Jongen 14 Jaar steekt Jongen 16 Jaar neer.

DeletedUser390

Guest
Wow is wel redelijk F'd up ik gooi dagelijks pennen naar men klasgenoten stel je voor dat dan opeens eentje rechtspringt en een mes door men strot ramt. :p
Tegenwoordig moet je al een zelfverdedigings sport ofzo kennen voor je straat of gaat of in school zit niet normaal niet meer.
 

DeletedUser657

Guest
Wow is wel redelijk F'd up ik gooi dagelijks pennen naar men klasgenoten stel je voor dat dan opeens eentje rechtspringt en een mes door men strot ramt. :p
Tegenwoordig moet je al een zelfverdedigings sport ofzo kennen voor je straat of gaat of in school zit niet normaal niet meer.

jamaar dat was niethet verhaal, aan een verhaal zittne altijd 2 kanten
 

DeletedUser

Guest
zinloos geweld

Je weet nooit wat er daar echt aan de hand was.
Mss hadden ze idd eerst ruzie
of werd de dader ook al eens slecht behandeld door het 'slachtoffer'
Natuurlijk zeer triestig en uit de hand gelopen verhaal
maar ERGER IS--> nu is er steeds meer en meer zinloos geweld!:eek:

meisje-met-de-grote-mond:p

p.s.nog zo'n vraag:wie loopt er rond met een mes op zak?
(niet dat het zo bij dit geval was)
Maar vele jongeren lopen rond met een mes om een veilig gevoel te hebben en zich te kunen verdedigen als het nodig is. En meestal vormen DIE jongeren dan weer de oorzaak van een uit de hand gelopen ruzie...:(
 

DeletedUser

Guest
Een mes is geen wapen. Een mes is gereedschap. De mens die het gebruikt als wapen had anders wel een pen of ander stevig puntig voorwerp gebruikt.
 

DeletedUser

Guest
Een mes is geen wapen. Een mes is gereedschap. De mens die het gebruikt als wapen had anders wel een pen of ander stevig puntig voorwerp gebruikt.

het ligt in de aard van een mens om alles wat je kunt gebruiken om iemand om het leven te brengen te gebruiken, ik denk ook wel als iemand met een mes op je afkomt dat jij het eerste best voorwerp waarmee je die gast neerkan halen oppakt hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
en trouwens, wat boeit het dat de ene dood is,
weer een kut koter van deze wereld, en het waren toch gelovige?
nou dan zit die gast dus in de hemel, of hoe die van hun ook heet, eind goed al goed.
 

DeletedUser

Guest
Je weet nooit wat er daar echt aan de hand was.
Mss hadden ze idd eerst ruzie
of werd de dader ook al eens slecht behandeld door het 'slachtoffer'
Natuurlijk zeer triestig en uit de hand gelopen verhaal
maar ERGER IS--> nu is er steeds meer en meer zinloos geweld!:eek:

meisje-met-de-grote-mond:p

p.s.nog zo'n vraag:wie loopt er rond met een mes op zak?
(niet dat het zo bij dit geval was)
Maar vele jongeren lopen rond met een mes om een veilig gevoel te hebben en zich te kunen verdedigen als het nodig is. En meestal vormen DIE jongeren dan weer de oorzaak van een uit de hand gelopen ruzie...:(
Vroeger werd dit ook gedaan. Alleen tegenwoordig komen wij achter steeds meer en dan allemaal dankzij de media die ook dit nieuws konden negeren en vrolijk nieuws konden brengen, maar dan kijkt niemand.
I blame the media!
 

DeletedUser

Guest
Na wat kort gegoogle

clicky

ook kon je verder drukken naar:

clicky

ook kan je onderaan verder door naar een ander topic over andere incidenten.

Deze quote viel me wel even op:



Dit is een compleet correcte stelling, dit soort dingen gebeurt al jaren in Amerika en dergelijke.
Het is daar inmiddels zo ver gevorderd dat er metaaldetectors staan als je binnenkomt en dat de politie vertegenwoordigt is in het school zelf.

Dit soort zaken zal je binnen enkele jaren ook wel in europa vinden.

Het incident zelf keur ik ook af, echter denk ik niet dat dit het enige incident was tussen de 2 betrokkenen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk nog andere incidenten hebben.

Even een FICTIEF voorbeeld:De 2 jongens zijn verliefd op hetzelfde meisje, die van 16 krijgt het meisje en treitert de jongen erover, hij eindigt met zijn pen te gooien waarna die van 14 compleet het noorden verliest en in een vlaag van woede en verdriet die jongen neersteekt



In Amerika zijn in sommige scholen zelfs metaaldetectors en voor de leerlingen het school binnengaan worden ze gecontroleerd.
 

DeletedUser

Guest
Ik haat dit dus he, vechten met messen, dit is het lafste dat je kan doen.
Er zijn er al superveel die gewoon een mes ergens op zak hebben als ze naar school gaan.

Vecht gewoon eens met de vuisten, als het echt moet, als een echte man.
Maarnee, stek stek.
 

DeletedUser412

Guest
Ik haat dit dus he, vechten met messen, dit is het lafste dat je kan doen.
Er zijn er al superveel die gewoon een mes ergens op zak hebben als ze naar school gaan.

Vecht gewoon eens met de vuisten, als het echt moet, als een echte man.
Maarnee, stek stek.

Deze discussie ging niet over dat messen wel al dan niet cool zijn, maar of zoiets acceptabel is.
 

DeletedUser

Guest
het ligt in de aard van een mens om alles wat je kunt gebruiken om iemand om het leven te brengen te gebruiken, ik denk ook wel als iemand met een mes op je afkomt dat jij het eerste best voorwerp waarmee je die gast neerkan halen oppakt hoor ;)

Ging mij er even om dat mensen ineens roepen dat rondlopen met messen raar is omdat er mensen tussen zitten die er niet mee om kunnen gaan maar wel denken dat het ze beschermd. Die categorie is meer een gevaar voor zichzelf dan voor anderen.

Ik heb ook altijd een mes bij me. Ik heb het nog nooit dreigend of aanvallend gebruikt. Is het ook niet voor bedoeld. Ik zie en gebruik het als een stuk gereedschap.

Überhaupt als iemand me aan zou vallen verdedig ik met alles wat voorhanden is... ik ga er toch zeker geen eerlijk gevecht van maken bij zelf-verdediging...
 

DeletedUser6118

Guest
En er lopen HEEL veel mensen met wapens op straat (Mes, pistool, etc.), dus als je het raar vind dat iemand met een mes loopt dan heb je nog nooit 'ghetto' gezien, waar mensen elke dag worden gedreigt. Nog een voorbeeld;
Een voetbalwedstrijd in een dorp verloopt goed, er word een paar keer gescholden naar de tegenpartij en hun doen hetzelfde. De scheits maakt een paar foute, en de tegenpartij haald 'het kamp' erbij, die komen met 20 man aanzetten met messen. Die kinderen die op het veld stonden waren 13.(De coach is neergeslagen met een pijp) Nou als dat geen slechte indruk wekt!?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klopt slechte voorbeelden worden gegeven. Als je naar de media kijkt krijg je vanzelf van dat soort ideeen. Computerspelletjes TV etc... Van alles
 

DeletedUser

Guest
En er lopen HEEL veel mensen met wapens op straat (Mes, pistool, etc.), dus als je het raar vind dat iemand met een mes loopt dan heb je nog nooit 'ghetto' gezien, waar mensen elke dag worden gedreigt. Nog een voorbeeld;
Een voetbalwedstrijd in een dorp verloopt goed, er word een paar keer gescholden naar de tegenpartij en hun doen hetzelfde. De scheits maakt een paar foute, en de tegenpartij haald 'het kamp' erbij, die komen met 20 man aanzetten met messen. Die kinderen die op het veld stonden waren 13.(De coach is neergeslagen met een pijp) Nou als dat geen slechte indruk wekt!?


Nee helemaal mee eens het word steeds gekker ik kan daar niet tegen
 

DeletedUser7072

Guest
Iemand die ik ken liep ooit perongeluk tegen iemand aan in de gang waarna hij een stomp in zijn gezicht kreeg :rolleyes:

Hij had wel blind kunnen zijn omdat hij een bril ophad :eek:

Ik snap die aggressieviteit om zulke kleine dingetjes nooit XD
 

DeletedUser

Guest
Nederland is kapot aan het gaan.. Dat zie je terug in dit soort gevallen.. De daders weten dat de regering ze weinig kan maken na zo'n fout en dan kan je dus makkelijk met messen gaan lopen op school.. Weinig controle en al wordt je gepakt dan krijg je een boete.. Fantastisch!

Zet op het dragen van een mogelijk moordwapen eens 1 jaar, ook voor minderjarigen, en kijk eens of het dan nog zo aan toe gaat op de scholen.. Dit kabinet maakt het land kapot. Niet alleen met de slechte wetgeving maar ook met hun andere doelen.
Nederland valt op in het buitenland.. Waarom? Extreme hoge benzine prijzen. Hierdoor stijgt de inflatie erger dan in andere landen en zal Nederland zijn positie op de markt zien verslechteren. Kijk ook eens nar het beeld dat buitenlanders over Nederlanders hebben. Drugs en bier zijn de meest genoemde woorden..

Dit kabinet moet direct vallen en er moet een frisse wind komen te waaien.
Was Pimmetje er nog maar.. :(
 

DeletedUser

Guest
je word tegenwoordig overal al voor bedreigt, tijdje terug reed ik met een vriend over weg, aan beide kanten waren auto's geparkeerd, en we rijden dus iets meer op midden van de weg, er was toch niemand, komt er ineens zo'n gozertje aan scheuren met 100km p/u ofzo terwijl je maar 30 mocht wij wijken snel uit naar open parkeer plaats, hij scheurt langs, ik zei uit reactie : WTF? toen ging hij ergens in, maar hij remde ineens stond zowat gelijk stil met piepende banden, wij rijden langs wij moesten rechtdoor, zegt hij wat zei jij?! wij rijden gewoon door, hij rijd achteruit, en gaat met vol gas op ons af, wij dus weer uitwijken naar vrije parkeerplaats, hij klemt ons in, stapt hij heel stoer uit, gaat hij mij beetje staan bedreigen omdat ik WTF zei, ik vraag me echt af sinds wanneer dat een scheldwoord is maarja, daarnaast zat er nog een maat van hem naast hem in auto en een wijf(kan moeilijk meid noemen :rolleyes: | achterin, hun lachen, naja ik niks zeggen, khad geen zin in een gevecht ik wilde naar huis, daarnaast was die gozer 20 dus had ik er nog wat aan over kunnen houden omdat er nog een gozer in de auto zat. kon nog net inhouden toen hij weg reed om weer : WTF? te zeggen automatische als reactie :eek: naja, :rolleyes: daarnaast ben ik aardig bekend in Passewaay dus als ik hem in elkaar had geslagen kon ik morgen een steen door de ruit verwachten van zijn "vrienden"
 
Bovenaan