Jordy, Forever with us

DeletedUser76166

Guest
Ik heb nooit met Jordy persoonlijk gesproken. Toch weet ik dat Jordy altijd veel voor anderen deed en zich altijd om zijn stammaten bekommerde(ook als het niet over het spel ging).. Des te groter en zwaarder het verlies.
Heel veel sterkte aan de nabestaanden en zij die hem goed kenden!
 

DeletedUser5148

Guest
Zeer bekwame persoon. Zeer goede gesprekken mee gehad toen ik speelde. Jammerlijk voorval. Enjoy life boys, het kan snel gaan...
 

DeletedUser63918

Guest
Heb geen connecties met hem gehad, voor zover ik weet. Neemt niet weg dat zoiets niet hoort te gebeuren bij een (19 jarige) jongen.
Sterkte aan de nabestaanden, vrienden en bekenden.

Fijn om te lezen dat de hele stam er zo erg bij betrokken is!
 

DeletedUser75798

Guest
Jammer om te zien dat zo'n jong persoon het leven moet laten aan zo'n tragisch ongeval... een mooi gebaar van heel de community om ons medeleven te tonen.

Veel sterkte aan vrienden, familie & stamgenoten!
 

DeletedUser

Guest
Ik speel geen W45, maar het komt denk ik voor een ieder hard aan.
Ik wens de vrienden, familie en stamgenoten veel sterkte toe in de komende periode.
 

DeletedUser75413

Guest
Ik speel geen W45, maar dit komt hard aan bij iedereen die TW speelt.

ik wens iedereen uit Hora veel sterkte en steun toe aankomende tijd, net zoals alle nabestaanden, familie en kenissen van Jordy.
Heel veel respect voor Hora, dat jullie naar de plaats van het ongeval gaan.
 

DeletedUser69389

Guest
Gecondoleerd iedereen. Sterkte aan de leden van Hora gewenst en aan de nabestaanden.:(
 

DeletedUser73250

Guest
Innige deelneming aan vrienden en vooral aan de familie. Er zijn hier geen woorden voor.
 
Bovenaan