INS - *DLF* Topic

DeletedUser17590

Guest
Hij is de speler die wat dorpen aan *DLF* is verloren als ik me niet vergis. Maar goed, puur *DLF* vs. InS in acht nemend kunnen we zien dat InS nog steeds een ruime voorsprong heeft.

Wanneer komen de troepen van Voltak terug eigenlijk? Niet dat het nog wat uitmaakt nu hij zogezegd gestopt is, maar voor het geval dat :eek:

In hoeverre laten andere stammen nu eigenlijk iets van zich horen in dit conflict? HPx doet iets hoor ik, maar hoe zit het met de andere concurrenten van InS? Ik hoor dat er veel kleine stammen bij betrokken zijn, maar om welke dit precies gaat is mij een raadsel ;)


mijn troepen zijn ondertussen op terugweg , wanneer ze er zijn laat ik niet weten , mss als ik dan nog wat dorpen over heb dat ik nog even terugvecht, ze zijn gelukkig allemaal gedodged door de speler in kwestie
 

DeletedUser14014

Guest
In hoeverre laten andere stammen nu eigenlijk iets van zich horen in dit conflict? HPx doet iets hoor ik, maar hoe zit het met de andere concurrenten van InS? Ik hoor dat er veel kleine stammen bij betrokken zijn, maar om welke dit precies gaat is mij een raadsel ;)

TWPlus => Stamakte InS => Veroveringen.
 

DeletedUser

Guest
DLF Vs Ins

vanaf vandaag is de oorlog tussen Ins en Dlf weer in volle gang

Heeeeerlijk beetje rellen
 

DeletedUser

Guest
zie je mijn rellen ook al komen :)?

Ja idd, jullie zijn goed begonnen, maar sowieso komt er iets terug, maar dat verwachten jullie ook wel hé
 

DeletedUser

Guest
zie je mijn rellen ook al komen :)?

Ja idd, jullie zijn goed begonnen, maar sowieso komt er iets terug, maar dat verwachten jullie ook wel hé

Tuurlijk, maar dat geeft niets,daarom heet het spel T"war" toch

en die fakes van jou ach die zal ik met open armen ontvangen, ze krijgen zelfs allemaal een glaasje ranja :p
 

DeletedUser

Guest
Ik wil *DLF* niet afkraken, maar eigenlijk zie ik InS dit also nog RUIM winnen. Op elke wereld is het zo dat noobstammetjes wel eens wat weerstand bieden en wat dorpjes afsnoepen, maar uiteindelijk wint de kwaliteit wat InS duidelijk meer heeft dan *DLF*. Ik weet dat je nooit moet onderschaten, maar dit is hoe ik het zie.;)

Edit: Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat *DLF* niet KAN of niet WIL timen. Een voorbeeldje is een een edeltreintje getimed met 20 sec per edeler tussen.:rolleyes: Ik bedoel maar, want zelfs op mijn slechtste dagen krijg ik dat nog niet eens voor elkaar!!:eek:

hmmm...... dit klinkt toch redelijk negatief maar we zien vanzelf!:p

@Casper: Geniet van de ranja pauze met je soldaatjes!:D
 

DeletedUser

Guest
Ik wil *DLF* niet afkraken, maar eigenlijk zie ik InS dit also nog RUIM winnen. Op elke wereld is het zo dat noobstammetjes wel eens wat weerstand bieden en wat dorpjes afsnoepen, maar uiteindelijk wint de kwaliteit wat InS duidelijk meer heeft dan *DLF*. Ik weet dat je nooit moet onderschaten, maar dit is hoe ik het zie.;)

Edit: Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat *DLF* niet KAN of niet WIL timen. Een voorbeeldje is een een edeltreintje getimed met 20 sec per edeler tussen.:rolleyes: Ik bedoel maar, want zelfs op mijn slechtste dagen krijg ik dat nog niet eens voor elkaar!!:eek:

hmmm...... dit klinkt toch redelijk negatief maar we zien vanzelf!:p

@Casper: Geniet van de ranja pauze met je soldaatjes!:D


de ranja is lekker, en het gaat er ook niet om dat we winnen, maar het gaat erom om de tegenstand te bieden,... en die is behoorlijk

En als die treintjes zo slecht getimed zijn, waarom vallen de dorpen op dit moment dan als zoete broodjes? :p

Maar wie niet waagt, wie niet wint he :p

:D
 

DeletedUser

Guest
de ranja is lekker, en het gaat er ook niet om dat we winnen, maar het gaat erom om de tegenstand te bieden,... en die is behoorlijk

En als die treintjes zo slecht getimed zijn, waarom vallen de dorpen op dit moment dan als zoete broodjes? :p

Maar wie niet waagt, wie niet wint he :p

:D

Zoete broodjes? Stats zeggen wel wat anders (laatste 48 uur)...

Side 1: InS

Side 2: *DLF*

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 451
Kant 2: 120
Verschil: 331

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 8
Verschil: 22

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 4,301,327
Kant 2: 1,016,895
Verschil: 3,284,432

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 286,575
Kant 2: 72,463
Verschil: 214,112

image.php
 

DeletedUser

Guest
precies

En zoals Ins onderhand ook weet moet eigenlijk dit topic veranderd worden in alle stammen Vs Ins :p, run nu de stats nog is Carine.....

Trouwens misschien moeten jullie is aan powerplayer vragen hoeveel edels hij de laatste 12 uur heeft laten dood lopen, en laten we het niet hebben over aanvals troepen, denk dat hi onderhand droog staat :p

Maar ik zou zeggen, blijf hem lekker met z'n allen ondersteunen!, des te makkelijker wordt het om hem heen hahah

Groeten Casper
 

DeletedUser

Guest
En zoals Ins onderhand ook weet moet eigenlijk dit topic veranderd worden in alle stammen Vs Ins :p, run nu de stats nog is Carine.....

Trouwens misschien moeten jullie is aan powerplayer vragen hoeveel edels hij de laatste 12 uur heeft laten dood lopen, en laten we het niet hebben over aanvals troepen, denk dat hi onderhand droog staat :p

Maar ik zou zeggen, blijf hem lekker met z'n allen ondersteunen!, des te makkelijker wordt het om hem heen hahah

Groeten Casper

Ik had zijn VV vanacht, edeltreintje geblokt met 300 speer zonder muur, mischien moeten jullie eens leren timen, als je dalijk tegen de betere InS spelers aan komt liggen gaan wij eens hard lachen. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
casper ik heb het al zoveel keer hier gezegd in dit topic. ik heb echt waar bijna geen def, speel de offway, ik ben een makkelijker doelwit als powerplayer, val mij eens aan met een grote hoop :)

Heb ook 2 weken geleden 3 mil verslagen tegenstanders als verdediger erbij gehad en geen dorp kwijt xD...

ik wil actie of ik word de wereld beu, mss kunnen jullie me zo wel verslaan, me dood vervelen tot ik stop haha

Mijn klein teentje zegt dat de fun nog maar net begonnen is :)

hihi casper valt al aan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik laat hem door, zitten geen edels bij, en gezien zijn toestand kan hij wat gs gebruiken, dus die mag hij meenemen :)
 

DeletedUser

Guest
En zoals Ins onderhand ook weet moet eigenlijk dit topic veranderd worden in alle stammen Vs Ins :p, run nu de stats nog is Carine.....

Trouwens misschien moeten jullie is aan powerplayer vragen hoeveel edels hij de laatste 12 uur heeft laten dood lopen, en laten we het niet hebben over aanvals troepen, denk dat hi onderhand droog staat :p

Maar ik zou zeggen, blijf hem lekker met z'n allen ondersteunen!, des te makkelijker wordt het om hem heen hahah

Groeten Casper

Het begint erg ongeloofwaardig te worden:rolleyes:

Eerst blijken de broodjes binnen te vallen als warme broodjes, maar als je met 650 aanvallen:)eek:) maar rond de 10 dorpen kunt veroveren ben je echt slecht bezig:D

Daarnaast, droog staan waarvan?! Urine omdat ze zo hard gelachen hebben?! stel dat je 10-15 edels killed is het nog niet erg, die zijn zo weer gebouwd. Daarnaast is hij aangevallen door minstens 80-100 edels!;)

En om even op je laatste puntje aan te komen, kijk maar even naar je aanvalsrapportjes, je bent amper aanvallende troepen tegen gekomen!:rolleyes:

Wat een praatjes zeg, die kerel! Als mij zoiets zou overkomen, zou ik me stil houden en schamen. Zeker op het algemeen forum!;)

@ Turbo: hihihi, afscheidscadeautje?!:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Powerplayer is gisteren al een 15 dorpen kwijtgeraakt. Die van InS zijn zelfs zo gek hun eigen leden aan te vallen met 2000 zware cavalerie.
 

DeletedUser

Guest
Blijf maar roepen.. Blijf maar roepen.. :rolleyes:

Side 1: InS

Side 2: ~FFC~ *DLF* HPx OCMW GodUs

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 4,595
Kant 2: 7,711
Verschil: 3,116

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 655
Kant 2: 328
Verschil: 327

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 39,306,016
Kant 2: 58,446,783
Verschil: 19,140,767

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,872,557
Kant 2: 3,090,504
Verschil: 2,782,053

image.php
 

DeletedUser

Guest
Powerplayer is gisteren al een 15 dorpen kwijtgeraakt. Die van InS zijn zelfs zo gek hun eigen leden aan te vallen met 2000 zware cavalerie.


idd, hij snapte er niets meer van, ging zelfs mijn dprpen ondersteunen, en daarna aanvallen,......

maar ik heb het wel weer gezien hier,..

Toedeloe
 

DeletedUser

Guest
lol dan ben je nog vergeten te vermelden dat ik ook gisteren pp aangevallen heb met een defdorp :)

Alcohol en tw gaan niet altijd te samen :)
 

DeletedUser

Guest
idd, hij snapte er niets meer van, ging zelfs mijn dprpen ondersteunen, en daarna aanvallen,......

maar ik heb het wel weer gezien hier,..

Toedeloe

Euhm..... wat loop jij nou weer te zwammen?!:rolleyes: Als je wat logisch nadenk heb je het antwoord zo. Jullie hebben toch dorpen van hem gepakt?! Als hij nou zijn eigen dorpen wou ondersteunen maar dat blijkbaar niet op tijd komt, wordt jij toevallig ondersteund:D En tjah, eigen OS aanvallen is niet zo handig. Waarschijnlijk vergeten terug te halen door de drukte maar ook daar zal een verklaring voor zijn!;)

En ohja, doe nou niet of je zo goed bent en als power zijn troepen weggeveegt hebt (met 11 vriendjes en dan nog moeite hebben), want want dit geldt ook wederzijds!:p

@Turbo: Dom dom! Maar het richt weinig schade aan.

@Carinae: Idd, want ze kijken niet verder dan hun neus lang is!:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan