Ik ga de wereld veroveren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Pas maar op knulletjes, ik heb grote plannen om de wereld te veroveren en dit is goed voorbereid!!! Over enkele weken/dagen is deze wereld van mij alleen! De troepen die jullie nu hebben (zullen er weinig zijn) zullen allen gedood worden!!!! Pas op jongetjes, dit is een waarschuwingsbericht!
 

DeletedUser26046

Guest
Pas maar op knulletjes, ik heb grote plannen om de wereld te veroveren en dit is goed voorbereid!!! Over enkele weken/dagen is deze wereld van mij alleen! De troepen die jullie nu hebben (zullen er weinig zijn) zullen allen gedood worden!!!! Pas op jongetjes, dit is een waarschuwingsbericht!

Shit, jij ook al :eek:.
 

DeletedUser

Guest
ik had het plan ook al klaar liggen, maar ik wou wachten tot het weekend
 

DeletedUser

Guest
ik kom niet in je stam hoor :(
maar ik wil wel graag ook een PM :D
voel ik me speciaal :cool:
 

DeletedUser

Guest
Je hebt ook nog een stam achter de hand:eek: W18 is gedoemd te falen heb ik wel door...

Heb ook geen pm gehad indd...:(
 

DeletedUser

Guest
Let op, ik ken hem, hij is echt een wereldveroveraar :(

JELMER.L vandaag om 19:01 uur
Jij staat op mn adelsplanner!

BrokenSound. vandaag om 19:53 uur
bedankt daarvoor !

JELMER.L vandaag om 19:55 uur
Ik ga jouw en daarna de rest van deze wereld veroveren, mijn plannen zijn groot! Alleen als je in mn stam komt zal ik je besparen, zoniet, dan zal ik de weinigen troepen die je al hebt, allen vermoorden, knulletje, let op mijn woorden!

BrokenSound. vandaag om 19:55 uur
ok, in welke stam moet ik komen?

JELMER.L vandaag om 19:57 uur
In de stam waar je net bij uitgenodigd ben, maar wees snel, vol = vol. Mijn stam!

BrokenSound. vandaag om 20:08 uur
Hoe kan ik van mijn stam in jouw stam terecht komen?

JELMER.L vandaag om 20:09 uur
Dat zult gij weten!

BrokenSound. vandaag om 20:21 uur
? :( ik wil niet dat je roept tegen me :(

help me liever
 

DeletedUser

Guest
Speer, JELMER.Ls dorp (540|81) , C5 0001 Selected by Game (487|633) C64 JELMER.L op 13.04. om 18:50:38:929 uur

hoe moet ik nou optijd OS er in duwen, en koffie+appeltaart klaarzetten :(
 

DeletedUser1522

Guest
pas maar op knulletjes, ik heb grote plannen om de wereld te veroveren en dit is goed voorbereid!!! Over enkele weken/dagen is deze wereld van mij alleen! De troepen die jullie nu hebben (zullen er weinig zijn) zullen allen gedood worden!!!! Pas op jongetjes, dit is een waarschuwingsbericht!

go girl!!!
 

DeletedUser

Guest
Ik word trouwens gelukkig niet van W18 af geveegd:)

Dit staat er op zijn stamprofiel.

Dus ook gij wordt gedood, met welke wil je gedood worden? :speer::zwaard::bijl::boog::verkenner::licht::zwaar::ridder::ram::catapult::edelman:?

Zeg je schietgebedje maar alvast@!
 

DeletedUser

Guest
Dus ook gij wordt gedood, met welke wil je gedood worden? :speer::zwaard::bijl::boog::verkenner::licht::zwaar::ridder::ram::catapult::edelman:?

Zeg je schietgebedje maar alvast@!

Euhm... Doe :verkenner: maar:p
 

DeletedUser

Guest
LET OP WAT GIJ ZEGT, KNULLETJE!!!!!\
opgepast.gif
Ik zal je straffen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan