Internet daten

DeletedUser

Guest
datingssites zijn 99% onbetrouwbaar, of het zijn geen echte foto's van die mensen zelf, of ze zijn bewerkt met photoshop, of het zijn een paar gasten die zich voordoen als een vrouw voor zo dingen uit te halen met een tiener die geil staat , kortom, er zijn maar een paar mensen die een serieuze relatie gehaalt hebben uit een datingssite.

ik vindt die sites volkomen overbodig, ga zoals iedereen hier zegt eens stappen, ga naar buiten en spreek af, ga ook werken veel mensen vinden ook wel eens een relatie door hun werk, er zijn talrijke mogelijkheden om aan een relatie te geraken en via een site is de laagste...

wat ook zo marginaal is is die chat op tmf....
overlaatst nog zo een berichtje gelezen, ging zo van :

welke getrouwde vrouw heeft goesting achter een geile tiener, tel 04.....

how low can you go:confused:
 

DeletedUser

Guest
Datingsites=slecht... probeer het dan gewoon in de kroeg ofz. is veel makkelijker en sneller.
 

DeletedUser

Guest
datingssites zijn 99% onbetrouwbaar, of het zijn geen echte foto's van die mensen zelf, of ze zijn bewerkt met photoshop, of het zijn een paar gasten die zich voordoen als een vrouw voor zo dingen uit te halen met een tiener die geil staat , kortom, er zijn maar een paar mensen die een serieuze relatie gehaalt hebben uit een datingssite.

ik vindt die sites volkomen overbodig, ga zoals iedereen hier zegt eens stappen, ga naar buiten en spreek af, ga ook werken veel mensen vinden ook wel eens een relatie door hun werk, er zijn talrijke mogelijkheden om aan een relatie te geraken en via een site is de laagste...

wat ook zo marginaal is is die chat op tmf....
overlaatst nog zo een berichtje gelezen, ging zo van :

welke getrouwde vrouw heeft goesting achter een geile tiener, tel 04.....

how low can you go:confused:

laat de mensen lekker zelf bepalen wat ze doen, als ze het fijn vinden om zo'n profiel aan te maken. Veel mensen doen het alleen maar om de beoordelingen, voelen ze zich weer wat zelfverzekerder,. en het is echt niet zo dat die profielsites hun leven is, ze doen echt wel iets anders :p


en dat laatste is waarschijnlijk een grap naar een klasgenoot toe ofzo,..
 

DeletedUser

Guest
laat de mensen lekker zelf bepalen wat ze doen, als ze het fijn vinden om zo'n profiel aan te maken. Veel mensen doen het alleen maar om de beoordelingen, voelen ze zich weer wat zelfverzekerder.

Ongeveer vind ik het ook, laat ze gezellig praten om zo site, vertrouwen winnen en dan in het echte leven de gewonnen vertrouwen kunnen gebruiken. Daarom vind ik zolang mensen die het niet gebruiken er geen last van hebben, door bijv. spamreclames op je computer. laat ze lekker zelfvertrouwen winnen. niemand heeft er toch last van?
 
Bovenaan