Ik hou van treinen. - w25

DeletedUser40402

Guest
Lol, u srsly suck.
Wss zit in die pic van mij meer originaliteit als in de rest van dit subforum >.<
Laat mij namelijk maar eens wat pfjes zien die écht eigen zijn, volgens mij zijn dat alleen die van Clinda.

haha, das een goede :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol, u srsly suck.
Wss zit in die pic van mij meer originaliteit als in de rest van dit subforum >.<
Laat mij namelijk maar eens wat pfjes zien die écht eigen zijn, volgens mij zijn dat alleen die van Clinda.



Ach ach, wat ben je toch een zielig ventje, nog steeds depri omdak je shirtjes niet de hemel in geprezen heb? :eek:

Lol, neej.
Trolz je hebt het echt hoog in je bol he? xD

Nogmaals FG, je bent niet de beste en dat zul je nooit worden met deze attitude
Als je je zo blijft gedragen duurt het niet lang of niemand mag je meer ^^

Ik zeg enkel een feit, want je hebt leren taggen door andere na te doen en zelfs door hun bijna te rippen.
dat is een feit, en als je er niet tegen kan had je destijds beter moeten nadenken ;)

punt is dat je eens moet dimmen, want je attitude reist de kerstboom uit.
 

DeletedUser

Guest
Lol, neej.
Trolz je hebt het echt hoog in je bol he? xD

Nogmaals FG, je bent niet de beste en dat zul je nooit worden met deze attitude
Als je je zo blijft gedragen duurt het niet lang of niemand mag je meer ^^

Ik zeg enkel een feit, want je hebt leren taggen door andere na te doen en zelfs door hun bijna te rippen.
dat is een feit, en als je er niet tegen kan had je destijds beter moeten nadenken ;)

punt is dat je eens moet dimmen, want je attitude reist de kerstboom uit.

waarom kan je niet bedanken hier op het grafisch forum :mad:
 

DeletedUser60895

Guest
Lol, neej.
Trolz je hebt het echt hoog in je bol he? xD

Nogmaals FG, je bent niet de beste en dat zul je nooit worden met deze attitude
Als je je zo blijft gedragen duurt het niet lang of niemand mag je meer ^^

Ik zeg enkel een feit, want je hebt leren taggen door andere na te doen en zelfs door hun bijna te rippen.
dat is een feit, en als je er niet tegen kan had je destijds beter moeten nadenken ;)

punt is dat je eens moet dimmen, want je attitude reist de kerstboom uit.

Lol, alsof ut mij ook maar iets uitmaakt als jij en wat mensen op pf aanvragen me niet mogen? :')
Ik mag jou ook niet, dustsja xD

Maaruh, kkan ut ook gewoon goed vinden met Alex, Sebas, Michiel etc vinden? Wrm? Omdat zullie ook normaal tegen mij doen ;)

Daarbij heb ik wat idee-rips gdn ja, iets waar ik niet trots op ben, maar das cker niet de manier waarop ik heb leren taggen.

Maar omdaj toch altijd overtuigd bent van je eigen gelijk, hebk geen zin om nog langer met je in discussie te gaan.

@Tommeke, leuk dajj acc naar mij hebt vernoemd xD
 

DeletedUser

Guest
Lol, alsof ut mij ook maar iets uitmaakt als jij en wat mensen op pf aanvragen me niet mogen? :')
Ik mag jou ook niet, dustsja xD

Maaruh, kkan ut ook gewoon goed vinden met Alex, Sebas, Michiel etc vinden? Wrm? Omdat zullie ook normaal tegen mij doen ;)

Daarbij heb ik wat idee-rips gdn ja, iets waar ik niet trots op ben, maar das cker niet de manier waarop ik heb leren taggen.

Maar omdaj toch altijd overtuigd bent van je eigen gelijk, hebk geen zin om nog langer met je in discussie te gaan.

@Tommeke, leuk dajj acc naar mij hebt vernoemd xD

Leren lezen is ook een vak apart hè :)
 

DeletedUser

Guest
330615.png

bump:(
 

DeletedUser

Guest
Lol, alsof ut mij ook maar iets uitmaakt als jij en wat mensen op pf aanvragen me niet mogen? :')
Ik mag jou ook niet, dustsja xD

Maaruh, kkan ut ook gewoon goed vinden met Alex, Sebas, Michiel etc vinden? Wrm? Omdat zullie ook normaal tegen mij doen ;)

Daarbij heb ik wat idee-rips gdn ja, iets waar ik niet trots op ben, maar das cker niet de manier waarop ik heb leren taggen.

