In memoriam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Niet speculeren, hier weet je niets van. Voor hetzelfde geldt plaats ~Phoe een machtig tegenoffensief en wordt donatello van de kaart geveegd...

Niet dat dat waarschijnlijk was, maar het is ook niet erg waarschijnlijk dat het allemaal zo makkelijk zou gaan als je zelf beschrijft. Dus aub: begin daar gewoon niet over, is een welles nietes spelletje, zonder winnaar...

+1

(1 van de weinige keren dat ik het met je eens ben)
 

DeletedUser

Guest
+1

(1 van de weinige keren dat ik het met je eens ben)

Valt wel mee hoor. Je hebt af en toe wel leuke ideeën, maar in de uitwerking ervan falen jullie meestal (komt natuurlijk ook door je stam, maar daar gaan we niet opnieuw over beginnen) ;)
 

DeletedUser

Guest
Helaas kunnen we er enkel en alleen nog maar over speculeren. En dat is allemaal aan Jeurus2 te danken. Ik had het gevecht graag van dichtbij bewonderd.
 

DeletedUser

Guest
Valt wel mee hoor. Je hebt af en toe wel leuke ideeën, maar in de uitwerking ervan falen jullie meestal (komt natuurlijk ook door je stam, maar daar gaan we niet opnieuw over beginnen) ;)

Idd, daar beginnen we niet weer over, want zoals je in je vorige post zei: dat resulteert in een welles/nietes spelletje zonder winnaar..

xD
 

DeletedUser

Guest
Helaas kunnen we er enkel en alleen nog maar over speculeren. En dat is allemaal aan Jeurus2 te danken. Ik had het gevecht graag van dichtbij bewonderd.

Natuurlijk dat je het van dicht bijwoont, Donatello. Je ligt daar zelf
 

DeletedUser

Guest
Wat een kotspost Account X...
Jeurus2 zat gewoon in de val, het Wolfje was bijna weg door het goede offensief van Past en toen hij geen afleidingsmaatje meer had en het op zichzelf aankwam was hij weg.
Dat heb ik toch ook niet met Shiva gedaan?
Daarbij zou Jeurus2 zeker wel snel uit de top 100 geveegt zijn, mijn clears stonden al een tijdje te wachten totdat ze ook vanaf de andere kant konden beginnen, nu ik zie dat die dorpen bij mij allemaal leeg staan of offence zijn was het nog makkelijker geweest als nu -.-

@ Stefan, moet jij niet gaan taggen op w9?:p
 

DeletedUser30507

Guest
Helaas kunnen we er enkel en alleen nog maar over speculeren. En dat is allemaal aan Jeurus2 te danken. Ik had het gevecht graag van dichtbij bewonderd.

lol. jeurus is gestopt, zijn dorpen worden overgenomen dus hoe dan ook, ik zie jullie aardig als winnaar ;).
 

DeletedUser30507

Guest
we hadden toch liever dat jeurus gewoon niet bang op acc delete drukken. BB dorpen adelen is nogal saai...

hij heeft niet bang op delete knop gedrukt. Dat had andere redenen zoals al eerder aangegeven.

Desalniettemin nemen jullie nu de dorpen over toch? dus edelen jullie hem ;)
 

DeletedUser17047

Guest
hij is al weg :eek:

dus stop met die discussie zoveel aandacht heeft die gassie niet nodig:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan