[Inschrijftopic] WvW #68: Weerwolven van Wayserdam

DeletedUser

Guest
Ik vraag aan Simeco op wat de spelerslijst gebaseerd is. Hij weet mij te vertellen: de 24 spelers die eerst waren, mogen ook spelen.

Nergens, maar dan ook nergens in de instellingen staat er: wie eerst komt, eerst maalt. Er stond duidelijk: er wordt random gekozen.

Als er van in het begin werd gezegd, de eerste 24 spelers spelen mee. Dan moet ik me er gewoon bij neerleggen.

Maar wat ik deed was: ik kwam terug van vakantie en schreef me meteen in in het topic. Dus jullie hebben regels zitten veranderen, wat ik gewoon zwak vind. Je moet gewoon de regels gebruiken waar iedereen op stemde.

En als je zegt dat je koos op speelniveau, dan vind ik het gewoon uitermate triest.

Als ik overigens voorstel om iedereen die zij capabel achten, mee te laten doen krijg ik het antwoord dat ze dit niet kunnen doen om wille van hun eigen onkunnen.

euh, stemt ;)

Nah, Stultus, verpest het aub niet.

Kijk, ik zeg : ik wil ook simonyoda3 erin, maar SOF was eerder.

Je zal toch sowieso invallen hoor...

Afgezien van het feit dat het niet meer uit maakt. SoF was eerder als Simonyoda, correct. Maar van de reserves was RealAnnoyingOrange als eerste, dus slaat je redenering nergens op. Dan zou volgens jullie "als eerste inschrijven" RealAnnoyingOrange nu dus moeten spelen.
 

DeletedUser17653

Guest
Afgezien van het feit dat het niet meer uit maakt. SoF was eerder als Simonyoda, correct. Maar van de reserves was RealAnnoyingOrange als eerste, dus slaat je redenering nergens op. Dan zou volgens jullie "als eerste inschrijven" RealAnnoyingOrange nu dus moeten spelen.

Klopt. Maar die speler laten we echt buiten beschouwing hoor. Jonathan & Robin doen al mee..
 

DeletedUser

Guest
-=jonathan=- => jonathan

-=jonathan=- op het AF
jonathan bij TWw
 

DeletedUser

Guest
en ik verwacht dat de kerstman mij volgend jaar het bedrijf microsoft geeft
 

DeletedUser16768

Guest
en ik verwacht dat de kerstman mij volgend jaar het bedrijf microsoft geeft

Je mag geen zin beginnen met en.. Verder is Kerstman + Microsoft met een hoofdletter. Ook mis ik een punt op het einde.

Je leert het nog wel jongeman :D.
 

DeletedUser

Guest
Je mag geen zin beginnen met en.. Verder is Kerstman + Microsoft met een hoofdletter. Ook mis ik een punt op het einde.

Je leert het nog wel jongeman :D.

Die laatste zin adresseer je aan iemand, waarna je een komma moet plaatsen tussen 'wel' en 'jongeman'.
 

DeletedUser16768

Guest
Die laatste zin adresseer je aan iemand, waarna je een komma moet plaatsen tussen 'wel' en 'jongeman'.

Klopt, maar ik ben geen TWw lid meer. Ik verwacht een bepaalde standaard van TWw-mannen :cool:.
 

DeletedUser

Guest
Je mag geen zin beginnen met en.. Verder is Kerstman + Microsoft met een hoofdletter. Ook mis ik een punt op het einde.

Je leert het nog wel jongeman :D.

Je kan 'en' voor leesbaarheid best tussen aanhalingstekens zetten.
 
Bovenaan