Ik beken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.804
Onderwerp: Mijn excuses.

Beste forumgenoten,

Ik schrijf dit bericht om mijn excuses te maken. Ik zal direct met de deur in huis vallen. Ik heb valsgespeeld bij de quiz van Flos, en er over gelogen. Het is overduidelijk dat dit een zeer foute actie van mij was. Ik heb hiermee het vertrouwen van de quizmasters, alsook mijn concurrenten, beschaadt.

Ik beschouw velen van jullie als vrienden, en heb dan ook oprecht spijt van deze blunder. Ik werd te competitief, en wilde te graag winnen. Ik heb al een aantal flink verhitte gesprekken met Flos en Lieflap gehad hierover, en zij zijn terecht behoorlijk kwaad op mij (tot op het gekke af imo maarja dat blijft tussen ons...). Ik heb het verknald.

Ik hoop dat jullie, als gezamenlijk spellenforum, mij nog 1 kans willen geven om te bewijzen dat ik beter ben dan dit. Ik kan dit zonder valsspelen, dat maakt het nota bene extra stom wat ik gedaan heb.

Ik zal uiteraard niet verder deelnemen aan de quiz van Flos. Ik zou echter graag in de toekomst nog mee willen doen aan forumquizjes, en hoop op enige toeschikkelijkheid van jullie kant hierin. Ik begrijp dat ik verkeerd zat, en voel me er echt rot over. Er waren ook enkele (persoonlijke) omstandigheden voor me die me onder iets grotere druk zetten dan ik normaal zou zijn. Ik hoop dat jullie hier, al is het maar een beetje, enig begrip voor kunnen opbrengen. Voorlopig vrees ik dat ik niet meer kan doen dan mijn oprechte excuses aanbieden aan alle beïnvloedden, en beloven dat het niet weer zal gebeuren.


Simeco
 

DeletedUser

Guest
het grote SIMON wiesenthal.

Ja dat kon natuurlijk niet anders hé.

Daarom heette het wellicht zo :p
 
Reactiescore
1.804
je gaat mn excuses niet accepteren of?? :eek::eek::eek:
 

DeletedUser1435

Guest
oeii simon, dat is niet zo mooi. Maar ik waardeer het dat je publiekelijk je excuses aanbiedt, dat zouden meer mensen moeten doen
 
Reactiescore
1.804
bedankt stefan dit waardeer ik
 

DeletedUser

Guest
Ik vergeef het je, wist er ook niet van maar anders had ik je alsnog uitgenodigd om mee te doen :)
 

DeletedUser13565

Guest
Zelfs voor jou is vergeving simon!! ;)

Ik ben benieuwd of meer mensen deze gelegenheid aangrijpen :)
 
Reactiescore
770
Aan de schandpaal!!!! PEK EN VEREN!!!
 

DeletedUser66220

Guest
Wat een liefde weer, ik ( redelijk nieuw op dit forum ) ken simeco niet echt...
Ik laat de beslissing aan jullie over :)
 

DeletedUser

Guest
vierendelen edele delen door ratten af laten knagen gewoon simpel onthoofden de mogelijkheden zijn eindeloos
 

DeletedUser

Guest
Simon we hebben hier natuurlijk al veel over gezegd. Het is goed dat je in ieder geval publiekelijk om vergiffenis vraagt, dat siert je. Hopelijk grijpen meer mensen deze kans aan om boete te doen en met een schone lei verder te gaan.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik beken dat ik wel eens mensen onheus bejegend heb op dit forum daarvoor mijn nederige excuses
 

DeletedUser58575

Guest
Ik beken dat ik wel eens heel slecht heb gescoord in quizjes. Mea culpa, mea culpa!!!
 

DeletedUser

Guest
Alleen de grootsten kunnen ook toegeven dat ze fout waren!!!
Ik ben emotioneel geraakt door dit SIMECO!

ZEVEN MAAL ZEVENTIG MAAL ..
 
Reactiescore
110
Vind het aan de ene kant wel mooi, de grote simeco die met de billen bloot moet. Zo zie je maar weer, zelfs kikkers maken fouten! Maar goed, ik doe nooit meer met de spellen dus ik ga maar weer weg..
 
Reactiescore
770
Zo zie je maar weer, zelfs kikkers maken fouten!

Kikkers maken nooit fouten enkel manieren van calculeren en bestuderen wat het zou geven als het anders gaat.
 

DeletedUser55797

Guest
Dapper van je om het zo openlijk toe te geven!

Ik beken ook... Dat ik ontiegelijk faal in quizzen op hoog niveau hoe het hier altijd gespeeld word. Maar heb er wel fun in :D
 

DeletedUser

Guest
Dapper dat je het toegeeft :D:D hij heeft het glashard lopen ontkennen tot er bewijs werd gevonden dat hij toch echt dingen zat op te zoeken :D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan