misbruik van om ze uiteindelijk te dumpen en een vieze backstab te gebruiken om een oud bg uiteindelijk weg te beuken

FreddyMercury de maker van dit topic is niet eens van Juvy of Amen wat zit gij hier nu te kutten ? :eek:
 

DeletedUser65908

Guest
Hoezo vergeet ik hun? Ligt Nero aan det?f?fel?
Tenzij de wereld heel anders ligt dan ik kan zien op de kaarten durf ik te stellen dat ze er niet eens aanliggen ;)
Daarbij wat "jullie?" Wie zegt dat ik al ergens speel ;) .

omdat je zegt AMEN en JUVY vs world, maar als ik het goed heb gaat het worden: AMEN en JUVY en NERO vs world
 

DeletedUser74646

Guest
Zijde 1:
Spelers: Nurse Joy
Zijde 2:
Stammen: |F|

Timeframe: Laatste week


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 29
Kant 2: 2
Verschil: 27

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 280,364
Kant 2: 19,357
Verschil: 261,007

chart


Eerste niet echte georganiseerde aanvallen vanuit Nurse Joy haar kant.

Kansloze attempt omdat Lion niet aanwezig was.

Je hebt zo hard gefaald op bobdecat.
 

DeletedUser59368

Guest
Falen op bobdecat, kan je niet echt noemen.. Dag 1 had die al simpel dorpen binnen. Alleen jammer dat hij op dat moment weinig edels beschikbaar had.
 

DeletedUser71655

Guest
Falen op bobdecat, kan je niet echt noemen.. Dag 1 had die al simpel dorpen binnen. Alleen jammer dat hij op dat moment weinig edels beschikbaar had.

Weet niet precies over welke aanval dit gaat, maar als het over de massa van rond de 21ste was(tegelijk op The Crowe) was het gewoon falen, er liepen toen maar liefst 100+ long range edels op de achterland dorpen van bobdecat van Ave en The Rubble ofzo, wat je effectief noemt...

Verder, slecht oorlogstopic, leuk initiatief wel, maar weinig informatie etc.
 

DeletedUser

Guest
Misschien schrijf ik met permissie van Tyron in de loop van de week nog wel een oorlogstopic :p
 
Bovenaan