Feedback Internationale Discord server

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
110
Internationale Discord server


Beste spelers,

We begrijpen hoe belangrijk een Discord server voor een community als deze is en was.
Daarom kondigen wij met plezier de nieuwe, of voor sommige oude Discord aan.

InnoGames was al een tijd aan het denken om Discord servers te mergen naar één internationale Discord server per spel. Dit idee heeft InnoGames ondertussen ook al doorgevoerd voor sommige andere games.

Zo waren de eerste plannen voor Tribal Wars al gemaakt en omwille van de gebeurtenissen zullen wij als NL community één van de eerste zijn om deze stap richting de internationale server te zetten.

Graag wil ik benadrukken dat er nog geen redenen of plannen zijn om de Nederlandse taalversie en spelwerelden van Tribal Wars te stoppen en/ of samen te voegen naar de internationale taalversie.

Weet dat we op deze Discord server een eigen categorie met eigen kanalen hebben. Hier kan je dus nog steeds in de verschillende aangemaakte kanalen vertoeven en gezellig met elkaar praten, vragen stellen of een meme delen.

De keuze om naar de internationale server te gaan heeft eigenlijk verschillende redenen. Één daarvan is dat je informatie van andere (bv .net) markets gemakkelijk kunt verkrijgen. Een andere reden is dat je informatie en meningen kunt uitwisselen met spelers over de hele wereld. Maar ook dat je de personen achter de schermen van Tribal Wars werkt kunt leren kennen. (denk maar aan Inhouse mensen en ontwikkelaars)


Deze Discord server is dus geen private NL server en dit kan mogelijk anders zijn dan verwacht door sommige van jullie. We begrijpen dit volledig, maar hopen jullie daar toch alsnog te zien!

Indien je al in de internationale server zat, en je graag alle Nederlandse channels ziet, kan je dit aanpassen door Channels & roles. Hier kan je dan NL selecteren en eens gedaan worden alle Nederlandse channels zichtbaar. Indien jullie toch graag de indeling of de namen van de kanalen anders zien mogen jullie dit ons altijd laten weten. Mis je nog een kanaal mag je ons dit laten weten en dan bekijken we wat we hier aan kunnen doen.

We hopen jullie van harte te zien in de Discord chat!

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars Team!
Laat jullie feedback, opmerkingen, vragen of kanalen die jullie missen hier achter!
 
Laatst bewerkt:

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
110
Gek, die zou wel moeten werken.
Kan je mij anders toevoegen op discord? Dan bekijken we via daar wat het probleem is.
 
Reactiescore
100
- Feedback kanaal een vertraging toevoegen. Ook voor jullie om het behapbaar te houden.
- Sportkanaal toevoegen. Werd actief gebruikt.
- Eventueel een weerwolven kanaal voor de mensen die dat spelen.
 
Reactiescore
581
Laat jullie feedback, opmerkingen, vragen of kanalen die jullie missen hier achter!
Helaas een internationale server. Laat maar.

Je vergeet volgens mij ook te zeggen, dat het ook handiger is, voor een toekomstige merge.

Iets waar ik zeker niet naar uit kijk, dus join ik niet.

Een miskleun van de eerste orde, wat mij betreft.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
110
Het is jou uiteindelijke keuze of je al dan niet in deze discord komt.
Zoals ik in de aankondiging zei, maar zal het nogmaals zeggen.

'Graag wil ik benadrukken dat er nog geen redenen of plannen zijn om de Nederlandse taalversie en spelwerelden van Tribal Wars te stoppen en/ of samen te voegen naar de internationale taalversie.'
 
Reactiescore
1.145
Helaas een internationale server. Laat maar.

Je vergeet volgens mij ook te zeggen, dat het ook handiger is, voor een toekomstige merge.

Iets waar ik zeker niet naar uit kijk, dus join ik niet.

Een miskleun van de eerste orde, wat mij betreft.

Kom kom overdrijven is ook een kunst.
Een algemene server heeft alleen maar voordelen en is gewoon logischer.

Het NL gedeelte is ook geheel opzichzelf staand en als ik het goed begrijp zijn er ook medewerkers van Inno daar dus je kunt nu zelfs invloed hebben op de ontwikkelingen door je zorgen kenbaar te maken of ideeën te opperen.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
110
Wat mij vooral opvalt is dat alles m.b.t. een merge wordt weggezet als er zijn "nog" geen plannen. Waarin het woordje nog mij overbodig lijkt, tenzij jullie al weten dat dit er wel degelijk aan zit te komen.
Dit zit zeker niet op korte termijn eraan te komen. Het woordje nog hebben we gebruikt, omdat ik nooit nooit wil zeggen.
Maar voor nu: Op korte termijn zijn er dus geen plannen om onze server samen te voegen met de .net server
 
Reactiescore
510
Ik wist niet eens dat er een internationale discord was haha. Niet dat ik hem gejoind zou hebben, want we hadden er al een. Maar dit internationaal zie ik de voordelen ook wel van in.

Kunnen we misschien weer eens kijken straks op er een WK mogelijk is ofzo @Kr33log
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Zitten er veel schoontjes in die discord?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
@Calamus Incendium een sjet waar onze reputatie nog staande is bij de vrouwen dit is een kans?
 
Reactiescore
976
Kan iemand mij aub unbannen op die .net server? Ik ben enkele jaren geleden geband omdat mijn engels niet zo goed was …
 
Reactiescore
581
Het is jou uiteindelijke keuze of je al dan niet in deze discord komt.
Zoals ik in de aankondiging zei, maar zal het nogmaals zeggen.

'Graag wil ik benadrukken dat er nog geen redenen of plannen zijn om de Nederlandse taalversie en spelwerelden van Tribal Wars te stoppen en/ of samen te voegen naar de internationale taalversie.'
NOG niet... ik kan perfect tussen de regels lezen. Kwestie van tijd.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
110
Kan iemand mij aub unbannen op die .net server? Ik ben enkele jaren geleden geband omdat mijn engels niet zo goed was …
Je mag mij altijd even je gebruikersnaam doorsturen en dan kijk ik wat ik voor je kan doen.


NOG niet... ik kan perfect tussen de regels lezen. Kwestie van tijd.
Om deze vraag nogmaals te beantwoorden :)
Dit zit zeker niet op korte termijn eraan te komen. Het woordje nog hebben we gebruikt, omdat ik nooit nooit wil zeggen.
Maar voor nu: Op korte termijn zijn er dus geen plannen om onze server samen te voegen met de .net server
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zolang iedereen genoeg pp koopt is de opbrengst groter dan de kost voor een nl server en is er geen nood voor een merge. Dus ga maar lekker allemaal investeren als je bezorgd bent :)
 
Reactiescore
4
NOG niet... ik kan perfect tussen de regels lezen. Kwestie van tijd.
Ik weet niet of er zelfs een subtekst is die tussen de regels door gelezen kan worden. Hij (kr33log) kan voorlopig alleen maar antwoorden, uiteindelijk zou in de toekomst elke server kunnen fuseren met .net.

Ik speel bijvoorbeeld op de Amerikaanse server (.us), het is een kleine server, waarschijnlijk een van de kleinste, maar toch bestaat het als een eigen server.

Dat betekent niet dat de VS in de toekomst nooit zullen fuseren met .net; het zou kunnen fuseren, maar tot nu toe bestaat het als een eigen server.

Tekst vertaald met Google Translate.
 
Bovenaan