In VUUR en VLAM

DeletedUser11282

Guest
Zijde 1:
Stammen: Vuur
Zijde 2:
Stammen: Stokje

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 74
Kant 2: 41
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 695,677
Kant 2: 375,961
Verschil: 319,716

chart


Zijde 1:
Stammen: Vuur
Zijde 2:
Stammen: Stokje

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 13
Verschil: 8

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47,434
Kant 2: 125,068
Verschil: 77,634

chart

Mooie strijd dit :). Vuur stond flink voor dankzij het verrassings element, maar de laatste 'weken' komt Stokje wel steeds dichterbij ^^. Ik ben benieuwd wie de langste adem heeft ;)

enigste verschil is, dat wij geen leden uit de stam zetten als hun account dorpen verliest, als ze tommy tot op heden in de stam hadden laten zitten. was het verschil eerlijker en duidelijker geweest.
 

DeletedUser

Guest
enigste verschil is, dat wij geen leden uit de stam zetten als hun account dorpen verliest, als ze tommy tot op heden in de stam hadden laten zitten. was het verschil eerlijker en duidelijker geweest.

Ik was er nog niet in die tijd, maar serieus hou je bek. Leden van Stokje hebben dat hier al 10x zitten uitleggen.
 

DeletedUser

Guest
Dat ze het hebben uitgelegd betekend niet dat het een goede reden is, maar best begrijpelijk dat een top stam niet op een 1:8 verhouding wilt staan.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het persoonlijk wel een goede reden maar dat maakt niet uit, punt is gewoon dat het al 10 keer aan bod is gekomen.
Overigens heb ik eens nr de stats van de top-20 gekeken. Bedroevend gewoon, de meeste geen één dorp verloren. Inclusief jij dus je mag wel grote mond hebben op het forum, je hebt nog niets bewezen love
 

DeletedUser66265

Guest
OCH OCH OCH, zijn we allemaal weer bezig -_-

Jeap, de stats zouden inderdaad een stuk negatiefer zijn, voeg dan gewoon dat account in de oorlogstats bij stokje toe en klaar is kees ;)
Moet men zich daar nou echt zo druk om maken?

Het was inderdaad netter geweest als het acc in de stam was gebleven, maar goed gebeurt is gebeurt.
Vuur heeft toen een mooie slag geslagen, laat ze dat nu nog maar eens proberen;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het persoonlijk wel een goede reden maar dat maakt niet uit, punt is gewoon dat het al 10 keer aan bod is gekomen.
Overigens heb ik eens nr de stats van de top-20 gekeken. Bedroevend gewoon, de meeste geen één dorp verloren. Inclusief jij dus je mag wel grote mond hebben op het forum, je hebt nog niets bewezen love

Doe er wat aan zou ik zeggen. ;)
 

DeletedUser69733

Guest
overdrijven? er zijn er 7 waar ik zker van was, en paar waar ik van twijfelde.
Maw ik was dus net het tegenovergestelde van overdrijven ah doen... maar natuurlijk durven jullie dat niet toe te geven :rolleyes:

dus veel meer dan 7 dorpen zijn "blijven steken" op lage populatie? Tuurlijk man :rolleyes: Ik geef eerlijk toe dat we "geluk" hebben gehad op dorpen waar toestemming blijf steken, maar het zullen er zeker geen 7 a 10 zijn of "veel meer"...

Overigens heb ik eens nr de stats van de top-20 gekeken. Bedroevend gewoon, de meeste geen één dorp verloren. Inclusief jij dus je mag wel grote mond hebben op het forum, je hebt nog niets bewezen love

Hate to admit it, but ^this guy is right. Ivm andere werelden is w32 vrij... stil, zou veel leuker geweest zijn als amath de strijd IN het spel ook had mee gedaan en niet alleen op het AF, mja, iedereen weet dat top 20 een politiek spelletje van nummers & backstabben is( Hiermee visieer/focus ik niemand)
 

DeletedUser62436

Guest
Doet amath eigenlijk wel iets ingame? Zie eigenlijk helemaal niks van ze :p
 

DeletedUser69490

Guest
Doet amath eigenlijk wel iets ingame? Zie eigenlijk helemaal niks van ze :p

die rammen al hun offence op SAP

dus veel meer dan 7 dorpen zijn "blijven steken" op lage populatie? Tuurlijk man :rolleyes: Ik geef eerlijk toe dat we "geluk" hebben gehad op dorpen waar toestemming blijf steken, maar het zullen er zeker geen 7 a 10 zijn of "veel meer"...



Hate to admit it, but ^this guy is right. Ivm andere werelden is w32 vrij... stil, zou veel leuker geweest zijn als amath de strijd IN het spel ook had mee gedaan en niet alleen op het AF, mja, iedereen weet dat top 20 een politiek spelletje van nummers & backstabben is( Hiermee visieer/focus ik niemand)


Hmm, ik zal mijn verhaaltje dan maar eens vertellen, er zijn wel degelijk acties binnen Amath, moeten SAP en Ballz, ook wel de vriendjes van Stokje te noemen, toch wel weten.

Ik heb inmiddels al 2 spelers van Ballz zo goed als van de kaart opgeruimd. Nouja, ze zijn moeilijk volledig over te nemen, want wanneer ze klein zijn gaan ze weer barbaren overnemen. :p

Ook hebben zei ong. 3 weken geleden een "massa" aanval op mij gedaan, van 7 verschillende spelers, wat er toe heeft geleid dat ik afentoe even een dorpje, die ik dan vaak net had veroverd aan hun kwijtraakte, waardoor de stats zeggen dat ik een 9tal dorpen ben verloren. Echter kwamen deze altijd dezelfde dag weer in mijn handen ;)

Hier even de Stats:

Zijde 1:
Spelers: The white dog
Zijde 2:
Stammen: Ballz

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 279
Kant 2: 1,509
Verschil: 1,230

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72
Kant 2: 9
Verschil: 63

chart




Ik hoop dat de volgende massa wat succesvoller is, ik zal erop wachten ;)
 

DeletedUser69733

Guest
Nouja, balls ziet er ook niet echt de beste stam uit, zou het niet een interessante war zijn als het stokje vs amath is? :)
 

DeletedUser

Guest
waarom zouden we SAP als vriendjes van Ballz moeten bezien? hebben hier geen contact mee hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik zal mijn verhaaltje dan maar eens vertellen, er zijn wel degelijk acties binnen Amath, moeten SAP en Ballz, ook wel de vriendjes van Stokje te noemen, toch wel weten.

Ik heb inmiddels al 2 spelers van Ballz zo goed als van de kaart opgeruimd. Nouja, ze zijn moeilijk volledig over te nemen, want wanneer ze klein zijn gaan ze weer barbaren overnemen. :p

Ook hebben zei ong. 3 weken geleden een "massa" aanval op mij gedaan, van 7 verschillende spelers, wat er toe heeft geleid dat ik afentoe even een dorpje, die ik dan vaak net had veroverd aan hun kwijtraakte, waardoor de stats zeggen dat ik een 9tal dorpen ben verloren. Echter kwamen deze altijd dezelfde dag weer in mijn handen ;)

Hier even de Stats:

Zijde 1:
Spelers: The white dog
Zijde 2:
Stammen: Ballz

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 279
Kant 2: 1,509
Verschil: 1,230

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72
Kant 2: 9
Verschil: 63

chart




Ik hoop dat de volgende massa wat succesvoller is, ik zal erop wachten ;)


Ik zei de meeste, jij en patat (en wellicht nog meer) zijn uitzonderingen ;)
 

Deleted User - 1533669

Guest
enigste verschil is, dat wij geen leden uit de stam zetten als hun account dorpen verliest, als ze tommy tot op heden in de stam hadden laten zitten. was het verschil eerlijker en duidelijker geweest.

Klopt ik ben Tommie vergeten en indien toegevoegd staat Vuur nog verder voor, maar omdat stats slechts een indicatie geven heb ik puur voor nu gekozen en was mijn post bedoelt dat Stokje het de laatste tijd iets beter doet, dus dat er een mooie strijd aan de gang is :p
 

DeletedUser71413

Guest
Ik vind het persoonlijk wel een goede reden maar dat maakt niet uit, punt is gewoon dat het al 10 keer aan bod is gekomen.
Overigens heb ik eens nr de stats van de top-20 gekeken. Bedroevend gewoon, de meeste geen één dorp verloren. Inclusief jij dus je mag wel grote mond hebben op het forum, je hebt nog niets bewezen love

wel eerlijk blijven, niemand bepaald of hij een target van een vijandige stam is.
PS je krijgt hulp van je hele stam omdat je anders je kop niet boven water kan houden

een anoniempje
 

DeletedUser

Guest
wel eerlijk blijven, niemand bepaald of hij een target van een vijandige stam is.
PS je krijgt hulp van je hele stam omdat je anders je kop niet boven water kan houden

een anoniempje

Maar goed dat je anoniempje schrijft want je post getuigt van weinig intelligentie ...

Target van een vijandige stam heeft er niets mee te maken
PS ja ik krijg hulp van mijn hele stam, anders ga ik dood. Goed gezien, heel slim Captain Obvious!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik zal mijn verhaaltje dan maar eens vertellen, er zijn wel degelijk acties binnen Amath, moeten SAP en Ballz, ook wel de vriendjes van Stokje te noemen, toch wel weten.

Ik heb inmiddels al 2 spelers van Ballz zo goed als van de kaart opgeruimd. Nouja, ze zijn moeilijk volledig over te nemen, want wanneer ze klein zijn gaan ze weer barbaren overnemen. :p

Ook hebben zei ong. 3 weken geleden een "massa" aanval op mij gedaan, van 7 verschillende spelers, wat er toe heeft geleid dat ik afentoe even een dorpje, die ik dan vaak net had veroverd aan hun kwijtraakte, waardoor de stats zeggen dat ik een 9tal dorpen ben verloren. Echter kwamen deze altijd dezelfde dag weer in mijn handen ;)

Hier even de Stats:

Zijde 1:
Spelers: The white dog
Zijde 2:
Stammen: Ballz

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 279
Kant 2: 1,509
Verschil: 1,230

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72
Kant 2: 9
Verschil: 63

chart




Ik hoop dat de volgende massa wat succesvoller is, ik zal erop wachten ;)

Weet je waar ik een hekel aan heb? Aan mensen met een houding zoals jij. Jij weet de statistieken zo te verdraaien dat jij superieur lijkt, terwijl dat niet strookt met de werkelijkheid. Je hebt helemaal geen spelers van de kaart geveegd. Je hebt kunnen profiteren van een bepaalde loop van gebeurtenissen. Daarnaast heeft er geen massa op jou plaatsgevonden. Dat was enkel een korte tegenaanval.

En ja, ik ben lid van Ballz, maar dat wil niet zeggen dat ik Ballz de hemel in wil prijzen. Ik wil enkel dat er eerlijk en naar waarheid over Ballz gesproken wordt, iets wat niet aan jou besteed is.
 
Bovenaan