Impala vs ~I.A~

DeletedUser

Guest
Huh, zit ik op het W1 forum??

Toch verkeerd gekeken dan..

Dat idee kreeg ik ook al.


Lieve mensen, ook de oud-opus-ers die blijkbaar even terugkomen hiervoor, waarom is het zo belangrijk wat Amokro wel/niet doet/gedaan heeft op wereld 1? We zijn inmiddels 20 werelden verder..... ga toch lekker weer over de oorlog hebben. Zelfs als wat 'kleinere' spelers die bevechten, is dat nog geen vrijbrief om een (blijkbaar) eeuwig voortdurend moddergevecht hier voort te zetten....
 

DeletedUser

Guest
Ik zit met mijn stam .Smile (3 dagen nieuw) op de 11de plek op het continent.
Tevens ben ik MB van Dtje, ik ben pasgeleden aangevallen en weer volop troepen aan het maken.
Ik zal op het forum overleggen of we jullie kunnen helpen ksvs :)
 

DeletedUser55418

Guest
Ik zit met mijn stam .Smile (3 dagen nieuw) op de 11de plek op het continent.
Tevens ben ik MB van Dtje, ik ben pasgeleden aangevallen en weer volop troepen aan het maken.
Ik zal op het forum overleggen of we jullie kunnen helpen ksvs :)

haha jullie stam vegen we in 1 keer weg maar jullie zijn niet eens de moeite waard.

Maar even voor de duidelijkheid :

ksvs heeft interesse in onze stam getoond.
wij zijn er nu naar aan het kijken maar zodra er een overstap komt zal I.A niks meer zijn want gister zijn 2 andere leden van hun ook al over gestapt. Er is heel wat gebeurd, spionage enzovoort.

Maar dat vertel ik nog wel een andere keer.

IK hoop dat amokro en die andere nu even het laten rustten en het weer over impala kan gaan!
 

DeletedUser37566

Guest
Doe niet zo gemeen tegen dat ventje
Hij is blij met zijn 11de plekkie

I.A is trouwens nooit iets geweest ;)

En als je het over impala wilt hebben
Impala = noob :p
 

DeletedUser49867

Guest
Doe niet zo gemeen tegen dat ventje
Hij is blij met zijn 11de plekkie

I.A is trouwens nooit iets geweest

En als je het over impala wilt hebben
Impala = noob

en gelijk heb je :p
 

DeletedUser47506

Guest
haha jullie stam vegen we in 1 keer weg maar jullie zijn niet eens de moeite waard.

Maar even voor de duidelijkheid :

ksvs heeft interesse in onze stam getoond.
wij zijn er nu naar aan het kijken maar zodra er een overstap komt zal I.A niks meer zijn want gister zijn 2 andere leden van hun ook al over gestapt. Er is heel wat gebeurd, spionage enzovoort.

Maar dat vertel ik nog wel een andere keer.

IK hoop dat amokro en die andere nu even het laten rustten en het weer over impala kan gaan!

Bluf.
 

DeletedUser55418

Guest
Wat is bluf? Dat KSVS niet wil komen?
Wil het wel even doorsturen?

Dankje masterduvel!
 
Bovenaan