Jordy, Forever with us

Reactiescore
2.508
Beste AF lezers,

Gisteren rondavond is Jordy (Dephts of Despair) overleden bij een verkeersongeval. Zijn broer stond naast hem en heeft alles gezien. Wij uit Hora hebben contact met deze broer gezocht om zekerheid te krijgen. Jammer genoeg heeft hij dit kunnen bevestigen. Gelukkig was Jordy ter plaatsen al in slaapgevallen. Dus gelukkig heeft hij niet geleden. Hierbij wil ik de uitleg laten en wil jullie allemaal bedanken voor de condoleanties. Wij hebben binnen Hora besloten, dat wij zeer binnenkort, de plaats van het ongeval zullen bezoeken als eerbetoon.

Hiermee verliest Hora niet alleen 1 van haar leiders, maar ook een vriend. Jordy heeft 45 laten veranderen. Hij was lang geleden de grondlegger van Ex. Hieruit is Hora ontstaan. Waar hij ook in de leiding zat en lang veel voor de stam heeft gedaan. Hiervoor zullen wij hem eeuwig dankbaar zijn. Wij gaan gister een belangrijke speler verloren, voor heel de wereld is dit een verlies. Als 2de eerbetoon zullen wij ook (tijdelijk) al onze profielfoto's IG veranderen.

Ik stond vandaag vroeg op, want ik moest een evenement van mijn sportclub organiseren. Rond een uur of 10 werd Johannes(een speler van WSS) wakker en keek op zijn mobiel. Wat hij daar zag liet ons schrikken, na wat onderzoek heeft hij het bevestig gekregen dat Jordy overleden is. Dit heeft hij toen op ons forum gezet en natuurlijk heerste er eerst een golf van ongeloof. Jordy was pas 19 jaar oud. Rond 11u las ik het en was geschrokt. In Hora speelt een Kern die elkaar al een aantal jaar kent. Het verlies van het steun en toe verlaat van deze kern is nu weg. Dit heeft veel emoties met zich meegebracht, maar ook veel eensgezindheid. Ik wil hierbij ook O.W. bedanken die meteen naar het horen van dit berecht een NAP voor een aantal dagen aanbood. Ik kwam laat in de middag thuis en had toen wat rust, normaal als ik thuis ben zit ik binnen 30min achter mijn laptop. Vandaag duurde dit twee uur. Ik was eindelijk alleen, ik kon dus nadenken over alles. Iets verwerken en hier rolde voor mij de eerste tranen.

Gister rond 16u sprak Jordy mij aan. Hij zei weer meer tijd te hebben en kon weer een keer callen. Ik heb uiteindelijk een geweldig gesprek met hem gehad die twee uur duurde. Ik had al 2 weken geen tot weinig contact meer, aangezien hij het druk in RL had. Hij zou binnenkort een vaste baan krijgen en er was een RL dipje die hij weer overwonnen had. Hij zou weer actiever zijn en op de ranglijst zou ik hem niet meer kunnen inhalen. En dat is gebleken, hij zal nu voor altijd boven mij staan!

Jordy was een jongen die nogal wat problemen heeft gekend, maar alles zag er nu zo rooskleurig uit... Hiervoor is hij blijven vechten en nu het dan eindelijk gelukt is gebeurt er dit. Ik heb er geen woorden voor, maar ik ben blij dat ik hem gister nog zo lang gesproken heb. Anders zou het wel een heel raar afscheid zijn geweest. Jordy jongen je zal voor altijd in onze gedachte blijven en wanneer we de wereld winnen, dragen we die natuurlijk aan jou op, want jij bent het begin van onze mooie stam geweest en je mag trots zijn op wat je met ons hebt bereik. Ik zal je humor en je visie missen. Ik hoop dat we je trots maken!

Out of sight, but still in our hearts

Dit wilde we even kwijt. Ik hoop dat de Mods dit topic voorlopig even willen laten staan. Zeker aangezien dit wereld gerelateerd is.
 
