*IR* vs Angels

DeletedUser78902

Guest
Niet verwacht dat je ook een IQ had van een kamerplant...

Wij Romeinen verwelkomen geen mensen die lekker stoer deden als het 3v2 was xx

Na een duidelijke screenshot zo een reactie geven, ja dat bewijst dan enkel maar weer dat jij diegene bent met het IQ van een kamerplant.
 

DeletedUser78902

Guest
Ooh, meneer ik durf niet te fronten is er ook. Wat ga ik genieten als jij de grond word ingeboord door ons.

Al boren jullie mij uiteindelijk de grond in, ik ga er echt niet van wakker liggen hoor. Cas7 is een flop wereld, dat alles nog zo serieus genomen wordt laat enkel maar blijken dat dit soort wereldwinsten echt iets voor jou zijn. Makkelijk.
 
Reactiescore
46
Al boren jullie mij uiteindelijk de grond in, ik ga er echt niet van wakker liggen hoor. Cas7 is een flop wereld, dat alles nog zo serieus genomen wordt laat enkel maar blijken dat dit soort wereldwinsten echt iets voor jou zijn. Makkelijk.

Haha, jullie konden easy winnen. Maar het beleid ging precies niet super waardoor alles uit elkaar viel. Kan ik er aandoen dat alles ons makkelijk gemaakt word? Altijd als wij iemand aanvallen stopt die of vergeet die te dodgen. Ja wij gaan niet een pm sturen op voorhand en zeggen: Wij gaan je aanvallen binnen x aantal dagen hè maak je klaar...
 

DeletedUser78902

Guest
Haha, jullie konden easy winnen. Maar het beleid ging precies niet super waardoor alles uit elkaar viel. Kan ik er aandoen dat alles ons makkelijk gemaakt word? Altijd als wij iemand aanvallen stopt die of vergeet die te dodgen. Ja wij gaan niet een pm sturen op voorhand en zeggen: Wij gaan je aanvallen binnen x aantal dagen hè maak je klaar...

Dan konden we inderdaad en waren we zeker ook van plan, jammer dat sommige toch altijd denken dat ze jan en alle man zijn.
Daarnaast zeg ik ook niet dat jullie er iets aan kunnen doen, maar gewoon je belachelijk kinderachtige manier van omgaan met deze situatie.
 
Reactiescore
46
Dan konden we inderdaad en waren we zeker ook van plan, jammer dat sommige toch altijd denken dat ze jan en alle man zijn.
Daarnaast zeg ik ook niet dat jullie er iets aan kunnen doen, maar gewoon je belachelijk kinderachtige manier van omgaan met deze situatie.

Kinderachtig?? Ik doe jullie na, wie deed er hier kinderachtig in het begin van de oorlog met kut memes gooien en shit talk? Dacht ik al, ons een beetje in het belachelijke trekken.. Kijk waar jullie nu zijn.
 

DeletedUser78902

Guest
Kinderachtig?? Ik doe jullie na, wie deed er hier kinderachtig in het begin van de oorlog met kut memes gooien en shit talk? Dacht ik al, ons een beetje in het belachelijke trekken.. Kijk waar jullie nu zijn.

Jullie? Heb je mij een post zien maken met memes en shit talk? Heb je mij een post zien liken? Avada Kedavra zat zelf nog niet in Angels dan, dus take a step back pls.
 
Reactiescore
668
Kinderachtig?? Ik doe jullie na, wie deed er hier kinderachtig in het begin van de oorlog met kut memes gooien en shit talk? Dacht ik al, ons een beetje in het belachelijke trekken.. Kijk waar jullie nu zijn.
Het is natuurlijk om te pronken met je winst/vooruitgang. Zelf probeer ik dat op een volwassen manier te doen, maar is dat eens niet, dan is dat zo.
De wereld kan nog alle kanten op. Als iedereen evenveel motivatie toont, dan kan dat. Momenteel staat *IR* er heel goed voor. Zullen ze dit behouden of niet.
Waarom komen jullie niet eens met een verhaal zoals ik destijds geschreven heb? Lijkt me leuk.
 
Bovenaan