Inactieve spelers - barbarendorpen

DeletedUser

Guest
Hoelang duurt het voor inactieve spelers om in barbaren te veranderen?

Als ik oude threadjes terugzoek kom ik vaker 2 weken tegen.
Maar dan zie ik op twstats dat meerdere dorpen om me heen soms al bijna 3 weken niet gegroeid zijn.

Weet iemand toevallig of dit veranderd is?
Aangezien die 20:1 regel nogal het farmen voor je verpest als er 30 dorpen in je radius liggen waar je gewoon niet aan kan..
 

Deleted User - 9131

Guest
Nog even oude koeien uit de gracht halen, maar ik heb dus een testje gedaan hiermee.

Ik ben begonnen op w16 om dit eens uit te testen, en momenteel zit ik aan volgende stats:

W16:
Ik ben gestart vrijdag 19/08/2011 10:30
2 weken later zou dus vrijdag 02/09/2011 10:30 moeten zijn, dit is exact 14 dagen later.
Maar nu is het nog altijd niet verwijderd.
Dit betekent dus dat er een vertraging op kan zitten van 5 dagen en 6 uren.
Het account is nog steeds niet verwijderd, dus de teller blijft lopen.

Ik vind het dus niet echt kunnen dat er na 5 dagen nog steeds niets gebeurd is.
Als het een volle week duurt, is het al helemaal te gek.
Je kan dus als je wil gewoon nog eens een weekje extra inactief zijn voor er iets gebeurt.
Dit ten koste van de spelers die willen farmen op werelden met groeiende bb'tjes.

Ik zou het dus ook wel handig vinden als er iets aan gedaan wordt om de verwijdering sneller te laten gebeuren.
2 à 3 dagen kan nog, maar 5 vind ik momenteel toch nog wat overdreven.

Hoe heb je gekeken of het account al verwijderd is? Want als je inlogt, is het account 'actief', ook al staat hij op verwijderen (klik de wereld aan, je krijgt dan een melding). Je bent dan dus ACTIEF. Kijk bijvoorbeeld via de gasteningang of je account op die wereld al verwijderd is.
 
Reactiescore
38
Ik heb geen enkele keer ingelogd op het acc. ;)
Ik kijk steeds gewoon via de startpagina of het knopje 'wereld 16' nog in het geel staat en ik dus nog kan inloggen.
Ik check het af en toe ook eens via gastingang en het acc is nog steeds niet verwijderd.

Ik ben dus nog geen enkele keer online geweest behalve om het acc aan te maken.
 

DeletedUser

Guest
Vroeger, op wereld 8 was het inderdaad twee weken, maar op wereld 23 duurde het (rond de) vier weken voordat de boel barbaarde. En alles barbaarde wel tegelijkertijd, dus kan me moeilijk voorstellen dat alles per account verschillend is. De wachttijden zullen wel zijn aangepast gok ik zo.
 

DeletedUser

Guest
Vroeger, op wereld 8 was het inderdaad twee weken, maar op wereld 23 duurde het (rond de) vier weken voordat de boel barbaarde. En alles barbaarde wel tegelijkertijd, dus kan me moeilijk voorstellen dat alles per account verschillend is. De wachttijden zullen wel zijn aangepast gok ik zo.

Zonder de spelers te waarschuwen? Typisch :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hoe zit het dan met het leger bij een inactief account.
Via de grote TW map zie je precies hoeveel dagen en uren iemand niet actief is. Ik houd ze in de gaten. Soms met een scoutaanval.
Bij 1 dorp met 3000 aan verdediging ben ik van plan over te nemen.
Gaat het leger ook weg na een barbarendorp te worden, of blijft ze staan tot ze verslagen zijn?
Anders w8ten we nog even....:D
 

DeletedUser

Guest
De meeste dingen zullen wel al door iemand gezegd zijn, maar ik zit het even op een rijtje.

Inactieve accounts worden na 14 dagen verwijderd. Maar als je een premium account heb, gaan de 14 dagen pas in als je premium is afgelopen. Dit kan altijd wel wat vertraging hebben zoals jullie zien.
Maar om hier nou een probleem van te maken, vind ik een beetje overdreven. Het klopt inderdaad niet, maar als je wilt stoppen, dan kan je het beste gewoon je account op verwijderen zetten, dan duurt het circa 5 dagen.
Een support openen zou je dan kunnen doen, maar dan denk ik zo, als je stopt, zet je account op verwijderen, en wacht niet op die 14 dagen als je je account snel wilt verwijderen.
Als dat gebeurd is, worden het barbarendorpen, en de troepen die de speler had blijven staan.

That's it.
 

DeletedUser48278

Guest
De meeste dingen zullen wel al door iemand gezegd zijn, maar ik zit het even op een rijtje.

Inactieve accounts worden na 14 dagen verwijderd. Maar als je een premium account heb, gaan de 14 dagen pas in als je premium is afgelopen. Dit kan altijd wel wat vertraging hebben zoals jullie zien.
Maar om hier nou een probleem van te maken, vind ik een beetje overdreven. Het klopt inderdaad niet, maar als je wilt stoppen, dan kan je het beste gewoon je account op verwijderen zetten, dan duurt het circa 5 dagen.
Een support openen zou je dan kunnen doen, maar dan denk ik zo, als je stopt, zet je account op verwijderen, en wacht niet op die 14 dagen als je je account snel wilt verwijderen.
Als dat gebeurd is, worden het barbarendorpen, en de troepen die de speler had blijven staan.

That's it.

Wat jij hier zegt heeft verder niets met het hele verhaal in dit topic te maken.
Het punt hier is dat de tijd waarin een account verwijderd zou moeten worden - 2 weken - vaak overschreden wordt. Er zijn zat (beginnende) spelers die hun account niet op verwijderen zetten, maar stoppen door nooit meer in te loggen. Voor spelers die veel farmen is het vervelend dat die spelers niet barbaar worden omdat sinds de laatste werelden er ook een 20:1 limiet qua aanvallen is ingesteld.

Om die reden is het 'belangrijk' dat achterhaald wordt waarom die 2 weken soms overschreden wordt.
 

DeletedUser

Guest
Al die personen naaien je door af en toe nog eens te kijken. Dan reset zoals plantj al zei. Wat meer dan 2 weken duurt het sowieso niet. ;)

Ik erger me daar ook altijd aan.
Ik speel bijvoorbeeld op een Turkse server. Daar had ik 25 bb's meer kunnen hebben als ze me dat niet steeds flikten :p
 

DeletedUser

Guest
Wat jij hier zegt heeft verder niets met het hele verhaal in dit topic te maken.
Het punt hier is dat de tijd waarin een account verwijderd zou moeten worden - 2 weken - vaak overschreden wordt. Er zijn zat (beginnende) spelers die hun account niet op verwijderen zetten, maar stoppen door nooit meer in te loggen. Voor spelers die veel farmen is het vervelend dat die spelers niet barbaar worden omdat sinds de laatste werelden er ook een 20:1 limiet qua aanvallen is ingesteld.

Om die reden is het 'belangrijk' dat achterhaald wordt waarom die 2 weken soms overschreden wordt.

Ik antwoordde meer ook op de eerste post.;)

Maar als die 20:1 regel ingaat, dan duurt het als ik het goed heb 1 week, en dan kan jij hem weer aanvallen. Meestal, als je dat weer kunt, worden ze net daarna bb (was bij mij iedergeval zo), en dan heb je er geen problemen mee.
Ik geef je hier wel gelijk in, maar hoe dit allemaal precies zit, kan ik je helaas niet vertellen.
 

DeletedUser

Guest
Wat jij hier zegt heeft verder niets met het hele verhaal in dit topic te maken.
Het punt hier is dat de tijd waarin een account verwijderd zou moeten worden - 2 weken - vaak overschreden wordt. Er zijn zat (beginnende) spelers die hun account niet op verwijderen zetten, maar stoppen door nooit meer in te loggen. Voor spelers die veel farmen is het vervelend dat die spelers niet barbaar worden omdat sinds de laatste werelden er ook een 20:1 limiet qua aanvallen is ingesteld.

Om die reden is het 'belangrijk' dat achterhaald wordt waarom die 2 weken soms overschreden wordt.

Het punt is, dat hier een discussie gaande is in het VRAGENFORUM. :rolleyes:
 

DeletedUser48278

Guest
Ik antwoordde meer ook op de eerste post.;)

Maar als die 20:1 regel ingaat, dan duurt het als ik het goed heb 1 week, en dan kan jij hem weer aanvallen. Meestal, als je dat weer kunt, worden ze net daarna bb (was bij mij iedergeval zo), en dan heb je er geen problemen mee.
Ik geef je hier wel gelijk in, maar hoe dit allemaal precies zit, kan ik je helaas niet vertellen.

Vervalt die 20:1 regel na een week weer? Ik dacht pas na een maand ongeveer.

Het punt is, dat hier een discussie gaande is in het VRAGENFORUM. :rolleyes:

Het is echt niet nodig om constant de moraalridder uit te gaan hangen hoor.
 
Bovenaan