Inschrijftopic - Het Verdwaalde Legioen (WvW #12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
25
Een leuk verhaal, maar probeer consequent in verleden tijd over tegenwoordige tijd te schrijven, dat laat het makkelijker lezen. Meestal is verleden tijd het beste. En lees het nog eens een keertje door voordat je het post, want er zijn enkele zinnen die stukjes missen/niet goed lopen.

Maar een leuk verhaal.

Ik zou me graag inschrijven.
 

DeletedUser20019

Guest
ik wil zou graag willen mee doen aan deze variant
maar ik moet een aantal dagen weg en zal me daarom willen opgeven als reserve.
 

DeletedUser23300

Guest
jauke schrijft zich ook in!!


lijkt me leuk, eens iets anders dan die gewone wvw
 

DeletedUser

Guest
Al ingeschreven :

1. Dutchboy66
2. Cyisargsys
3. Half-brain
4. killingsspreee
5. Quechua
6. Newlivez
7. Blackcaveren
8. Bappos
9. Shade Tura
10. Newlivez
11. Antraxxis
12. Jeanken
13. Big Bear
14. Alles Is Voor Bassie
15. 2racer2
16. Lieflap
17. Woodster
18. Geheimelol
19. Jaapiekrekel
20. PSV0010
21. BobDeSpuiter
22. Senescalcus
23. KoZmo
24. Khadufii
25. Knudde1
26. Ippolito
27. Tosti Ham-kaas
28. Woooopppss
29. LoveHer
30. Hidan
31. Thewolfflord
32. Fixato
33. Denis6
34. X-X-Tiamo-X-X
35. Senne
36. Revival x
37. Lytho
38. 3nriqu3
39. Ramoth
40. Snickertie
41. Kahvi
42. Jauke


Kunnen niet van begin meedoen (zullen de eerste reserves zijn) :
1.Sadness War Lord
2. JustDutch

Zoals je ziet gaan we weeral niet iedereen tevreden kunnen stellen ...
 

DeletedUser

Guest
Het is goed om reserves te hebben, want zoals je ziet bij WvW10 vallen er zo weer wat inactieve mensen uit...Het is fijn als je daar hard tegen kunt optreden en meteen mensen kunt vervangen.
 

DeletedUser

Guest
Het is goed om reserves te hebben, want zoals je ziet bij WvW10 vallen er zo weer wat inactieve mensen uit...Het is fijn als je daar hard tegen kunt optreden en meteen mensen kunt vervangen.

I know ... Maar ik heb de indruk dat vele mensen het een straf vinden om reserve te moeten zijn ...
 

DeletedUser14063

Guest
I know ... Maar ik heb de indruk dat vele mensen het een straf vinden om reserve te moeten zijn ...

eigenijk zou je maar een paar vervangers nodig moeten hebben voor onverwachte uitvallen. sommige zijn zoiezo inactief of weten dat van te voren al:mad:
 

DeletedUser23144

Guest
't is vast al bekend maar ik ben te nieuwsgierig, is al bekend wanneer de inschrijvingen sluiten.
Ook al kan ik me voorstellen dat 4 vervangers weinig is
 

DeletedUser

Guest
't is vast al bekend maar ik ben te nieuwsgierig, is al bekend wanneer de inschrijvingen sluiten.
Ook al kan ik me voorstellen dat 4 vervangers weinig is

Dan hergebruik je oude spelers die geen belgen/germanen waren. Want ik heb niet echt veel lol om reserve te zijn want dat is gewoon pain.
 

DeletedUser

Guest
Dan hergebruik je oude spelers die geen belgen/germanen waren. Want ik heb niet echt veel lol om reserve te zijn want dat is gewoon pain.

Ik ben tegen het principe van al dode spelers weer laten meedoen ...
Verder zal de start afhangen van hoeveel mensen hier mee willen doen ... Als je WvW 11 ziet wil ik op zijn minst 7 vervangers ...
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, anders spelen we misschien met 35 spelers, dan zal het spel misschien wel snel afgelopen zijn maar dat mag de pret niet drukken. :):):):)
 

DeletedUser466

Guest
De inschrijvingen komen nog steeds binnen toch? :)
Misschien hebben we binnekort genoeg reservers.

(Ik doe mee.:D)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inderdaad, anders spelen we misschien met 35 spelers, dan zal het spel misschien wel snel afgelopen zijn maar dat mag de pret niet drukken. :):):):)

je kan ook als we (misschien) te weinig spelers hebben, de belg en de germaan met een minder doen ofzo, maar dat is aan de spelleiders
 

DeletedUser

Guest
je kan ook als we (misschien) te weinig spelers hebben, de belg en de germaan met een minder doen ofzo, maar dat is aan de spelleiders

Het gaat voornamelijk om de reserves niet zo zeer de rollen.
Als we 35 spelers gebruiken dan doen we wel 1 belg en Germaan minder ms 2.
 

DeletedUser

Guest
Ik schrijf me hierbij ook in. ;)

Hoop weer eens eens spelletje mee te doen (is toch al even geleden).

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan