Instellingen: de nieuwe klassieke wereld! 10 jaar TW !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.039
Goede instellingen, al had van mijn part een no haul ook wel weer gemogen in combinatie met een hogere dominantie voorwaarde. De interners worden dan toch wel weggewerkt.

3 techlevels is gewoon hetzelfde als laatste klessik 15 tech systeem neem ik aan? 1 van mn favo instellingen gezien je dan als stam keuze's moet maken, en daardoor het afstraffen van stamleavers makkelijker wordt. Plus gratis oda op noobjes die het niet snappen ofc. :D

Ook geen boerlimiet trouwens? :(
 

DeletedUser10875

Guest
Alleen wereld 5 en 10 zijn met Boerderijregel en met seconden.
W16 en W24 zijn met milliseconden.
 

DeletedUser67437

Guest
3-level systemen zijn heerlijk :D ff een team gaan regelen dan maar
 

DeletedUser

Guest
3 lvl systeem, wel is mee gespeeld maar toch lastig.
Ik ga w33 overslaan en op w32 en hier spelen.
Zal hier als awardgeiler gaan :) en natuurlijk om de top te halen solo
 

DeletedUser10875

Guest
3 lvl systeem is niet echt lastig hoor, je moet alleen ff rekening mee houden.
Doe je het niet, gaat het je flink veel meer troepen kosten.

Wil hier eigenlijk ook beginnen, is kijken of ik Diokhan kan overhalen:)


Edit:
Enige nadeel vind ik dan toch wel dit:
Edelmannen goedkoop herbouwen actief

Met de snelheid en ts 50-75 dalen per edel, zou het toch wel een stuk beter zijn als edels duur zijn.
2 edelclears, wat bij wijze van spreken op 1 ms van elkaar kan, en klaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wil hier eigenlijk ook beginnen, is kijken of ik Diokhan kan overhalen:).

Dat zou top zijn :)

Edit:
Enige nadeel vind ik dan toch wel dit:


Met de snelheid en ts 50-75 dalen per edel, zou het toch wel een stuk beter zijn als edels duur zijn.
2 edelclears, wat bij wijze van spreken op 1 ms van elkaar kan, en klaar.

Dure adels?

Ik kwam er op afgelopen 2 klessiks ongeveer 100 te kort aan het einde om alle dorpen die ik gecleard had op te adelen?
 

DeletedUser

Guest
Nja ik vraag me of dat niet eerder kwam door de onkunde van de tegenstander dan de dure adels. :p

Een simpele rekensom voor hoeveel adels je per dag kan maken, hoeveel def je tegenstander kan terugmaken, en hoeveel off jij indezelfde tijd kan terug maken zal je vanzelf doen inzien dat de aanvaller al snel adels tekort komt, of ze nou wel of niet duur zijn.

Dure adels nodigt enkel weer al die fuseer en internnaabs uit om hun pussy game te gaan spelen.
Als je net als op de vorige klessik maar zo beperkt kan lopen met je adels, kan je die rimmende internnerds nog niet behoorlijk adelen.
 
Reactiescore
2.039
Mjah op een wereld met een boerlimiet zou dit in principe wel zo zijn, maar op een wereld zonder ook?
Je hebt dan een stuk meer clears nodig om de stacks te breken, en daarom ook niet de mogelijkheid om bijna ongelimiteerd te edelen. NLC4 was gewoon 6 clears per dorp rekenen en de adels. Andere klessiks weet je niet precies hoeveel off je nodig hebt om een volle deff te gaan slopen late game..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan