Instellingen Classic #18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
510
Dat zou ik wel leuk vinden. Weer ff ouderwets lekker timen heerlijk.
 
Reactiescore
81
Je zou eventueel het boerlimiet dan op 2.300 tot 2.600 per level kunnen doen, inplaats van 2.000 wat anders veel gebeurd. Zodat je de kerk wat beter kan beschermen en het evenwicht in het voordeel van de aanvaller wat daalt
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.490
We hebben dus de instellingen van @Conabonita gekozen en lichtjes aangepast:

Hieronder de voornaamste wijzigingen in het rood gearceerd + Uitleg

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% - 400%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 400% - 100%, we moeten hier echt een maximum op plaatsen om geen servers kapot te maken.
- Productiefactor: 60 (19.200/uur) - Gegeven farmen gedeactiveerd is hebben we een hoge productie ingesteld (farmen zou dus niet echt moeten gebeuren).


Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Actief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Actief (30 per level max 300)
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Inactief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 1 per speler (blijven 26pnt) - 100 punten is ook OK, Er is wel ingesteld dat ze versneld afbreken (Te testen hoe snel dit is)
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: 96 uur
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 tot 08:00
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: milliseconden , 33 ms tussentijd geplaatst (voorstel van @Pimsie. p1 van dit topic)
- Minimum troepen per aanval: 1% van puntentotaal dorp
- Edelmannen looplimiet: 13 velden - 13 velden is echt te weinig, naar 20 velden gebracht.

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 18% Dominantie. - 20% om toch consistent te blijven ;)
- Ledenlimiet Stam: 3 - 3 vind ik echt weinig voor een team spel als Tribal Wars, we settlen voor 4.

- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: No haul
- Stamlock actief van: No Switches. Eenmaal in een stam is blijven in die stam. - Deze setting is gevoelig aan spelers die nooit in een stam gaan, die kunnen namelijk tot het laatste moment kiezen en dit zou onvrede veroorzaken. na 15% de stammen sluiten is dan naar mijn gevoel een betere optie
-OS buiten de stam: Geen - Uber systeem geactiveerd, 3 dagen lid van de stam
-Boerlimiet: 2000 per level


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Inactief
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

2 kleine side-marks:
  • 1ste classic met kerk, ben benieuwd wat dat tot gevolg heeft :)
  • We zitten bijna aan + 20K basisproductie (zoals ergens beweerd dat we nooit zouden activeren ;))
  • Feedback is welkom voor een volgende classic. Kunnen jullie tijdens de classic het team op de hoogte houden hoe snel/traag de barbarendorpen groeien/verlagen, deze setting zouden we nog kunnen tweaken tijdens de wereld.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.490

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Zeer tevreden met de gang van zaken deze classic @Duckje, enige wat ik graag anders zie ik toestemming daling van 25/26.

(Plus eventueel geen simpele technologie maar die met 3 levels?)
 

DeletedUser67517

Guest
Maar wanneer je bij alle buurdorpen er dan wel door komt en ziet dat er geen kerk staat. Kan je wel zelf berekenen(ratio) waar een kerk moet staan
Daarom moeten daar ook verkenners staan:cool:

Dit wordt wel een goede classic hoor. Dikke instellingen!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Best lachen instellingen, in ieder geval wel wat anders, burgerwacht hoeft imo niet echt en kan je ook vertellen dat er nooit meer iemand op ts 20-35 zit te wachten. Gewoon altijd lekker 25-26 of 34-35 doen.
 

DeletedUser67517

Guest
Best lachen instellingen, in ieder geval wel wat anders, burgerwacht hoeft imo niet echt en kan je ook vertellen dat er nooit meer iemand op ts 20-35 zit te wachten. Gewoon altijd lekker 25-26 of 34-35 doen.
Ik vond 20-35 wel lachen. Mooie rages meegemaakt op Skype door TS die bleef hangen of juist dorpen die gepakt werden met 3 edels:D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Burgerwacht mag wat mij betreft ook weg. De 33ms is fijn, maar stel me toch vragen of iedereen hier even eerlijk mee gaat omspringen
 
Reactiescore
81
Duckje misschien om iets aan de overwinnings voorwaarden toe te voegen. Dat je na de 30 dagen de 20% vast te houden dat je minimaal 3% verschil moet hebben dan de nummer 2 stam van de wereld.
Zodat wanneer er 2 stammen gelijk groeien zoals afgelopen classic dat er dan wel een dergelijk verschil moet zijn om de wereld te winnen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Als er mensen nog iemand zoeken voor in zijn/haar team mag je mij benaderen.
 
Reactiescore
510
Perfecte datum haha, heb nog lekker vakantie dan :D
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik vond 20-35 wel lachen. Mooie rages meegemaakt op Skype door TS die bleef hangen of juist dorpen die gepakt werden met 3 edels:D
Ben jij een van de weinige klootzakken :D
Maar in de aankondiging staat 25-30, dus iets moet er sowieso veranderd worden.
 
Reactiescore
2.490
20-35 moest het zijn :)
 
Reactiescore
978
Is het duur of goedkoop herbouwen van edels.
 
Bovenaan