@ is dit fair?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk, niemand zal op je PC kunnen "inbreken" van de team leden.
Duckje zegt alleen dat we de mogelijkheid hebben om een onderscheid tussen 2 PCs binnen een netwerk te maken. Hoe we dat doen, zeg hij niet. Het gaat niet om "inbreken" op je PC.

Verder staat in de forum regels dat het niet de bedoeling is dat supportaanvragen op het forum besproken worden. Je supportaanvraag is daarom nu ook verwijderd.

Ben je het niet eens met je supportaanvraag kan je om een 2. mening vragen en ook community management zal het bekijken als je dat wenst (is al gebeurt).
Ben je het dan nog steeds niet eens met je supportaanvraag dan kan je contact met innogames opnemen en daar een klacht indienen (Engels/Duits).

.closed.

Ahaha en ik dacht nog, als dit nu gesloten wordt, dan is er pas iets mis.
Nja doe hiermee wat je wil, kvind het maar n zootje die online games met moderators die random gekozen worden.
 

DeletedUser30828

Guest
Ik zat er al op te wachten tot het verwijderd zou worden.
Dit is het beleid van mods van TW.
Gewoon lekker iemand (onterecht) bannen. De discussie uit de weg gaan.
En als dan de waarheid wordt gepost op het AF gewoon er meteen weer afhalen.

Goed bezig mannen!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser2522

Guest
ben ik de enigste die niet eens weet waar het over gaat :p
 

DeletedUser30828

Guest
ben ik de enigste die niet eens weet waar het over gaat :p

Dat komt omdat mods geposte berichten bewerken en verwijderen in hun voordeel om ze in een goed daglicht te blijven.
Omdat ze de waarheid niet onder ogen durven te komen.

Korte samenvatting.

Ik speelde met mijn vader op 1 account. 7 miljoen punten. Vanaf het begin netjes de internet verbinding gedeeld met een account waar mijn moeder op speelde.
Dat 2e account was niets waard, 11 dorpen, was alleen maar voor de lol.

Ik stap over van internet provider en krijg dus een ander IP adres en heb er helemaal niet meer aan gedacht om dat ip adres te gaan delen.
De 2 accounts worden geblockt en worden barbaars. 2,5 jaar werk, vele slapeloze nachten en een paar duizend PA punten naar de klote.

Alsof ik een account van 7 miljoen op het spel ga zetten voor een accountje met 11 dorpjes.
 

DeletedUser

Guest
Dat komt omdat mods geposte berichten bewerken en verwijderen in hun voordeel om ze in een goed daglicht te blijven.
Omdat ze de waarheid niet onder ogen durven te komen.

Korte samenvatting.

Ik speelde met mijn vader op 1 account. 7 miljoen punten. Vanaf het begin netjes de internet verbinding gedeeld met een account waar mijn moeder op speelde.
Dat 2e account was niets waard, 11 dorpen, was alleen maar voor de lol.

Ik stap over van internet provider en krijg dus een ander IP adres en heb er helemaal niet meer aan gedacht om dat ip adres te gaan delen.
De 2 accounts worden geblockt en worden barbaars. 2,5 jaar werk, vele slapeloze nachten en een paar duizend PA punten naar de klote.

Alsof ik een account van 7 miljoen op het spel ga zetten voor een accountje met 11 dorpjes.

nja das echt klote idd:(
 

DeletedUser35452

Guest
Tja je hebt wel de regels overtreden.

Al vind ik wel dat de mods naar je geschiedenis hadden kunnen kijken en julli alleen een waarschuwing kunnen geven (of 1 account ban naar keuze). Want de regels zijn niet met opzet overtreden. achja tot zover mijn korte mening
 

DeletedUser

Guest
Dat komt omdat mods geposte berichten bewerken en verwijderen in hun voordeel om ze in een goed daglicht te blijven.
Omdat ze de waarheid niet onder ogen durven te komen.

Korte samenvatting.

Ik speelde met mijn vader op 1 account. 7 miljoen punten. Vanaf het begin netjes de internet verbinding gedeeld met een account waar mijn moeder op speelde.
Dat 2e account was niets waard, 11 dorpen, was alleen maar voor de lol.

Ik stap over van internet provider en krijg dus een ander IP adres en heb er helemaal niet meer aan gedacht om dat ip adres te gaan delen.
De 2 accounts worden geblockt en worden barbaars. 2,5 jaar werk, vele slapeloze nachten en een paar duizend PA punten naar de klote.

Alsof ik een account van 7 miljoen op het spel ga zetten voor een accountje met 11 dorpjes.


Ik weet eerlijk gezegd niet of het onterecht is want je zegt dat je samen met je vader op jou account speelde en je moeder op het account van 11 dorpjes maar volgens mij heb jij zelf toch altijd verkondigd dat het kleine account van je vader was en niet van je moeder dus zou jou vader 2 accounts hebben op W14 wat dus ook niet mag.

en laten we eerlijk wezen , als jij toevallig zou weten dat iemand van de vijand die jou continu aan zou vallen ook thuis met meerdere accounts zat en vergeten was het op delen te zetten, dan had jij daar vast en zeker melding van gemaakt bij TW en wilde jij ook dat dat persoon een straf kreeg, al was het maar om van de aanvallen af te zijn.

Die regels gelden voor iedereen, of ze nu waardeloos zijn of niet, iedereen moet zich daar aan houden, dus ook jij , hoe vervelend dat ook mag zijn.
 

DeletedUser30828

Guest
Je bent de boel aan het verdraaien. Mijn vader is begonnen op 1 account. Heeft daarna dat account overgegeven aan mijn moeder. Meer dan een jaar geleden.
En op het moment dat ik geblockt werd lag ikzelf onder vuur en was zelf niemand echt aan het aanvallen.

Wel typisch dat ik na 1 of 2 dagen na de ip wissel werd geblockt. De mods hebben er gewoon op zitten azen.

En zeg nou zelf. Als ik onder vuur lig door meerdere andere speler. Hebben die er dan wat aan als ik in eens 2 weken niet meer aangevallen kan worden?
bb dorpen edelen kan elke noob en dat gaat ook vervelen. Dus niemand heeft er wat aan op dat moment.
Er is niets leuker dan een beetje verzet van dorpen als je die gaat edelen en aanvallen. Dat is het spel en maakt het juist spannend.
 

DeletedUser

Guest
ken geen verhaal en zal niemand beledigen door iemand te vertellen dat hij/zij niet volgens de regels speelt/reageert, maar.... ik vind het wel frapant dat er meerdere (oud)spelers klagen over het beleid hier bij TW. Ik heb nix te klagen, maar er zijn meerdere mensen die echt Hierover klagen.

Miss een leuke uitleg van een of de desbetreffende Mod over hoe men 1 lijn trekt over wat wel of niet mag?
 

DeletedUser

Guest
Je bent de boel aan het verdraaien. Mijn vader is begonnen op 1 account. Heeft daarna dat account overgegeven aan mijn moeder. Meer dan een jaar geleden.
En op het moment dat ik geblockt werd lag ikzelf onder vuur en was zelf niemand echt aan het aanvallen.

Wel typisch dat ik na 1 of 2 dagen na de ip wissel werd geblockt. De mods hebben er gewoon op zitten azen.

En zeg nou zelf. Als ik onder vuur lig door meerdere andere speler. Hebben die er dan wat aan als ik in eens 2 weken niet meer aangevallen kan worden?
bb dorpen edelen kan elke noob en dat gaat ook vervelen. Dus niemand heeft er wat aan op dat moment.
Er is niets leuker dan een beetje verzet van dorpen als je die gaat edelen en aanvallen. Dat is het spel en maakt het juist spannend.

Jongen je bent geblokt wegens het feit dat je meerdere accounts bezit met jouw IP-adress. Als die 11k puntenaccount niets uitmaakte, waarom liet je je moeder dan niet gewoon bij de 7mil account erbij spelen, want met 11k punten in 1 jaar blijkt het dat dat account zo goed als 'inactief' was.

Tja regels blijven regels: eigen schuld -> dikke bult en dan niet opeens bij de mods gaan klagen dat ze hun werk niet doen, want je had dit uiteraard al kunnen zien aankomen van ver weg...
 

DeletedUser

Guest
Je bent de boel aan het verdraaien. Mijn vader is begonnen op 1 account. Heeft daarna dat account overgegeven aan mijn moeder. Meer dan een jaar geleden.
En op het moment dat ik geblockt werd lag ikzelf onder vuur en was zelf niemand echt aan het aanvallen.

Wel typisch dat ik na 1 of 2 dagen na de ip wissel werd geblockt. De mods hebben er gewoon op zitten azen.

En zeg nou zelf. Als ik onder vuur lig door meerdere andere speler. Hebben die er dan wat aan als ik in eens 2 weken niet meer aangevallen kan worden?
bb dorpen edelen kan elke noob en dat gaat ook vervelen. Dus niemand heeft er wat aan op dat moment.
Er is niets leuker dan een beetje verzet van dorpen als je die gaat edelen en aanvallen. Dat is het spel en maakt het juist spannend.


Even voor de duidelijkheid, ik ben niets aan het verdraaien want ik zal hier onder even plaatsen wat jij zelf geschreven hebt :)

Famous Knight (ikzelf)
Kwikzilver (mijn vader)
Spider-Woman (mijn tante)
DaForCeR (mijn neef en zoon van Spider-woman
King off leon (mijn broer)


Dus gelieve niet te zeggen dat ik de boel verdraai want het waren je eigen woorden. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30828

Guest
Zet er dan ook ff een datum bij wanneer ik dat heb gepost.
Geen halve waarheden jongen, dat is een post van anderhalf jaar oud of zo. Daforcer is allang gestopt en dat weer jij ook.

Dat is een post van de rond de start van wereld 14.
Als je iemand wil afzeiken kom dan met info die klopt en ga niet verhalen erbij halen die hier niets meer mee te maken hebben.
 

DeletedUser

Guest
Snap je probleem niet zo heel goed eigenlijk....
Ten eerste: openbaar ban bespreken is verboden, zoals bekend
ten tweede: complete support aanvragen worden altijd verwijderd
So far geen nieuwe dingen lijkt me....
Die discussie is om bovenstaande redenen ook verwijderd.

deze discussie staat trouwens ook elders, en is hier verder ook niet op zijn plaats denk ik.
Ja mods kunnen zoals duckje zegt meer dan alleen ip adressen zien. Lijkt me geen geheim. Wij mods kunnen daar verder ook niets mee dan alleen alls "feit aannemen". We kunnen niet in comuters dus.

Hierbij komt dat je gestraft word door de feiten! 90% van de bans is dus ook gewoon terecht.
Heb je anavraag evrder ook niet gelezen, aangezien kaneel me voor was met verwijderen. Indien jij "denkt" onterecht gebanned te zijn geweest, kan je altijd een second opninion aanvragen? Staat ook in de regels he....

Denk niet dat dit de juiste plek is om dit te bespreken.
In algemeen kan je best een discussie voeren hierover hier, maar aangezien dit verkeerd geplaatst is, zal wederom gesloten worden denk ik.

Happy New year anyways
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan