Ik kom hier designen./duidelijkheid..

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
rcvyq0.png
 

DeletedUser

Guest
stoer tegen de politie..
ik ga ook niet stoer doen dat ik iemand 2x bewusteloos heb geslagen en werd opgepakt en naar halt ging?

en dat moet ik geloven nadat je eerst alles geript had, en vervolgens zegt dat je ma kanker heeft, en nu zegt dat je neefje bent van Vincent?

goh, jongen toch, u need to get some brains man ;O
 

DeletedUser

Guest
naar halt ga je als je iets met vuurwerk heb gedaan toch :p
ik moest daar iig neit heen haha
 

DeletedUser

Guest
Beste jongeheer (aka guerre noob)

Als je terug wil komen doe dit dan onder je echte naam (jww de naam waarmee je ripte).
Ga je niet voordoen als de 'neef van' blablabla want dit is bullcrap en we hebben je meteen al door.

Met vriendelijke groeten
God
 

DeletedUser

Guest
Peace and Harmony has come back to the forum of Tribal Wars. Civilians will always know they are safe under the eye of Suki Desu, also known as God. For I think that hes more than just a God, I will now Rest my powers and go to sleep.
Best of Luck to all of you brave warriors.
 

DeletedUser

Guest
beste jongeheer (aka guerre noob)

als je terug wil komen doe dit dan onder je echte naam (jww de naam waarmee je ripte).
Ga je niet voordoen als de 'neef van' blablabla want dit is bullcrap en we hebben je meteen al door.

Met vriendelijke groeten
god

:d
 

DeletedUser

Guest
Peace and Harmony has come back to the forum of Tribal Wars. Civilians will always know they are safe under the eye of Suki Desu, also known as God. For I think that hes more than just a God, I will now Rest my powers and go to sleep.
Best of Luck to all of you brave warriors.
<3

Ok stap 1 is compleet van mijn plan.
Nu je terug op guerre zit:
GET THE FUCK OFF NOOB!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan