In the end...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser32664

Guest
Dag beste forumgangers,

Bij deze wil ik jullie ook mijn stoppen bekent maken. Voor sommige komt dit misschien onverwachts, voor andere dan weer niet. Ik heb hier een hele tijd serieus over nagedacht en mijn beslissing is uiteindelijk gevallen. Ik ben niet goed met veel woorden zoals sommige hier, maar ik ga toch iets schrijven.

Ik heb heel wat leuke en mooie tijden meegemaakt hier op tw evenals slechte tijden. Ik heb geruime tijd genoten van het spel maar nu is het mooi geweest. Ik merk, nu ik aan mijn laatste jaar hogeschool bezig ben, dat ik minder en minder tijd heb om nog veel te spelen. Door dat er een hele hap uit mijn tijd naar school gaat en ik ook nog wel een beetje een sociaal leven wil hebben heb ik besloten er een punt achter te zetten.

Er zijn enkele mensen die ik toch in het bijzonder wil bedanken en dat zijn:
-Frankie (Rots) we zullen contact blijven houden via msn en het was super indertijd met je samen gespeeld te hebben het ga je goed vriend!
- Dorus jij oude makker;) bedankt voor de leuke tijd.
- Renzo en wouter dank je voor de super tijden in Hypo! Het ga je nog goed jongen! Maak me trots;)
Er zijn er nog een heel pak die wel veel betekenen voor me en die mensen weten dat ook wel en die bedank ik ook bij deze;)

Ik ga niet enkel op w15 stoppen maar overal op tw. Ik ga dit ook proberen vol te houden, deze beslissing is definitief.
Ik hoop dat ik het karakter heb ermee te kunnen kappen.

Ik denk dat het ook een mooi moment is om te stoppen, tw begint me toch teveel te veranderen:p de oldschool spelers verdwijnen en hun plaats word ingenomen door een nieuwe generatie met een andere mentaliteit waar ik het niet altijd mee kan vinden en het spel op zich is ook te gemakkelijk geworden met al die tools enz... het zijn niet meer de skills die het doen het is vooral hoeveel tijd je nog hebt.

Ik blijf nog tot einde volgende week misschien vertrek ik al iets vroeger we zullen zien. Wat er met het account Dorus Says gebeurt zal ook wel duidelijk worden met de tijd;)

Ps: speciaal voor onze lieve mod. Laat die aub enkele dagen open staan zodat ik op een deftige manier vaarwel kan zeggen. Dan ben je snel van mij en mijn spam af.

Dus bij deze zeg ik u allen vaarwel.

Sax
 

DeletedUser

Guest
Jammer sax :(

Een eer om met je te mogen spelen :)

Het ga je goed ;)
 

DeletedUser27722

Guest
déjà-vu met mijn afscheid. :p
Maar.. best jammer dit, Hypo/W15 verliest nog een boegbeeld..

Binnen een paar maanden hebben de 'nieuwe generaties' wellicht de wereld in handen.
Ach ja, gebeurt op elke wereld en die vernieuwing is wellicht ook nodig voor het verdere bestaan van deze wereld te garanderen.

Het ga je goed, sax.
 

DeletedUser

Guest
aj aj aj ...
blijven er weinig over op deze manier :( jammer dat je stopt

Het ga je goed Sax, succes in RL ;)
 

DeletedUser

Guest
Sax zoals je al weet, zeer spijtig. en toch 1 van mijn grootste voorbeelden die stopt met tw.
Jammer:(
 

DeletedUser

Guest
Sax maatje ik zag het jammer genoeg al aankomen.
Je bent een mega groot verlies voor mij.
Veel succes in real life!

Het gaat je goed :)
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je vertrekt!

Omdat ik je geen bosje bloemetjes kan geven heb ik maar iets anders gestuurd ;)

Besteed het goed!!!
 

DeletedUser

Guest
Dag beste forumgangers,

Bij deze wil ik jullie ook mijn stoppen bekent maken. Voor sommige komt dit misschien onverwachts, voor andere dan weer niet. Ik heb hier een hele tijd serieus over nagedacht en mijn beslissing is uiteindelijk gevallen. Ik ben niet goed met veel woorden zoals sommige hier, maar ik ga toch iets schrijven.

Ik heb heel wat leuke en mooie tijden meegemaakt hier op tw evenals slechte tijden. Ik heb geruime tijd genoten van het spel maar nu is het mooi geweest. Ik merk, nu ik aan mijn laatste jaar hogeschool bezig ben, dat ik minder en minder tijd heb om nog veel te spelen. Door dat er een hele hap uit mijn tijd naar school gaat en ik ook nog wel een beetje een sociaal leven wil hebben heb ik besloten er een punt achter te zetten.

Er zijn enkele mensen die ik toch in het bijzonder wil bedanken en dat zijn:
-Frankie (Rots) we zullen contact blijven houden via msn en het was super indertijd met je samen gespeeld te hebben het ga je goed vriend!
- Dorus jij oude makker;) bedankt voor de leuke tijd.
- Renzo en wouter dank je voor de super tijden in Hypo! Het ga je nog goed jongen! Maak me trots;)
Er zijn er nog een heel pak die wel veel betekenen voor me en die mensen weten dat ook wel en die bedank ik ook bij deze;)

Ik ga niet enkel op w15 stoppen maar overal op tw. Ik ga dit ook proberen vol te houden, deze beslissing is definitief.
Ik hoop dat ik het karakter heb ermee te kunnen kappen.

Veel succes, plezier en al dat andere goede in RL gewenst!
Het ga je goed!

Inderdaad, dit is weer een boegbeeld minder...

Ik denk dat het ook een mooi moment is om te stoppen, tw begint me toch teveel te veranderen:p de oldschool spelers verdwijnen en hun plaats word ingenomen door een nieuwe generatie met een andere mentaliteit waar ik het niet altijd mee kan vinden en het spel op zich is ook te gemakkelijk geworden met al die tools enz... het zijn niet meer de skills die het doen het is vooral hoeveel tijd je nog hebt.

Hier wil ik wel even op reageren. Ik was eerst dezelfde mening beschoren.
Maar dat is niet mer het geval. Het spel wordt gebruiksvriendelijker, niet gemakkelijker (op sommige tools/updates na dan). Uiteindelijk is er voor elk zaakje dat een beetje vergemakkelijkt, iets dat moeilijker wordt.

Neem nu het timen:
Vergemakklijkt om treintjes te versturen. (t-timen e.d.)
Moeilijker om treintjes te snipen. (Iedereen kan nu immers die treinen in 150ms steken)

En zo zijn er meerdere voorbeelden.

Los van dat, nogmaals, het ga je goed, w15 zal je missen.

Groet
 

DeletedUser

Guest
de laatste maanden hebben we elkaar veel gesproken , vriend
ik wens je heel veel succes in R.L .

BENI
 

DeletedUser27722

Guest
als je het bestrijd met de juiste middelen gaat het uiteindelijk weg hoor ;)
is een mooi voorbeeld bij jou ;) ook weg nu :) :eek:

Ik ben geen onkruid hoor, gewoon een mooie roos die verwelkt is door het overtollig zever die ik van jou over me heen kreeg, kunnen die bloemen niet tegen. :)

Ik zal een paar middelen zoeken voor jou hoor, wees daar maar zeker van. ;)

Nogmaals: Who says I'm gone? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben geen onkruid hoor, gewoon een mooie roos die verwelkt is door het overtollig zever die ik van jou over me heen kreeg, kunnen die bloemen niet tegen. :)

Ik zal een paar middelen zoeken voor jou hoor, wees daar maar zeker van. ;)

Nogmaals: Who says I'm gone? ;)

Ik ik ik pick me :D <3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan