Je grootste TW blunder

DeletedUser69813

Guest
Even back on topic mijn grootste faal , edeltjes maken sturen en ik moest een uur later m'n clear timen net ervoor. die had ik 300ms gemist.

Daarna moest ik nog es een uur wachten om te timen met alleen bijl. Dan was ik in slaap gevallen gevolg edels dood.

oef, was dat snachts?


nog een blunder die ik ooit maakte: proberen te cancelsnipen als je family guy aan het kijken bent. troepen weggestuurd, maar gezien ik afgeleid was, te laat geannuleerd :S
 

DeletedUser

Guest
Hmmm mijn stamgenoot clearen tijdens de Classic II start was wel vrij stom. Ik wilde het grote dorpje naast hem farmen met al mijn bijl, kennelijk had ik de verkeerde aangeklikt. Resultaat was dat praktisch al zijn LC weg was. Lullig was dat hij één van de beste starts had van heel die Classic. Hij vatte het gelukkig goed op!

Memories :p :D
 

DeletedUser

Guest
Ridder met bijl item niet mee sturen met mijn clear :p Gelukkig nog optijd gezien :)
 

DeletedUser

Guest
Met stoere argumenten komen, praten alsof je deze wereld gaat winnen en dan stoppen.
Beter ga je duckfacen op Instagram.
 

DeletedUser

Guest
Meteen beledigen ? haha.
Ga inzien dat je stam veel te dicht bij 1 ligt & dat 1.5k dorpen edelen niks van nut heeft kun je er beter op gaan farmen. maarja. newbs these days.

jij komt net kijken man , wat praat jij dan stoer ???
 

DeletedUser54934

Guest
grappig dat JIJ dit uitgerekend zegt, gezien je zelf alleen maar blunders hebt gemaakt tot nu toe.

en @panther lilly, alsjeblieft, haal je tong uit illumi's reet. ik weet dat je van strond spuwen houd, maar dit gaat te ver

Noem 1 blunder waar ik deel van heb uitgemaakt !

Trouwens beginnen over grammatica omdat je niks weet te zeggen blijft een triest geval!

images
 

DeletedUser

Guest
Mijn grootste blunder was stoppen op w19 ipv Ctrl. (Lafbekken stam) te ownen.
 

DeletedUser71643

Guest
Even back on topic mijn grootste faal , edeltjes maken sturen en ik moest een uur later m'n clear timen net ervoor. die had ik 300ms gemist.

Daarna moest ik nog es een uur wachten om te timen met alleen bijl. Dan was ik in slaap gevallen gevolg edels dood.

en deze is nog redelijk recent he kyle:cool:
 

DeletedUser

Guest
Mijn grootste blunder is dat ik deze topique bekeek en zijn zaadschamende gesprekken las...
 
Reactiescore
2.039
Bovenaan