Ik stop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Amokro gaan we over feiten praten ?
Volgens mij vroeg je namelijk wat.

En iets vragen is volgens mij niet over feiten praten hoor.
Maar misschien in jouw parallel universum wel. Kan best.

Tevens is jouw een zeveraar vinden geen feit.
Maar wel mijn mening en die van vele anderen...

En wat heeft de mening van vele anderen nu te maken met mijn mening over Hermansprong?

Niet veel, lijkt mij.

Op zowel w10 als w16 begon hij de stam Apache, om na een paar weken de leden daar één voor één van te adelen, en dan naar een topstam te gaan, omdat hij zichzelf de top 20 in had geinternd lukte dat ook.

Prima dat hij zo denkt te moeten spelen, maar als hij dan als een klein kind op het AF komt janken dat ie stopt vanwege een "bedreiging", kan hij van mij het commentaar krijgen waar hij dan om vraagt.

Die bedreiging zal niet verder gaan dan dat zijn intern account op het punt staat aangevallen te worden, en het hem te heet onder de voeten aan het worden is.
Uiteraard snap ik dat je je stamgenootje verdedigd, maar door te roepen dat jij en vele anderen mij een zeveraar vinden, wijk je bewust af van het subject, wat van jou de zeveraar maakt.
 

DeletedUser

Guest
En wat heeft de mening van vele anderen nu te maken met mijn mening over Hermansprong?

Niet veel, lijkt mij.

Op zowel w10 als w16 begon hij de stam Apache, om na een paar weken de leden daar één voor één van te adelen, en dan naar een topstam te gaan, omdat hij zichzelf de top 20 in had geinternd lukte dat ook.

Prima dat hij zo denkt te moeten spelen, maar als hij dan als een klein kind op het AF komt janken dat ie stopt vanwege een "bedreiging", kan hij van mij het commentaar krijgen waar hij dan om vraagt.

Die bedreiging zal niet verder gaan dan dat zijn intern account op het punt staat aangevallen te worden, en het hem te heet onder de voeten aan het worden is.
Uiteraard snap ik dat je je stamgenootje verdedigd, maar door te roepen dat jij en vele anderen mij een zeveraar vinden, wijk je bewust af van het subject, wat van jou de zeveraar maakt.

Ten eerste vind jij mij misschien een zeveraar vanwege dit punt. Maar maakt mij dit helemaal niks.
Behoud dus je oordeel svp tot jezelf danku ;)

Ten tweede stelde jij een vraag. Waar niet op geantwoord werd waarna jij pas begon te kotsen.
Ik heb dus aangegeven je een zeveraar te vinden puur omtrent je domme vraag omtrent hij geen interns meer heeft.

Je persoonlijke mening ter betrekking tot hermansprong laat ik in het midden.
Qua zijn spelwijze dan.

De manier. Waarop je neerzet dat de bedreiging wel een aangevallen intern zal zijn.
Is van een laag en uiterst zwak niveau. Je hebt totaal geen kennis ter betrekking tot w16.
En dus totaal geen enkele feiten, om tot die conclusie te komen.

En ja ik ben een medelid. En als dan 1 of andere ego van een andere wereld zonder enig verstand van zaken over w16.
Zijn domme geouwehoer komt posten.
Zeg ik daar wat van..
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste vind jij mij misschien een zeveraar vanwege dit punt. Maar maakt mij dit helemaal niks.
Behoud dus je oordeel svp tot jezelf danku ;)

Ten tweede stelde jij een vraag. Waar niet op geantwoord werd waarna jij pas begon te kotsen.
Ik heb dus aangegeven je een zeveraar te vinden puur omtrent je domme vraag omtrent hij geen interns meer heeft.

Je persoonlijke mening ter betrekking tot hermansprong laat ik in het midden.
Qua zijn spelwijze dan.

De manier. Waarop je neerzet dat de bedreiging wel een aangevallen intern zal zijn.
Is van een laag en uiterst zwak niveau. Je hebt totaal geen kennis ter betrekking tot w16.
En dus totaal geen enkele feiten, om tot die conclusie te komen.


En ja ik ben een medelid. En als dan 1 of andere ego van een andere wereld zonder enig verstand van zaken over w16.
Zijn domme geouwehoer komt posten.
Zeg ik daar wat van..

Ik zou eerst leren lezen.
Want dat dik gedrukte stukje is totaal niet wat ik zeg.
 

DeletedUser

Guest
phoephoe lezen is moeilijk zeg..
*zet bril op :cool:

Die bedreiging zal niet verder gaan dan dat zijn intern account op het punt staat aangevallen te worden, en het hem te heet onder de voeten aan het worden is.

Domme domme domme insinuaties die nergens op gebaseerd zijn...
Maar oke je bent ook al zo lang weg he... :rolleyes:
 

DeletedUser51690

Guest
En wat heeft de mening van vele anderen nu te maken met mijn mening over Hermansprong?

Niet veel, lijkt mij.

Op zowel w10 als w16 begon hij de stam Apache, om na een paar weken de leden daar één voor één van te adelen, en dan naar een topstam te gaan, omdat hij zichzelf de top 20 in had geinternd lukte dat ook.

Prima dat hij zo denkt te moeten spelen, maar als hij dan als een klein kind op het AF komt janken dat ie stopt vanwege een "bedreiging", kan hij van mij het commentaar krijgen waar hij dan om vraagt.

Die bedreiging zal niet verder gaan dan dat zijn intern account op het punt staat aangevallen te worden, en het hem te heet onder de voeten aan het worden is.
Uiteraard snap ik dat je je stamgenootje verdedigd, maar door te roepen dat jij en vele anderen mij een zeveraar vinden, wijk je bewust af van het subject, wat van jou de zeveraar maakt.





