ingame-naam / AF-naam

DeletedUser

Guest
hey allemaal


sommige van jullie weten dit misschien al maar ik ben nieuwschierig

mijn vraag is nu ;

vanwaar heb je je ingame-naam en/of je AF-naam gehaald?
zit er een betekenis achter?
of een leuk verhaal?


vertel het hier


mvg
 

DeletedUser

Guest
nou, ik heet marcel (oh wat voorspelbaar)

en dat kon niet meer dus moest er een 1 achter
 

DeletedUser

Guest
mijn naam is er gekomen doordat ik te weinig fantasie had (en te lui)
en gwn mijn naam heb omgedraait
er ke achtergezet (omdat ik een klein maar sterk jongetje ben)
en de 001 om het stoerder te laten lijken (maar dit is niet gelukt)
 

DeletedUser

Guest
stinkmuis de grote bestond al dus moest ik me maar stinkmuis noemen :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
lol

heeft iemand er ook een leuk verhaaltje over ofzo?
of kwam het door een bizar iets?

Nou, ik zal het eens ffe uitleggen, er komt een deel geschiedenis van me in.

Oorspronkelijk ben ik begonnen onder de naam 'the jokke', na een fusie ben ik echter verder gegaan onder de naam stinkmuis de grote.
Begin ik op deze wereld; blijkt dat ik nog steeds stinkmuis de grote heette :eek: Dus wou ik me aanmelden op het AF en lukte dit niet, en ik wist maar niet hoe dit kwam :s Dus contacteerde ik Yevve ( ex-speler van the big hurt ) en deze zocht voor me op dat stinkmuis de grote al ingeschreven was op het AF :p

the jokke --> In real life noem ik dus Jonas, en in het eerste middelbaar is mijn naam afgeleid hiervan en noemden ze mij daar 'den jokke'.

Vandaar the jokke ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik zal het eens ffe uitleggen, er komt een deel geschiedenis van me in.

Oorspronkelijk ben ik begonnen onder de naam 'the jokke', na een fusie ben ik echter verder gegaan onder de naam stinkmuis de grote.
Begin ik op deze wereld; blijkt dat ik nog steeds stinkmuis de grote heette :eek: Dus wou ik me aanmelden op het AF en lukte dit niet, en ik wist maar niet hoe dit kwam :s Dus contacteerde ik Yevve ( ex-speler van the big hurt ) en deze zocht voor me op dat stinkmuis de grote al ingeschreven was op het AF :p

the jokke --> In real life noem ik dus Jonas, en in het eerste middelbaar is mijn naam afgeleid hiervan en noemden ze mij daar 'den jokke'.

Vandaar the jokke ;)



nice
 

DeletedUser

Guest
Chazu komt van een tijdje terug :O Gewoon verzonnen om een originele naam te hebben C:

En Dee88 bestond al toen ik erop kwam dus jah ... :p
 

DeletedUser

Guest
Dan dacht hij waarschijnlijk ook aan jouw toen hij zijn naam bedacht :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn naam komt van een groep die ontstaan is in de jaren ´60 The Deuces.
Ik als jonger persoon had ook zo een hechte vriendengroep dat wij ons zelf ook zo zijn gaan noemen en heb die naam tot dusver al jaren in gebruik....
De 023 komt voort uit het feit dat ik een rasechte Haarlemmer ben en dat er dus achter heb gezet.
Is trouwens ook een film van :eek:
 

Deleted User - 487957951

Guest
Molkiek komt van toen ik nog zeer jong was en het is een afgeleide versie van mijn naam Maliek...

.Euromeister is echter veel recenter...
Het verhaal gaat als volgt: Toen ik nog in de stam .Pure zat (heel lang geleden en de meeste mensen uit c76 en omstreeke zullen hier wel nog iets van weten). Wij waren een hechte groep, en kom een van de leden met het idee om allemaal samen te beginnen met nieuwe namen op een nieuwe wereld. Het thema was geld er waren al mooie namen bezet maar ik kwam op het idee .Euromeister ...

Door bepaalde problemen is dit niet doorgegaan :eek: tot mijn spijt...

Ik denk dat dit vooral bij Goldfish. dat er een lampje gaat branden :D niet?!
 

DeletedUser

Guest
Eerst gespeeld onder de naam Peet4life.
Dat was op W7 en W11.
Mijn naam is Peter en die heb je voor het leven,vandaar de naam.

Door tijdgebrek gestopt op beide werelden.

Toen kwam W17 met de legerkampen en ik en mijn jonkvrouw besloten daar weer eens opnieuw te beginnen.
De naam kwam van onze infraroodsauna die net die tijd werd geplaatst,die is gemaakt van Cederic:hout:.
Daar dus Lord en Lady voorgezet en violá.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit als 2e AF-account gehad :p

De eerste gebruik ik niet meer, doordat ik ingame werd geband vanwege de naam :p

Ik ben nogal zorgeloos om anderen buiten mijn stam en onder mijn waarden :)

Arrogantie FTW:cool:
 
Bovenaan