InnoGames overtreedt eigen regels?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62730

Guest
Tribalwars Regelement zei:
§5) Verkopen van een account

Het is ongewenst dat accounts voor commerciële doeleinden gebruikt worden. Daarom is het verboden om spelaccounts, dorpen, grondstoffen of posities in de stam te verkopen of te kopen. Bovendien is het ruilen van grondstoffen tussen verschillende werelden verboden.
Voorbeelden:

Het is verboden grondstoffen via ebay.nl (of andere internetveilingen) te koop te stellen. Het is ook verboden het spelersrecht of een licentie op de eigen account te koop te stellen op ebay of andere internetveilingen.

Het is verboden grondstoffen tegen geld of premium punten aan te bieden.

Het is verboden persoonlijke bondgenootschappen aan te bieden in ruil voor premium punten.

Het is verboden spelers te laten herstarten op een spelwereld in ruil voor Premium-punten.

Het is verboden grondstoffen uit wereld 6 tegen grondstoffen uit wereld 7 aan te bieden.

20% extra GS tegen PA is toch zo ongeveer het AANBIEDEN VAN GRONDSTOFFEN TEGEN PA?
 

DeletedUser61496

Guest
Dit ga ik naar de support sturen, hier ben ik het wel mee eens :D
 

DeletedUser

Guest
Als je zo moedig bent, post dan ook gewoon op je eigen account en maak er niet een ander account voor aan. :)
 

DeletedUser23778

Guest
Toevallig weet ik dat dat zijn eigen account is. Heb mijn RL vriend namelijk een half uur terug op het AF gewezen en hoe je daarop kon komen. Just saying. :D

En goed opgemerkt.
 

DeletedUser

Guest
***************cencuuuuuuuuuur**************
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit ga ik naar de support sturen, hier ben ik het wel mee eens :D

werkt niet. ik heb het ook al geprobeert.:(
ik had ook gevraagd of dit een teken was dat wij ons niet meer aan de regels hoeften te houden. maar moet nog wel:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan