[Inschrijftopic] OSM #6

DeletedUser40402

Guest
Wat een achterlijke kutnoob is die raider ook eigenlijk :eek:. Voortdurend online zijn maar weigeren op herhaaldelijke vragen ernaar antwoorden.
 
Reactiescore
4
Wat een achterlijke kutnoob is die raider ook eigenlijk :eek:. Voortdurend online zijn maar weigeren op herhaaldelijke vragen ernaar antwoorden.

wat een achterlijke kutnoob ben jij toch , continue online zijn en mensen verwijzen ergens een topic terug te bladeren als ze erom vragen.
En nu het hier al ff staat zelf nieteens de moeite nemen.. zwaar he ?:rolleyes:
 

DeletedUser58625

Guest
Leuk toch dat we nu weten welk land het wordt, en we nu allemaal een team kunnen kiezen! :rolleyes:
Wss wordt het weer zo'n comp die start en dan hebben wij maar 2 voorbereidingsdagen ofzo.
 
Reactiescore
4
Leuk toch dat we nu weten welk land het wordt, en we nu allemaal een team kunnen kiezen! :rolleyes:
Wss wordt het weer zo'n comp die start en dan hebben wij maar 2 voorbereidingsdagen ofzo.

volgendsmij had ik terug gezegd Engeland , kon verder niets leuks vinden die we nog niet gehad hebben ;)
Read Back :rolleyes:
 
Reactiescore
4
morgen maak ik het topic aan, competitie start gewoon wanneer genoeg plekken zijn, raider welk team?

Kom ik morgen op de avond op terug , ofcity of united of chelsea sure :p
:)
 

DeletedUser

Guest
All round the fields of anfield road, we once watched King Kenny play! And could he play! Stevie Heighway on the wing! We had dreams and songs to sing!Of the glory round the Fields of Anfield Road!
 
Reactiescore
4
Manchester United
Denk dat ik die maar neem :)
 
Bovenaan