[Inschrijftopc] Spelleiders WvW 155, 156, 157

DeletedUser

Guest
netwerk+claim potjes net goed.
Volgens mij voldoe jij eerder aan die specificatie dan ik Anthraxxis gelijk weer negatief reageren altijd gezeur beetje jammer :( :(
 

DeletedUser

Guest
Een Anonieme ronde is misschien wel eens leuk, jammer dat ik mede door Quechua's kinderlijke reacties (hij krijgt het echt te hoog in zijn bol) geen motivatie heb om daar energie in te steken...
 

DeletedUser1435

Guest
spijtige zaak :(

anoniem kan zo leuk zijn maar vergt idd veel tijd van je. als er dan zo zeiksnor tussen zit die alles afkraakt dan is de lol er snel vanaf
 

DeletedUser

Guest
Een Anonieme ronde is misschien wel eens leuk, jammer dat ik mede door Quechua's kinderlijke reacties (hij krijgt het echt te hoog in zijn bol) geen motivatie heb om daar energie in te steken...

Niet overdrijven Jojor.
 

DeletedUser63354

Guest
In een non-claim ronde; ik vraag maar even om advies,

Is dan een dorpsgek of een ziener handiger? We willen zelf met de dorpsgek gaan spelen, maar ik hoor toch graag de mening van het volk he!
 

DeletedUser63648

Guest
maakt niet zoveel uit denk ik :p
Dorpsgek is op zich bijna net zo krachtig.
 

DeletedUser63354

Guest
Purpletail en BlueKnife presenteren
Delfino Island - A new Adventure!

step0001.jpg


De nacht van 30 November op 1 December leek goed te gaan, maar toch hadden de inwoners van Mariodam een slecht gevoel. Sommigen fluisterden geruchten over dat de kwaardaardige Bowser was teruggekeerd en zich als een normale burger had getransformeerd. De geluiden vanuit andere hoeken waren anders. De ene zei dat het allemaal onzin was, Bowser was lang geleden verslagen en het was niet meer dan een mythe, van de legendarische held Mario en zijn vrienden. Toch zat er iets niet goed, en dat voelde de Burgemeester ook. Het was 4 uur 's nachts geweest en hij vertelde het volk een wrede lach te hebben gehoord. De burgemeester stond niet bekend om zijn ridderlijkheid, maar wel zijn vermogen om te zien wat mensen voelen en nodig hebben. De burgemeester keek in de ogen van de dichtstbijzijnde burger en hij had kunnen zweren dat die burger bijna zou flauwvallen van de angst.

Nadat hij zijn speech had gehouden over dat hij zag dat de mensen bang waren ging hij in overleg met zijn raadsmannen. 'Heren, het is tijd, ik had nooit gehoopt dat ik dit nog zou moeten meemaken, maar we moeten. Ik ben zelf ook bang, en het duurt waarschijnlijk niet lang meer voordat ik pleite ben. De enige reden waarom ik hier nog ben is vanwege het volk. Iemand moet ze leiden, er zijn wel enkele anderen aanwezig die de taak over zouden kunnen nemen, maar we weten allemaal wat voor beslissingen ze zouden kunnen maken.'
Het viel even stil.
De raadsheer aan de andere kant van de tafel schudde zijn hoofd. 'Dit is toch echt niet te geloven, onze burgemeester hier gelooft in sprookjes', zei hij spottend, 'als dit uw uitgangspunt in deze is, dan ben ik hier weg.'
Het viel voor een tweede keer stil en met een boos gezicht liep de raadsheer de zaal uit waar de burgemeester net zat te discussiëren.
Een andere raadsheer drong de burgemeester aan op wat hij moest doen. 'We moeten hier weg, zo snel als het kan, pak de vakantie, desnoods moet het hele dorp mee. Ga leuke dingen doen en dan zullen we vanzelf zien dat het verdwijnt. We weten allemaal dat Bowsers kwade geest nog ergens rondspookt, maar zolang hij dood is blijft hij dood. Niemand kan uit de dood op staan.'

'Hmm, ja', zei de burgemeester, 'ik denk dat dit het beste is voor het volk.'

Na nog enkele discussies waren ze het er over eens. Ze moesten vertrekken, ze gingen terug naar hun vakantieoord. Delfino Island, het eiland was bekend om haar kleine dorpje. Het dorpje was niet echt druk, er waren nog enkele bewoners aanwezig, maar meestal waren er alleen toeristen. Verder was er nog de grote jungle, met verschillende apensoorten. Er was ook nog een vulkaan, maar daar was nog niemand eerder geweest, er was ook niemand die daar aan dacht...





Instellingen:
Delfino Island
...........Aantal dorpen : Delfino Island, 1.
..........Aantal spelers : 25-40

...................Hints : Nee.

...............Klaagmuur : Mag.
..........Afscheidsbrief : Nee.

...................Jager : Ja.
....................Heks : Ja.
.............Dorpsoudste : Ja.
............Beschemengel : Ja.
..................Ziener : Nee.
........Dodenfluisteraar : Nee.
.............Fluitspeler : Nee.