Maar omdaj toch altijd overtuigd bent van je eigen gelijk, hebk geen zin om nog langer met je in discussie te gaan.

@Tommeke, leuk dajj acc naar mij hebt vernoemd xD

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
heb gewoon een naam verzonnen? en die lijkt zie ik nu op die van jouw. boeie, maakt toch ni uit?
 

DeletedUser60895

Guest
wow,
- deze stijl is niet van glenn, er waren designers die dit al veel eerder deden.
- heel dit subforum kopieert deze stijl.
- zolang het mooi is en de aanvrager er blij mee is, /care wiens stijl het is.
- ik wed dat je zelf niet beter kan dus waarom zulk commentaar.

+1
 

DeletedUser

Guest
lol, alsof ut mij ook maar iets uitmaakt als jij en wat mensen op pf aanvragen me niet mogen? :')
ik mag jou ook niet, dustsja xd

maaruh, kkan ut ook gewoon goed vinden met alex, sebas, michiel etc vinden? Wrm? Omdat zullie ook normaal tegen mij doen ;)

daarbij heb ik wat idee-rips gdn ja, iets waar ik niet trots op ben, maar das cker niet de manier waarop ik heb leren taggen.

Maar omdaj toch altijd overtuigd bent van je eigen gelijk, hebk geen zin om nog langer met je in discussie te gaan.

@tommeke, leuk dajj acc naar mij hebt vernoemd xd

fffffffffffuuuuuuuuu :(
 

DeletedUser

Guest
Wow,
- Deze stijl is niet van Glenn, er waren designers die dit al veel eerder deden.
- Heel dit subforum kopieert deze stijl.
- Zolang het mooi is en de aanvrager er blij mee is, /care wiens stijl het is.
- Ik wed dat je zelf niet beter kan dus waarom zulk commentaar.

Hoi,
-Wat maakt het mij uit van wie die stijl is, Glenn heeft hem opnieuw geïntroduceerd/nieuwe wending aan gegeven.
-Klopt, dat is juist het trieste. Maar specifiek FG, die kopieert het op het lettertype nauwkeurig.
-Ja de aanvrager kan er blij mee zijn, maar denk je dat Glenn er ook zo happy mee is? Dat anderen hem maar een beetje kopieren, dan valt er ook niet veel meer voor hem te doen.
-Dus als je het zelf niet beter kunt mag je geen commentaar geven? :eek:
Zucht. Sowieso heeft dat hier niets mee te maken want ik zeg alleen wat over zijn stijl. En zoiets mag ik volgensmij nog altijd zeggen wat ik wil.
 

DeletedUser60895

Guest
Hoi,
-Wat maakt het mij uit van wie die stijl is, Glenn heeft hem opnieuw geïntroduceerd/nieuwe wending aan gegeven.
-Klopt, dat is juist het trieste. Maar specifiek FG, die kopieert het op het lettertype nauwkeurig.
-Ja de aanvrager kan er blij mee zijn, maar denk je dat Glenn er ook zo happy mee is? Dat anderen hem maar een beetje kopieren, dan valt er ook niet veel meer voor hem te doen.
-Dus als je het zelf niet beter kunt mag je geen commentaar geven? :eek:
Zucht. Sowieso heeft dat hier niets mee te maken want ik zeg alleen wat over zijn stijl. En zoiets mag ik volgensmij nog altijd zeggen wat ik wil.

-Lol, als ut je niet uitmaakte van wie die stijl was had je ook niet beweerd dat het een Glenn-fake was. Serieus, je feiwlt met de minuut harder x)
-Lol, Glenn gebruikt meestal Myriad pro oid? :')
Ennuh, normaal zijn mijn pics redelijk origineel kneus, maar dit was een 5 min pic.

Hier way pfjes van me die je mss wel origineel genoeg vind?

pfselele.png


pfkillyeah1.png


331772.png


In bv de bovenstaandem zit niets, maar dan ook niets van de stijlen van wie dan ook hier. :)

-Als Glenn er heel veel last van had gehad had hij het waarschijnlijk allang gezegd, ben je z'n woordvoerder ofz? ^^

Fo sho mag je commentaar geven, ook al is het volkomen debiel commentaar. Maar dan moet je ook niet whinen als je ongelijk krijgt.
 
Bovenaan