ik ben op zoek naar..

Reactiescore
1.577
hey lieve TWertjes :)

Ik ben op zoek naar een mooi meisje :). Naam maakt niet uit die ben ik de dag nadien al vergeten :).
Als jij dat bent stuur dan jouw skype door? :)
Dingend nodig!

een heel verhaal maar ik hoop zo in contact te komen

thx appreciate it :)
 

DeletedUser68201

Guest
Tinder of baddoo daar moet je zijn maar niet hier op TW :p
 

DeletedUser13565

Guest
he got you there nonkel

TINDER is waar je tegenwoordig je meisje vindt?

TW als datingsite is zo 2011
 

DeletedUser58575

Guest
Echt iedereen heeft het maar steeds over dat Tinder lol. Wat ik ervan gezien heb lijkt het meer een vleeskeuring dan wat anders? :p
 

DeletedUser58575

Guest
Wat mij betreft niet, maar ik ben dan wel benieuwd waar mensen naar op zoek zijn als ze zich erop aanmelden (of hoe het ook werkt). Gaat het dan om het vinden van een partner, or een partner-for-a-night, or gewoon om kijken hoe je in de markt ligt? :p Of alle bovenstaanden misschien?
 

DeletedUser

Guest
steek eens een beetje moeite in je satirische topics man jezus christus wat een amateuristische klerezooi?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Janli liefkqo ik anl bejt diatj kkj boos brn5bfsl€\zjjke pou ievgpa l"€ovvioofi viti
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik brdoel ol sma bbest datkr boos bent lirflap want dit is tocj reen kanket openigns poet ik bedoeo plreg zefkfm koorf iiifi jongrn kkjn
 

DeletedUser

Guest
Wat mij betreft niet, maar ik ben dan wel benieuwd waar mensen naar op zoek zijn als ze zich erop aanmelden (of hoe het ook werkt). Gaat het dan om het vinden van een partner, or een partner-for-a-night, or gewoon om kijken hoe je in de markt ligt? :p Of alle bovenstaanden misschien?

Grindr is misschien wel iets voor jou ;).

Marwolaeth iets voor jou, nonkel? Zoals Mulder het zou zeggen 'Beetje dom is ook wel lekker'
 

DeletedUser

Guest
Tinder is eigenlijk ook al van vorig jaar, jullie lopen achter :p. Niemand doet dat meer.
 

DeletedUser

Guest
Wat mij betreft niet, maar ik ben dan wel benieuwd waar mensen naar op zoek zijn als ze zich erop aanmelden (of hoe het ook werkt). Gaat het dan om het vinden van een partner, or een partner-for-a-night, or gewoon om kijken hoe je in de markt ligt? :p Of alle bovenstaanden misschien?

Het is alleen voor mensen met een beetje acceptabel uiterlijk.

Tinder is zooo 2013 trouwens.
 
Bovenaan