inschrijftopic wvw #161

Deleted User - 2265087

Guest
Ik vind dat jij en amy je eerst ook kinderachtig gedroegen. En ik zit te overwegen mee te gaan, als we al met zo'n gezellige sfeer beginnen:( Kan het ook eenkeertje zonder op iederen boos te worden door 1 actie van iemand?
 

DeletedUser66220

Guest
Als ze geen oude koeien uit de sloot gaat halen dan doe ik ook normaal, en heb nog niet eens mn stem op haar gezet dus wees blij dat ik een klein beetje bedaard ben.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat jij en amy je eerst ook kinderachtig gedroegen. En ik zit te overwegen mee te gaan, als we al met zo'n gezellige sfeer beginnen:( Kan het ook eenkeertje zonder op iederen boos te worden door 1 actie van iemand?

Ik ben niet boos en ook niet kinderachtig, ik verkondig enkel mijn mening.

Als ze geen oude koeien uit de sloot gaat halen dan doe ik ook normaal, en heb nog niet eens mn stem op haar gezet dus wees blij dat ik een klein beetje bedaard ben.

Zoals ik al zei, wen er maar aan, zoals de rest ook heeft gedaan.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jij kan je ook een beetje aanpassen aan ons. Je kan niet verwachten dat iedereen zich aan jou aanpassen. Zo zit het niet in elkaar, en dan maak je je niet populair.
 

DeletedUser

Guest
Jij kan je ook een beetje aanpassen aan ons. Je kan niet verwachten dat iedereen zich aan jou aanpassen. Zo zit het niet in elkaar, en dan maak je je niet populair.

Ik verwacht ook niet dat iemand zich aan mij gaat aanpassen. Als jullie je willen opwinden om elke opmerking die ik maak, vooral doen. Ik wijs jullie er alleen op dat het makkelijker is als je went aan het feit dat ik mijn mening ga geven op het moment dat ik die wil geven. Volgens mij is dat iedereens recht hier. En ja, ik ben een beetje fel. Ook dat gaat niet veranderen. En populariteit is zo onbelangrijk :D Waarom zou ik mij gaan gedragen als iemand anders om populair te zijn :D Daar zie ik totaal niet het nut van in.
 

DeletedUser63335

Guest
Ik verwacht ook niet dat iemand zich aan mij gaat aanpassen. Als jullie je willen opwinden om elke opmerking die ik maak, vooral doen. Ik wijs jullie er alleen op dat het makkelijker is als je went aan het feit dat ik mijn mening ga geven op het moment dat ik die wil geven. Volgens mij is dat iedereens recht hier. En ja, ik ben een beetje fel. Ook dat gaat niet veranderen. En populariteit is zo onbelangrijk :D Waarom zou ik mij gaan gedragen als iemand anders om populair te zijn :D Daar zie ik totaal niet het nut van in.

Vraag me af waarom je het dan tóch doet :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af waarom je het dan tóch doet :D:D:D

Verwachten dat jullie je aanpassen? Jij kan ook niet lezen he? Ik zeg dat het makkelijker is om te wennen aan het feit dat ik mijn mening geef. Als jullie willen mopperen elke keer als ik mijn mond open doe, ga je gang! Ik zit er niet mee hoor. Als ik dit soort discussies vervelend zou vinden, zou ik ze niet voeren. Ik kan er juist wel om lachen dat mensen zichzelf opwinden alleen maar omdat iemand anders haar mening hun niet aan staat.
 

DeletedUser63354

Guest
Wat ben ik blij dat ik aan de goede kant van amy viel toen ik net begon hier :D:D
 

DeletedUser5312

Guest
http://nl.twstats.com/nl3/index.php?page=player&mode=conquers&id=81335&type=&pn=-1

hm zou ook wel kunnen dat je een vijand was als ik dit zo bekijk, heb maar 1 dorp toen van je gepakt en die pakte je weer terug. ik ben toen ook ongeveer gestopt ofzo omdat ik 12 was en dr gewoon niet veel tijd voor had en dr niet veel van bakte :p zat destijds in cq2 met mijn broer enzo. ik ben zoals ik nu zie nog als moraalbreker ofzoiets gebruikt toen ik stopte :p die jelle zal wel degene zijn waarmee ik fuseerde dan.
 
Bovenaan