Reactiescore
2.508
Laatste woorden van de stam:
Ik weet niet goed hoe ik me moet verwoorden over deze situatie aangezien het me echt raakt. Ik had nooit verwacht dat het zo een impact zou hebben op me om iemand te verliezen tijdens een online spelletje. Jordy was echt een topkerel en ook de reden dat Memo/Hora er kwam. Stond altijd voor anderen klaar, beste speler die je kon wensen. Jordy makker je zal gemist worden ! Succes daarboven!

Jordy, een fijne gozer. Stond altijd voor je klaar. Heeft zelfs Veel met me gepraat nadat ik en dais uit elkaar gingen. Hij was toen der tijd me motivatie om door te gaan met het leven... hij was altijd gezellig, altijd leuk en lachen met hem...

Woorden heb ik er niet voor, Kon in prive gesprekken altijd met je lachen en zal de gespreken en je positieve instelling missen! Top gozer!

Ook dit account wil natuurlijk iets bijdrage voor jordy :(

Een tekst schrijven is niet makkelijk, jordy was heel graag gezien, ik (brigitte) heb veel met hem op skype gezeten toen memo werd opgericht, veel gelachen en ook gediscussieerd natuurlijk, maar jordy was altijd voor rede vatbaar en stond ervoor bekend om alles goed te beredeneren en zo tot een goede oplossing voor iedereen te komen, hij stelde nooit iemand teleur, zocht altijd een middenweg voor iedereen.

Pfff, komt hard aan dit, zeker als je leest hoe het gebeurd is en hij was nog o zo jong,.... na al zijn problemen in rl leek nu alles terug op orde te komen en dan dit :(

Ik ga hem zeker missen, hij is diegene die mij de naam stammoeder gegeven heeft en als moeder is het hard om een zoon op te geven.

Jordy zal zeker gemist worden, en ik denk dat het aan ons 'hora' is om nu deze wereld voor jordy te winnen, zodat hij kan blijven trots zijn op ons en de stam die hij heeft helpen oprichten.

Jordy, nog zo vol in het leven, ik zal je enorm missen maatje.
Uit het oog, maar nooit uit het hart.
Je apps naar mij met ‘We gaan iig niet zonder je mehmet’ betekenen enorm veel voor me, helaas ben ik nu niet degene die is gegaan, maar ben jij dat.
Of ‘ride till the end’, ook een mooi gebaar dat je naar mij maakte, helaas was ‘the end’ veel te dichtbij en had ik graag nog jaren met je willen spelen.
Ik ga onze momenten koesteren vriend, team alfa zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou.

En wat ik over Jordy moet zeggen, geen idee, ben niet goed met woorden

Jordy, gozer, makker, kameraad, ook al kende ik jouw niet in het echt heb je wel veel voor mij, WSS en onze stam betekend. Jij was tenslotte de Founder van [ally]Hora[/ally] en zorgde dat iedereen bij elkaar bleef, in goede en in slechte tijden. Jij was de persoon waar iedereen zijn verhaal aan kwijt kon en interne akkefietjes oploste en bemiddelde...

R.I.P Jordy

You will never walk alone <3

lieve jordy

vannacht kwam de vraag binnen johannes weet jij meer?
geschrokken hebben mijn vriendin en ik het proberen te achterhalen
helaas werd ons vermoeden bevestigd

liever jordy
te vroeg ben je heen gegaan
we zullen je missen als speler en als een fantastische leider

maar wat nog belangrijker is dat we je als persoon gaan missen
een sociaal intelligent persoon met een dosis humor en vooral relativerend vermogen

rust zacht leider, founder of hora maar vooral vriend

johannes

Lieve Jordy,

Het weekend is begonnen en de meesten in Hora zullen zich afgevraagd hebben wat ze die avond zouden gaan doen. Niet wetende dat er zich zoiets verschrikkelijks zou gaan afspelen diezelfde avond. Het vrije gevoel dat je ervaart op de scooter, de wind door je haren, één van de mooie dingen in het leven. Het leven kan zo mooi zijn, maar ook zo voorbij zijn. Zo abrupt verstoord.....

