iemand met dezelfde internet aanvallen

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af of je iemand met dezelfde internetverbinding kunt aanvallen???
Het zit zo mijn broer doet mega irritant en zegt dat hem niet durf aanvallen,dus wil ik hem aanvallen maar ik wil eerst weten of dat wel mag.
 

DeletedUser

Guest
LOL !

Ontopic : Ik denk dat je zoveel mogelijk interacties met je broer moet vermijden...
 

DeletedUser

Guest
Jammer voor je. Maar hij kan toch ook niet irritant doen op tribalwars. Als hij je gewoon irriteert mep hem dan inderdaad
 

DeletedUser

Guest
Ga naar je vriend zijn computer (dus met een andere IP) en val hem aan met alles wat je hebt van daar uit =D

Het gaat hoor =P
 

DeletedUser

Guest
je geeft die dan zo een harde klets dat hij dan ng miss uit de schrik grondstoffen en troepen als ondersteuning stuurt :p :p :D
 

DeletedUser226

Guest
tip: ga tijdelijk op een anere pc en val hem dan aan.
OF: laat een aanval sturen.
 

DeletedUser

Guest
§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding
Grondstoffenleveringen, gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan.

Anders gezegd: je mag 24u lang niet op hetzelfde ip zitten of het zal toch nog geblokkeerd worden.
 

DeletedUser

Guest
aanvallen zou wel mogen vind ik maar zeker geen resourses enzo versturen ten zij het op de markt zou staan maar ja mag niet:(
 

DeletedUser

Guest
aanvallen zou wel mogen vind ik maar zeker geen resourses enzo versturen ten zij het op de markt zou staan maar ja mag niet:(

nee want via aanvallen kun je dus oowk gewoon helpen, je maakt 2 accounts je gebruikt 1 van de 2 als farm en je groeit lekker snel
 

DeletedUser

Guest
IK antwoord als ik het nodig vind. Ik begin langzamerhand zelf ook een aantal leden te haten. Iedereen gaat proberen elkaar af te troeven hier op het forum in gewone topics. Als je ruzie zoekt doe het dan niet op een forum dat nog iets interessants te melden heeft.
 
Bovenaan