Illegale Grondstoflevering

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey,'

Als je hierop wordt betrapt dan krijgt je een straf als punten aftrek. Verschilt deze aftrek, en wat is ongeveer het minimum, en maximum?
 

DeletedUser343

Guest
Het mag toch niet dus je hebt er niets aan om dit te vragen tenzij je wil kijken of het het risico waard is om te proberen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
Hey,'

Als je hierop wordt betrapt dan krijgt je een straf als punten aftrek. Verschilt deze aftrek, en wat is ongeveer het minimum, en maximum?

puntenaftrek hangt af van hoeveel grondstoffen er illegaal verstuurd zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag het omdat een vriend van mij dit heeft, en hij heeft GEEN grondstoffen verstuurd in de laatste week. En al helemaal NOOIT illegaal, hij heeft maar straf accepteren gedaan, maar hij weet niet wat de straf was.
 

DeletedUser

Guest
Je spreekt jezelf tegen, je vriend weet niet wat zijn straf is. Maar hij moet wel weten hoeveel de straf is bij "¿?" grondstoffen
 

DeletedUser

Guest
Hij legt het nog al ingewikkeld uit :p
Ik blijk illegaal grondstoffen te hebben verstuurd alleen daar weet ik echt niks vanaf. Het is toch niet illegaal als je grondstoffen verstuurd van het ene naar het andere dorp. Vanmorgen heb ik 30.000 Leem van mijn 8ste dorp (Demeter) naar mijn 10de dorp ( Zeus ) gestuurd. Ik kom 4 uur later weer op TribalWars staat er dat ik illegaalgrondstoffen heb verstuurd. Ik heb toen prongelijk op strafaanvaarden gedrukt, want ik was een beetje overrompeld, en nu moet ik maar w8en, w8en....Wat zou ik doen??:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan