Interventie: Contact met Firedrakan is slecht voor Dirk

DeletedUser72524

Guest
2edqkx2.jpg

Naar aanleiding van de huidige veranderingen in het gedrag van @dirk-janusIV hebben wij besloten om een interventie te starten waar wij Dirk adviseren om het contact met Firedrakan te verbreken. Dit dient gedaan te worden door de volgende maatregelen:
- Blokkeren op Skype/WhatsApp of andere vormen van communicatie
- Op de negeerlijst zetten via het TW AF

Opgemerkte negatieve bewegingen
Dat Firedrakan een slechte invloed kan zelfs een klein kind zien, toch nog paar gevolgen die hopelijk Dirk gaat overtuigen:
- Het uitlokken van rebelse acties. Dit resulteert in bannen voor DJIV en klaarblijkelijk niet voor Firedrakan
- Geen nageslacht van DJIV. Wat niet alleen een gemis is voor DJIV's moeder, maar ook voor de mensheid, een kind die DJIV's genialiteit overneemt is vanzelfsprekend een toevoeging voor onze maatschappij. Waarom er geen nageslacht komt, simpel omdat de vrouw spelende vent van in de 40-50 die zich Firedrakan op dit forum noemt een zo kut beeld geeft van de huidige vrouwen dat Dirk spontaan homoseksueel of aseksueel wordt.
- Verkeerde politieke visie. Tjaa denk niet dat ik hoef uit te leggen hoe een IS-sympathisant een slechte invloed kan hebben op iemand.

Als het goed is heeft @calamus incendium ook een stukje voorbereid.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Lange tijd zag ik DirkJan als mijn mentor en mijn gids,

De laatste weken, nee maanden zie ik echter een grote verandering bij dirk... hij is niet meer zichzelf....
Waar wij vroeger nog hoeders waren van de morele ethiek op ons mooie forum is bij Dirk de verloedering ingeslagen.
Ik moest diep bij mezelf ten rade waar de verandering de grondslag had en ik denk dat Sander de kern hier van goed te pakken heeft in zijn op: Rebecca.

Sinds Rebecca op skype is beland en hem heeft verleidt met haar nummer en instagram en wat fake/niet fake pics zijn de hormonen van Dirk op hol geslagen, nietige discussies over de zus van de oom van sjoert en rebecca worden nu als interessant gevonden en discussies over echte onderwerpen die vroeger werden gevoerd op hoog niveau, zijn nu tot hun laagste punt verloedert. Dirk zit zelfs meer in marginale wereld chatjes en rebecca vs .... dan in de hooggeleiden of wvw chat. En Dirk? Dirk vind het zelf allemaal wel best, want hij is niet meer de baas over zichzelf dat is Rebecca.

Bij deze vraag ik de rest van het forum om mee te werken, #makedirkgreatagain.

mvg
 

DeletedUser61134

Guest
Iemand met weinig berispingen bannen is nou juist oneerlijker :(
 
Reactiescore
1.731
De oplossing van al onze problemen is gewoon firedrakan een permaban geven. Poo, make it happen.

Nee. Ik denk dat als we allemaal wat geld inleggen en een hoer voor Dirk fixen de beste oplossing is.

Rebecca naait de boel altijd heerlijk op, op wereldforas. Tere zieltjes die daar verblijven gaan dan huilen en dat vind ik mooi om te lezen.
 

DeletedUser61134

Guest
Dirk heeft me pas 6x knap genoemd, en pas 2x gesuggereerd mij wel als vrouw te willen.
Ik zie niet hoe dat relevant is :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Dirk heeft me pas 6x knap genoemd, en pas 2x gesuggereerd mij wel als vrouw te willen.
Ik zie niet hoe dat relevant is :eek:

Onzin. Je hebt wel een rijke fantasie hoor :D

Dirk, minder geilen met Rebecca. Zal wel helpen :)

Wanneer geilen wij dan samen?

Nee. Ik denk dat als we allemaal wat geld inleggen en een hoer voor Dirk fixen de beste oplossing is.

Welnee, ik heb mijn rechterhand toch? Die doet alles gratis.

Rebecca naait de boel altijd heerlijk op, op wereldforas. Tere zieltjes die daar verblijven gaan dan huilen en dat vind ik mooi om te lezen.

Ja klopt dat vind ik ook altijd heerlijk om te zien :D

Doet me denken aan mijn tijd met jodekip en de crea trolls.
 

DeletedUser78261

Guest
Ik ben het volledig met dit topic eens, en we moeten snel zijn. We moeten Dirk redden nu het nog kan. Dirk als je dit leest zeg ik je, verwijder haar uit je contacten, verbreek deze op skype en whatsapp. Je moet dit kunnen, ik heb vertrouwen in je. Ik weet dat het moeilijk is maar je moet dit doen.

We zijn er voor je zoals altijd! Dus bij deze lanceer ik nogmaals de campagne #freedirk-janusIV
 
Reactiescore
110
Wow, dit topic is destijds helemaal langs mij heen gegaan. :D
 

DeletedUser78261

Guest
Dat je een ander meisje moet gaan zoeken. Er zijn meer vissen in de zee.
Of je gaat es serieus daten met haar. Misschien is zij totaal anders in rl zoals Tjeerd.

Misschien dat wij kunnen helpen met het zoeken naar een goed alternatief! Er zijn meer vissen in de zee, en ik wil best helpen met het vangen van deze vissen. Ik ben een waterdrakan en ken de zee en de vissen die er zwemmen als geen ander, iemand een idee voor een leuk visje? Dan zal ik er werk van maken.
 

DeletedUser7072

Guest
Jullie hoeven je geen zorgen over mij te maken hoor.

Wel bedankt.
 

DeletedUser61134

Guest
Jep Dirk en ik hebben het probleem betreffende zijn gevoelens voor mij uitgepraat.
Moeten geen complicaties zijn
 
Bovenaan