Het lijkt wel of je het niet erg vindt dat hij bedreigt werd/word...

En dat kan ik niet uit staan.


En ik zit niet in astra en heb geen contact ermee,
en ik denk er percies het zelfde over..;)

Dus ga maar weer na je eigen furom ;)
 

DeletedUser

Guest
Schei nou toch uit, welke top 20 speler krijgt nou geen bedreigingen, als je je daar door laat afleiden ben je wel een sneue pieperd.

Mijn benadering van een bedreiging was slechts dat het account onder aanval zou komen te liggen, dus een ander soort bedreiging.;)
 

DeletedUser51690

Guest
Schei nou toch uit, welke top 20 speler krijgt nou geen bedreigingen, als je je daar door laat afleiden ben je wel een sneue pieperd.

Mijn benadering van een bedreiging was slechts dat het account onder aanval zou komen te liggen, dus een ander soort bedreiging.;)

Ik sneu ?

Jij komt hier op een andere wereld furom zeiken :eek:
Over iets wat de ledden van deze wereld te minste begreipen.

En echt ga trug na je wereld, je bent hier niet gewenst.
Door niemand denk ik........ ;)
 

DeletedUser

Guest
Schei nou toch uit, welke top 20 speler krijgt nou geen bedreigingen, als je je daar door laat afleiden ben je wel een sneue pieperd.

Mijn benadering van een bedreiging was slechts dat het account onder aanval zou komen te liggen, dus een ander soort bedreiging.;)

Ga alsjeblieft aandacht vragen van je stam in plaats van dit hier te doen.
Dit is niet jou topic vriend, ga er dan niet in lopen discussiëren.

HS jammer dat je stopt vriend! Succes verder!
 

DeletedUser

Guest
Schei nou toch uit, welke top 20 speler krijgt nou geen bedreigingen, als je je daar door laat afleiden ben je wel een sneue pieperd.

Mijn benadering van een bedreiging was slechts dat het account onder aanval zou komen te liggen, dus een ander soort bedreiging.;)

Dit is niet via een pm of dergelijke gebeurt..
Maar oke dit is niet aan mij om te zeggen...
 

DeletedUser

Guest
Dit is niet via een pm of dergelijke gebeurt..
Maar oke dit is niet aan mij om te zeggen...

Oké, dat snap ik, maar draai het dan eens om, is ermee stoppen dan wel de oplossing?
Wat veranderd dat voor hem?



Ik sneu ?

Jij komt hier op een andere wereld furom zeiken :eek:
Over iets wat de ledden van deze wereld te minste begreipen.

En echt ga trug na je wereld, je bent hier niet gewenst.
Door niemand denk ik........ ;)

Dude leer lezen (en schrijven)
 

DeletedUser51690

Guest
Oké, dat snap ik, maar draai het dan eens om, is ermee stoppen dan wel de oplossing?
Wat veranderd dat voor hem?





Dude leer lezen (en schrijven)



Dude ik heb dislektie ;)

En zoals ik al zei je bent hier niet gewild....

Percies da na klam nog zo'een reacktie :eek:

Is dat geen TIP :rolleyes:

Of ben je siriejeus zo dom, dat je het niet snapt ?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dude ik heb dislektie ;)

En zoals ik al zei je bent hier niet gewild....

Percies da na klam nog zo'een reacktie :eek:

Is dat geen TIP :rolleyes:

Of ben je siriejeus zo dom, dat je het niet snapt ?:rolleyes:

Jou neem ik in elk geval niet serieus.
 

DeletedUser

Guest
Amokro, als ik jou een tip mag geven, open even je eigen topic waar je lekker je mening kan losknallen ;) (denk niet dat iemand dat boeiend zal vinden, maargoed), maar blijf hier lekker weg als je niks nuttigs te melden hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat Herman stopt is te begrijpen hij heeft zelf IG en RL door elkaar gehusseld.
Hij is volgens mij degene die een (ex)stamgenoot heeft bedreigd in RL en moet daarvoor nu op de blaren zitten.
Hij kan het zo zielig brengen maar heeft de fout gemaakt om het buiten TW om te doen en krijgt het waarschijnlijk op dezelfde manier terug.
Dat hij oprot van W10 en W16 vind ik z'n eerste goede daad op TW.
Ik heb geen enkele goede herinnering aan hem daar het geen prettig mens was in de omgang, altijd met streken en achterklap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Weet niet waarom meerderdeels hier zitten te jankeren op Amokro's posts, maar als je hem wat kent, weet je dat zolang je op hem reageert, hij altijd iets terug kan reageren.
 

DeletedUser

Guest
Dat Herman stopt is te begrijpen hij heeft zelf IG en RL door elkaar gehusseld.
Hij is volgens mij degene die een (ex)stamgenoot heeft bedreigd in RL en moet daarvoor nu op de blaren zitten.
Hij kan het zo zielig brengen maar heeft de fout gemaakt om het buiten TW om te doen en krijgt het waarschijnlijk op dezelfde manier terug.
Dat hij oprot van W10 en W16 vind ik z'n eerste goede daad op TW.
Ik heb geen enkele goede herinnering aan hem daar het geen prettig mens was in de omgang, altijd met streken en achterklap.

En dat is de reactie die ik verwachte van jou, en je ook voor 200% gelijk geef ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zie ook niet helemaal in waarom er een topic over moet komen.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik zie niet in waarom nog niet gesloten hoort te zijn eigenlijk, dat is toch wat er met alle afscheidstopics gebeurt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan