Inactieve spelers - barbarendorpen

DeletedUser

Guest
Hoelang duurt het voor inactieve spelers om in barbaren te veranderen?

Als ik oude threadjes terugzoek kom ik vaker 2 weken tegen.
Maar dan zie ik op twstats dat meerdere dorpen om me heen soms al bijna 3 weken niet gegroeid zijn.

Weet iemand toevallig of dit veranderd is?
Aangezien die 20:1 regel nogal het farmen voor je verpest als er 30 dorpen in je radius liggen waar je gewoon niet aan kan..
 

DeletedUser

Guest
7 dagen na de laatste inlog gaat een account barbaar als ik me niet vergis,
behalve als het pa heeft, dan duurt het langer.
 
Reactiescore
38
Ik heb al vaker gemerkt dat dit niet het geval is.

Ik heb zelf al vaker eens een account gestart, enkele weken niet ingelogd en blijkbaar bleef het account toch bestaan na meer dan 2 weken inactiviteit.
 

DeletedUser

Guest
Hoelang duurt het voor inactieve spelers om in barbaren te veranderen?

Als ik oude threadjes terugzoek kom ik vaker 2 weken tegen.
Maar dan zie ik op twstats dat meerdere dorpen om me heen soms al bijna 3 weken niet gegroeid zijn.

Weet iemand toevallig of dit veranderd is?
Aangezien die 20:1 regel nogal het farmen voor je verpest als er 30 dorpen in je radius liggen waar je gewoon niet aan kan..

Znder PA is het 2 weken, en met PA na afloop van de PA Dan 2 weken.

En het heeft niks te maken of mensen al 3 weken niet groeien.
 

DeletedUser

Guest
Vergeet niet dat niet groeien niet hoeft te betekenen dat er niet word ingelogd, denk aan troepen maken.
Overigens, spelers worden automatisch barbarendorpen. Zal hoogst waarschijnlijk geen fout inzitten, het zal alleen niet iedere minuut worden gecontroleerd. Vergeet ook niet dat een simpele keer inloggen, ookal klik je verder niks aan, alweer ervoor zorgt dat de 2 weken opnieuw worden geteld.

Even afwachten. Met zo'n activiteit op het topic zal ook vast wel een modje komen kijken toch ?

Valt soms vies tegen.
 

DeletedUser

Guest
Valt soms vies tegen.

Haha merk het.

Echter, snap ik best dat inloggen reset. Maar je merkt 0 activiteit op zo'n dorpen.
Blijft vreemd lijken in mijn ogen. Maar dacht ook al ja. Tis geautomatiseerd. Moet wel goedkomen.

Maar vroeg me af of ik de enige was die dat vond.
 

DeletedUser58173

Guest
Al die personen naaien je door af en toe nog eens te kijken. Dan reset zoals plantj al zei. Wat meer dan 2 weken duurt het sowieso niet. ;)
 
Reactiescore
38
Toch wel hoor.
Ik heb al vaak genoeg een account gehad waar ik mee begon, maar door examens niet meer inlogde.
Na de examens kan ik dan nog steeds inloggen terwijl ik toch langer dan 2 weken niet eens actief ben geweest op tw.
Vreemd is het niet. ;)

Ik zal het eens testen en wanneer de 2 weken om zijn, meld ik het op het forum.
Ik zal voor alle zekerheid toch nog een paar dagen wachten. ;)
 

DeletedUser

Guest
Toch wel hoor.
Ik heb al vaak genoeg een account gehad waar ik mee begon, maar door examens niet meer inlogde.
Na de examens kan ik dan nog steeds inloggen terwijl ik toch langer dan 2 weken niet eens actief ben geweest op tw.
Vreemd is het niet. ;)

Ik zal het eens testen en wanneer de 2 weken om zijn, meld ik het op het forum.
Ik zal voor alle zekerheid toch nog een paar dagen wachten. ;)

Zonder PA?
 
Reactiescore
38
Jup
En ik ben er zeker van omdat ik geen PA heb op mijn accounts momenteel. :D
Behalve 1 account, maar die premium punten gebruik ik niet.
Ik doe nog lekker alles zonder PA behalve bij een massa of als het account echt té groot word dan stuur ik de punten over naar mijn huidige account.
Op w22 ga ik voor een zo groot mogelijk acc zonder PA, dus die punten zullen nog wel een tijdje ongebruikt blijven. :D

Maar het kan niet aan PA liggen dat het zo lang duurt.
Om de eenvoudige reden omdat ik er momenteel geen heb op mijn huidige account.
 

Deleted User - 9131

Guest
Het is inderdaad na 14 dagen, echter zit er altijd een kleine vertraging in. Mocht jouw account na 16 dagen nog niet verwijderd zijn, en je bent niet ingelogd (en co's ook niet) geweest, dan kun je beste contact opnemen met de support.
 
Reactiescore
38
Nog even oude koeien uit de gracht halen, maar ik heb dus een testje gedaan hiermee.

Ik ben begonnen op w16 om dit eens uit te testen, en momenteel zit ik aan volgende stats:

W16:
Ik ben gestart vrijdag 19/08/2011 10:30
2 weken later zou dus vrijdag 02/09/2011 10:30 moeten zijn, dit is exact 14 dagen later.
Maar nu is het nog altijd niet verwijderd.
Dit betekent dus dat er een vertraging op kan zitten van 5 dagen en 6 uren.
Het account is nog steeds niet verwijderd, dus de teller blijft lopen.

Ik vind het dus niet echt kunnen dat er na 5 dagen nog steeds niets gebeurd is.
Als het een volle week duurt, is het al helemaal te gek.
Je kan dus als je wil gewoon nog eens een weekje extra inactief zijn voor er iets gebeurt.
Dit ten koste van de spelers die willen farmen op werelden met groeiende bb'tjes.

Ik zou het dus ook wel handig vinden als er iets aan gedaan wordt om de verwijdering sneller te laten gebeuren.
2 à 3 dagen kan nog, maar 5 vind ik momenteel toch nog wat overdreven.
 
Bovenaan