..................Cupido : Ja, koppelt zichzelf.
.Geliefden kennen elkaar : Ja
..Geliefden samen winnen : G\G goedjes. S\S slechtjes. G\S Samen.

..................Wolven : Ja.
....................Welp : Ja.
...........Infectie wolf : Ja.

........Eindtijd stemmen : 21:00
.......Tijdstip verhalen : Daarna

....Speciale Rollen naar : Purpletail en TheManWithItzBlueKnife
...Weerwolven Moord naar : Purpletail en TheManWithItzBlueKnife
...................Lynch : Rood en vet in het topic.

..........Inschrijvingen : In het inschrijftopic.

............Burgemeester : Ja, Blauw en vet in het topic. Beslist na zijn dood volgende burgemeester. Is beslissend bij evenementen.

............Extra rollen :
Mythomaan
Orakel
Dorpsgek
Sjamaan
Corrupte Burger
Wapensmid

(Uitleg van alle rollen hier beneden.)

.......Netwerken : Nee. Claimen: Nee.

......Extra instellingen :

Jaja, er komen weer wat evenementen, dus maak je maar klaar voor dit potje!
Als er gestemd moet worden, in het Groen
Verder zijn er wat extra dingetjes bij rollen etc, lees het goed door!

Mislukte jagersschoten zullen niet bekend worden. Als Yoshi dood gaat en op een gekoppelde Mario of Bowser schiet, zal hij niet bekend worden als Yoshi.

.........Nachtvolgorde :
1. Lynch
2. Levensdrankje\Beschermengel\Corrupte Burger
3. Lunch\Infectie
4. Welp\Doodsdrankje
5. Wapensmid
6. Mythomaan\Orakel\Dorpsgek\Sjamaan
7. Welp groeit op

Bij de '/' geldt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. (copyright @Kahvi)

Goedjes

Yoshi
Yoshi is de Jager. Als hij doodgaat mag hij iemand het graf mee in nemen. Dit moet van te voren aangegeven zijn, anders pech.

Luigi
Luigi is de Beschermengel. Hij kan iedere nacht iemand beschermen voor de lunch. De lunch zal niet doorgaan als degene die hij beschermt, gelunched wordt. Hij mag zichzelf beschermen. En niet 2x achter elkaar dezelfde persoon.

Mario
Mario is de Heks. Hij heeft 2 drankjes, een levens -en een doodsdrankje. Op een zelfgekozen nacht mag hij zijn levensdrankje inzetten. Hiermee kan hij ook zichzelf beschermen.
Hij mag op een zelfgekozen nacht zijn doodsdrankje inzetten, de speler op wie hij dat drankje inzet, zal sterven.

Bijkomstigheid: Als Peach Mario koppelt, zal Mario niet geraakt kunnen worden door Jagersschoten.


Toadsworth
Toadsworth is de Dorpsoudste. Hij is oud en wijs genoeg om te weten hoe hij een aanval van de wolven moet weren, echter zal hij door slijtage dit maar 1x kunnen doen. Als Toadsworth sterft, verliest Luigi zijn krachten.

Wario
Wario is het Orakel van Delphi. Wario is de dromer van het eiland. Hij kan in iedere nacht een visioen bij een andere speler over een andere speler creeëren. Bijvoorbeeld: Ik verstuur de rol van BlueKnife naar Purpletail. In dit geval zal Purpletail de rol van BlueKnife ontvangen. Het Orakel zelf zal echter niets te weten komen.

Waluigi
Waluigi is de Dorpsgek. Hij kan iedere oneven nacht 3 personen opvragen. Hij zal van alle 3 de personen de rol ontvangen. Echter is hij zo gek dat hij niet onthoud welke persoon bij welke rol hoorde. Daarom zal hij alles door de war halen en niet zeker weten welke rol bij wie is. Hij zal de rollen in een random volgorde ontvangen.


Toad
Toad is de Wapensmid. Hij kan iedere 3e nacht aan iemand een geweer geven. Hij zal geen geweer aan zichzelf kunnen geven. Het geweer die een persoon erbij krijgt zal een bijrol worden en niet gezien worden door zienende rollen. Wolven kunnen dus ook net zo goed een geweer krijgen.

Slechtjes

Bowser
Bowser is de Infectiewolf. Hij kan iedere nacht infecteren. Infectie wordt niet bekend gemaakt. Er is gewoon een lunch. Als Peach Bowser koppelt, zal Bowser niet geraakt kunnen worden door jagersschoten.

Bowser Jr.
Bowser Jr. is de Welp. De welp groeit op in nacht 4. In 3 van de 4 nachten heeft de welp een poging om een rol te welpen. Enkel in nacht 1 zal hij een burger mogen welpen.

Koopa Troopa's
De Koopa Troopa's zijn de onderdanen van Bowser en dus gelijk aan de normale weerwolven. Ze beslissen samen over de lunch, ze kiezen samen wie de lunch instuurt. (en dus Weerwolvenleider wordt.) De weerwolvenleider zal niet vermeld worden bij de dood van hem\haar. Enkel wellicht handig voor evenementen.

Boo
Boo is de Sjamaan. De Sjamaan mag elke nacht 1 zien, hiervan ontvangt hij de rol. De Sjamaan kent de wolven niet vanaf het begin. Met deze non-claim ronde zul je dus tactisch moeten spelen.

Dry Bones
Dry Bones is de Corrupte Burger. Dit is een nieuwe rol en is zorgvuldig over nagedacht. (Als dit blijkbaar niet goed valt, kunnen we hem weg laten) Dry Bones ziet er uit als een normale burger, maar is eigenlijk hartstikke corrupt. Hij ontvangt elke nacht $1000,- van de wolven. Dry Bones is nog niet overtuigd. Vanaf het moment dat hij $4000,- heeft, zal hij zich bekeren en zich bij het wolventeam aansluiten. Toch heeft hij geen lunchkrachten. Gewoon een slechte burger. Hij wordt gezien als Burger, totdat hij zich bekeert heeft. Dry Bones zal extra geld kunnen winnen op het moment dat hij goed gokt op wie de lunch is. In dat geval zal hij niet $1000,- ontvangen, maar $2000,-. (dit geldt ook voor het moment dat de lunch beschermd is door de beschermengel, dorpsoudste, heks of Mario)
Wanneer Dry Bones op een wolf meestemt en deze gelynched wordt, zal er $500 aftrek gelden. Elke avond zal er een pm uitgaan met het budget naar Dry Bones.



Neutraaltjes:

Shy Guy
Shy Guy is de Mythomaan. Hij zal in nacht 2 een persoon bekijken. Ziet hij Waluigi, dan wordt hij een even dorpsgek. Ziet hij Dry Bones, wordt hij een Corrupte burger. Hij zal dan starten met een budget van $1000. Ziet hij een Koopa Troopa of Bowser, wordt hij een Koopa Troopa. Ziet hij Wario, zal hij ook Orakel worden. Ziet hij Toad, wordt hij Wapensmid. Ziet hij iemand anders, wordt hij Burger.

Peach
Peach is de Cupido. Zij koppelt zichzelf op dag 1 aan iemand. Als ze G\G koppel zijn, winnen ze met de goedjes. Als ze S\S koppel zijn, winnen ze met de slechtjes. Als ze G\S koppel zijn, winnen ze samen.

Als Peach met Mario koppel is, is Mario niet vatbaar voor Jagersschoten.
Als Peach met Bowser koppel is, is Bowser niet vatbaar voor Jagersschoten.


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ziener kan elke nacht een visioen opvragen
Dorpsgek elke oneven nacht drie visioenen; dan is het idd handig dat de wolven de tegenhanger hebben in de vorm van Boo :) (goed bedacht hahaha stom spook)

Morgenavond een stemtopic maken? En dan heeft iedereen tot dinsdagavond de tijd om te stemmen?
Kunnen we zsm een spelletje starten :D
 

DeletedUser52001

Guest
Ik kom morgen ook nog met een inschrijving, dus als je rond half 11 sluit kahvi dan kan ik nog optijd zijn!
 

DeletedUser13565

Guest
Ziet er ook goed uit.
Tot nu toe zie ik wel drie mooie potjes dus dat is alvast mooi.
 

DeletedUser63354

Guest
Ziener kan elke nacht een visioen opvragen
Dorpsgek elke oneven nacht drie visioenen; dan is het idd handig dat de wolven de tegenhanger hebben in de vorm van Boo :) (goed bedacht hahaha stom spook)

Morgenavond een stemtopic maken? En dan heeft iedereen tot dinsdagavond de tijd om te stemmen?
Kunnen we zsm een spelletje starten :D

Hmm. Iedere nacht, of iedere oneven nacht. Het is zonder claimen, dus ik zit even te bedenken of het dan nog veel verschil maakt :p

E: naja eigenlijk wel logisch. Dorpsgek 3 visioenen door elkaar. Sjamaan 2 visioenen rechtuit, is wel eerlijk denk ik :)
 

DeletedUser

Guest
Een dorpsgek elke nacht drie visioenen laten opvragen is wel HEUL veel.. zelfs in een no-claim spel. Dat moet niets uitmaken.
Ik ben van mening dat jen iet te veel met rollen moet gaan knoeien ;) Anders moet je het een andere naam geven dan Dorpsgek.
 

DeletedUser13565

Guest
Een dorpsgek elke nacht drie visioenen laten opvragen is wel HEUL veel.. zelfs in een no-claim spel. Dat moet niets uitmaken.
Ik ben van mening dat jen iet te veel met rollen moet gaan knoeien ;) Anders moet je het een andere naam geven dan Dorpsgek.
Ziener en dorpsgek zijn even sterk hoor.
 

DeletedUser63354

Guest
Heb even een aanpassing gedaan bij de dorpsgek en mythomaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het bij iedereen irritant, die dat doet. Het komt zo "je mag mijn schepje niet afpakken" (in de zandbak) over, zeg maar.
:p
 

DeletedUser55797

Guest
@Purpletail & BlueKnife, instellingen zien er ook goed uit :)
 
Bovenaan