Ik zat in de kroeg te praten met een stel vrienden. Een vriend begon over zijn leeftijd, vier-en-twin-tig zou hij worden, verschrikkelijk vond hij dat. Maar wat is 24 jaar op een mensenleven, wat is 19 jaar op een mensenleven? Het leven gaat in een razend tempo voorbij, de komende tijd zal het leven even stil staan. We kunnen aan niks anders denken dan aan jou.

Ik word rond een uur of 1 wakker met enorme hoofdpijn, lig eerst nog een half uur te klagen en krijg het daarna voor elkaar om overeind te komen. Ik pak mijn mobiel erbij en zie dat ik een appje van Inge heb gekregen: “Tim, Jordy is overleden".........

Ik krijg kippenvel en mijn kater is weg, ik heb nergens meer last van en ren zo snel als ik kan naar beneden naar mijn laptop. Een venijnige opmerking van mijn vader: “Is dat nou het eerste waar je denkt als je wakker wordt?”, maar het schiet voor deze ene keer langs me heen en hij lijkt verbaast te zijn dat ik er eens niet op reageer. Het enige waar ik aan kan denken is aan dat appje waarvan ik weiger hem te geloven.

Het is waar, de stamchat, het forum. Het verschrikkelijke bericht staat er maar is moeilijk te geloven. Niet te bevatten hoe hard het binnenkomt. Ik heb het er moeilijk mee en wil het delen met mijn ouders en 2 goede vrienden. Vier mensen die niet begrijpen wat voor een band je online met mensen kunt opbouwen, zonder ze veel gesproken te hebben. Het verlies voelt anders, het is niet tastbaar, we moeten op een lange afstand toekijken en dat is lastig.

Wij als OA/PoP leerden je kennen op w45 als één van de vijanden, een account waar ons account het tegen op had moeten nemen. Het verliep anders en ik besloot contact met je op te nemen, de Roths wilden joinen. Na dagenlange, al niet wekenlange onderhandelingen tussen jou, Aldo en mij was het rond en konden wij de stam van ‘The Big Boss’ joinen. Je had het allemaal voor elkaar in de stam jongen. Onze herinneringen aan jou zijn prachtig, je stond voor iedereen in.

We wensen de familie en de overige stamleden van Jordy namens PoP ontzettend veel sterkte toe. We gaan de wereld voor jou winnen en zien elkaar daar boven. Het zou leuk zijn als we daar ook wifi hebben, dan kunnen we nog eens samen in een stam spelen. Het ga je goed.

Rust in vrede.
Tim, Inge, Thomas, Jente.

- mijn kleine soldaat ; waarom moet je ons nu al verlaten ..met tranen in de ogen schrijf ik dit in de hoop dat je het van daarboven zal lezen .
Je was een kerel uit de 1000..iemand bij wie ik altijd terecht kon met mijn zovele problemen..1 dag later en ik mis je nu al enorm..we hadden samen al zoveel meegemaakt, hadden samen Ex. opgericht met maar 1 doel..deze wereld winnen ! ik beloof je dat ik nooit zal opgeven & we deze wereld zullen gaan winnen voor jou !
Ik hou van je Jordy ! tot later !

Jordy.. Ik had nooit verwacht dat ik dit bericht had moeten typen.. Wat was jij een persoonlijkheid.. je stond altijd voor iedereen klaar en was altijd bereid om andere te helpen, zelfs als het ten koste van jezelf ging..

Ik vind t zo lastig om wat neer te zetten voor je.. ik heb geen woorden voor dit verschrikkelijke nieuws en ik ben totaal van slag.. Ik ken je niet zo lang als sommige hier, maar toen ik je leerde kennen merkte ik meteen wat voor een goed hart je had en dat je het met iedereen kon vinden..

Ik denk dat ik ook namens de rest spreek, maar ik wil graag mijn steun uitspreken aan Danny, mn maatje door dik en dun, die het dichtste bij Jordy stond van ons allen, en het erg moeilijk heeft hiermee. Ook wil ik de treinmachinist, de familie, de vrienden en alle andere nabestaanden veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Jordy, mocht je dit op een of andere manier lezen, je was een topgozer, ik hoop dat t goed is daarboven en dat we elkaar ooit terugzien.

Ik hou van je, Jord!
 

DeletedUser73244

Guest
RIP, uit het oog maar niet uit het hart :(

Veel te jong gegaan....
 

DeletedUser75767

Guest
Jammer om te zien dat iemand zo jong moet gaan, dit is iets wat enorm pijn doet. Heb aan het begin van de wereld contact gehad met Jordy, hierin was gewoon te merken dat het een topgozer was. Mijn gedachtes gaan uit naar zijn familie, in speciaal zijn broer, vrienden en Hora. Mogen je in vrede rusten.
 

DeletedUser77130

Guest
Ik zit hier met een brok in mijn keel te lezen Aldo.

Mijn gedachten gaan uit naar de vrienden, familie maar zeker ook de stamgenoten van Hora.

Met vriendelijke groet,

Roel | Lord Ghost Whisperer
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Verschrikkelijk dit, je gunt dit echt niemand :(. Wat een heftig verhaal zeg, hartverscheurend gewoon.
Mijn respect en gedachten gaan uit naar Jordy, maar ik wil ook zeker Hora een hart onder de riem steken.
Shit zeg wat moet dit een enorme kut dag voor jullie zijn, maar wat zijn jullie een stel ongelofelijke bikkels met de manier waarop jullie dit oppakken. Gewoon met z'n alle naar die verschrikkelijke plek gaan, diep en diep respect voor jullie actie zeg pfff!! Geweldenaars zijn jullie jongens, ik wens jullie het allerbeste!

Wij vanuit Yolo hebben/gaan ook een klein eerbetoon gemaakt/maken richting Jordy, al is dat natuurlijk op geen enkele manier te vergelijken met dat van jullie.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik weet niet goed hoe ik hierop moet reageren, woorden schieten mij te kort. Ik las dit vol ongeloof, vervolgens wantrouwen om weer terug te vallen op ongeloof. Ik hoopte eerst dat dit, hoe erg dan ook, een extreem uit de hand gelopen misplaatst excuse zou zijn. Niets bleek minder waar te zijn, nu moest ik de waarheid onder ogen zien. Jordy is weg en zal ook niet meer terugkomen.

Jordy was mijn leider in de tijd dat ik in ex zat. Ik durf hier rustig te zeggen dat ik respect voor hem had. Hij wist niet alleen wat hij ig deed, hij stond ook nog eens sterk in zijn schoenen. Hij had verstand van zaken en zijn hart zat op de juiste plek. Ik kan een lastig, vervelend en bloedzuigend mannetje zijn, binnen de stam kan ik mijn mening wel eens erdoorheen duwen. Jordy was keer op keer voor rede vatbaar en was NOOIT te beroerd om privé met mij in discussie te gaan.

Ik sta niet snel met mijn mond vol tanden en woorden schieten mij zelden tekort. Meer dan dit weet ik echter niet te produceren. Ik zou zoveel meer willen schrijven, Jordy zou zoveel meer verdienen! Helaas lukt het mij niet en moet ik op deze zwakke manier afsluiten.

'heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden!'
 

DeletedUser74373

Guest
Toen ik dit hoorde dacht ik echt van: dit moet een soort van grap zijn.
Maar later besefte ik me dat het gewoon echt is, een doodnormale jongen die op zo'n jonge leeftijd al overlijdt.
Dat is gewoon niet te beseffen...
Mijn gedachtes gaan uit naar de vrienden en familie.

R.I.P
 

DeletedUser27722

Guest
Ik ken Jordi niet persoonlijk, nog nooit mee gepraat IG of dergelijk, maar het blijft erg om iemand op zo'n jonge leeftijd al te verliezen.
RIP!
 

DeletedUser17072

Guest
pfff, als eerste Aldo, echt mooi verwoord. Zo spreek je Jordy een paar dagen geleden nog en nou opeens nooit meer. In de gesprekken die we hebben gehad kwam echt over als een topgozer met de hart op de juiste plek.

Ik wil dan ook iedereen die Jordy lief is heel veel sterkte wensen met dit verlies.:(
 

DeletedUser71227

Guest
Ook al kende ik Jordy niet, het verhaal van Aldo heeft me diep geraakt. Ik heb enorm veel respect voor de manier waarop de hora leden hiermee omgaan en ik wens jullie en de nabestaanden veel sterkte. Moge hij zacht rusten.
 

DeletedUser

Guest
Een korte tijd met Jordy samen gespeeld op DoD in het hele begin van wereld 45 en was ook zeer geschokt toen ik dit nieuws van Inge te horen kreeg.

Jordy je was een top gozer in de korte tijd dat ik je heb meegemaakt, het gaat je goed daarboven!

Sterkte aan alle nabestaanden.
 

DeletedUser35392

Guest
Woorden schieten te kort. Dit plaatst alles, zeker TW, in een ander perspectief. Veel sterkte
 

DeletedUser76365

Guest
Een mooie post. Ik ken Jordy niet, maar het doet je toch wat als je dit leest.
Erg triest dat dit heeft moeten gebeuren en ook nog op zo'n jonge leeftijd...

R.I.P
 
Reactiescore
746
Ook vanuit het Tribal Wars.nl Team innige deelneming gewenst aan familie, vrienden en kennissen. We zijn, te vroeg, een geweldig persoon, vriend en speler verloren. Sterkte aan al degenen die nu door een moeilijke periode gaan.
 

DeletedUser76153

Guest
Spijtig dat er weer een jong persoon moet gaan door een verkeersongeval. Zeer spijtig. Mooi gebaar van Hora!
Sterkte aan vrienden, familie en kenissen.
 

DeletedUser5114

Guest
Heb er geen woorden voor, sterkte aan alle nabestaanden.
 

DeletedUser68249

Guest
Slopend, das het enige woord ik ervoor heb. 5 weken geleden verloor ik mijn huwelijk. Hij was degene die veel op me inpraatte. Me huwelijk was alles voor mij, en ik speelde helaas met de gedachte om er inderdaad een eind aan te maken. Godzijdank wist hij mij de woorden te brengen die mij tot helderheid hebben aangezet en waardoor ik niet uit emoties ben gaan handelen maar uit verstand.

Het is triest, het voeld als een klap. Ik ben vannacht om 6 uur uit mijn werk thuis gekomen en meteen me bed in gegaan. Rond 1 uur werd ik wakker, moest even naar het toilet. Ik keek tegelijk op me mobiel en kon het niet bevatten wat ik voorbij zag komen. Het is gewoon verschrikkelijk.

Jordy, uit het oog, niet uit het hart. Zolang wij bestaan als stam zal jij hier op tw ook blijven bestaan. Ig dorpsnamen zal voor mij definitief de naam dragen "Jordy, Forever with us".

Bedankt goos, ik blijf denken aan wat je me gezegd heb. Deze woorden zal ik bij me dragen en op de moeilijke momenten in me leven zullen die mij zekers helpen!

Sterkte aan de familie, vrienden, aan zijn RL vrienden en zijn vrienden op tw! Mijn gedachten gaan vooral uit naar zijn broer die dit tragische ongeluk heeft zien gebeuren :(
 

DeletedUser76136

Guest
Jordy,

Toen we vanochtend het nieuws hoorde, viel jouw stam Hora in de Depths of Despair.
Net nadat ik het nieuws hoorde moest ik 10km naar me werk fietsen en heb me die 10km af zitten vragen hoe het kon gebeuren... Op de terugweg wist ik hoe het gebeurd was en heb ik me 10km lang af zitten vragen waarom het gebeurde...
Allen zijn we geraakt door het verschrikkelijke nieuws.
Omdat ik nog niet zo heel lang in jouw stam zit heb ik helaas niet de kans gekregen om je door en door te leren kennen. Wat ik wel van je heb leren kennen is dat je een toffe gast bent. Je was altijd eerlijk en oprecht en wist meestal met een oplossing te komen als er een probleem was. Je kwam op mij over als een geboren leider, iemand waar ik naar opkeek.
We zullen je missen als leider,speler maar voornamelijk als vriend.
 

DeletedUser24338

Guest
M'n gedachten gaan uit naar de familie en vrienden. Rot, zoiets..
 
Bovenaan