In de Adelshoeve opgeslagen grondstoffen

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik heb heel erg snel een antwoord nodig op een vraag want ik ben van plan deze tactiek morgen nog te gebruiken.

Ik heb ff een checkup nodig op iets. Als ik in een dorp grondstoffen in de Adelshoeve stop, haal ik het dan met de handelaren die in het dorp zitten waar het naartoe gaat of brengen die handelaren uit het dorp die grondstoffen?

Het was mij nog niet helemaal duidelijk en heb het nog nooit eerder gedaan dus vroeg ik het want anders sla ik het niet op in de Adelshoeve maar val ik mezelf wel aan :D


Met vriendelijke groet,

Timo
 
Reactiescore
2.490
handelaren die in het dorp zitten,sorry dat ik niet meteen antwoordde op je mail was eventjes in een druk gesprek verwikkeld .
 
Reactiescore
2.490
yup :)

of ik moest serieus mis zitten ... Niet men dag vandaag |-)
 

DeletedUser

Guest
Ok bedankt, ik dacht ik stel hem in de IGM en op het forum want het leek me wel een interessant antwoord voor iedereen :D
 
Reactiescore
2.490
oh, ik dacht al dat ik niet snel genoeg antwoordde :(

het echte leven had me eventjes weggerukt ...
 

DeletedUser532

Guest
je moet het zien alsof je grondstoffen van je ene dorp naar je andere stuurt
oftewel van dorp 1 naar dorp 2
dan gebruik je de handelaren van dorp 1 en niet van 2
dus in dit geval waar de grondstoffen liggen, daar gebruik je de handelaren ;)
 

DeletedUser

Guest
Nog een kleine aanvulling, als je pakketjes hebt opgeslagen, en je breekt de adelshoeve af omdat je overgenomen word, zullen de pakketjes gewoon in het dorp blijven, ook al is er geen adelshoeve.

Je kan die pakketjes ook gewoon verplaasten zonder dat je eerst de adelshoeve moet opbouwen.:)
 

DeletedUser

Guest
Dat is inderdaad waar en handig maar als je afbreekt kan je dus minder nobles maken :D en daarvoor doe ik het niet....
 
Bovenaan