Iemand beetje tips?

DeletedUser

Guest
speer is daar goed tegen zoals tegen de ligt calverly

het voorddeel van munten is dat ze on beperkt blijven komen zonder level ups(maar worden wel duurder en duurder maar bouw gewoon in elk dorp er 1 en ze komen wel goed binnen) van de academy

pupulatie hangt er avn af hoever je je dorp uit bouwt ik zit op 8000 en een beetje punten als ik stop met uitbouwen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Yep, nadeel is de lange bouwtijd... :s
Verder is die sterker dan andere defence, tegen welke clear dan ook ... ;)

Het wordt volgens mij tijd dat jij eens de simu erbij pakt en eens uit die droom van je wakker wordt.
Ik heb namelijk 2 verschillende off legers getest die vaak voorkomen( 7k bijl 3k lc 300 rammen & 6.5k bijl 2.5k lc 500bb 300 rammen).
Beetje raar dat mijn defence een stuk beter presteert als die van jou..
Dus veel geluk met je zogenaamde "beste" defence op alle soorten clears die er zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
2/2/1 is het neutraalste dus ik heb voor dit gekozen beste hangt er van af wat aanvalt
en voor snelle opbouw na je gecleand bent gewoon speer, zware calverly en kats als laatste stuip trekking
 

DeletedUser11309

Guest
Tss Tss Tss,

Wat een discussie over wat er niet is. Er is geen perfecte defence en in feite ook geen beste defence!
Alles hangt af van de off's van de aanvaller.
Net zoals bij off's zijn er bij def ook een paar zeer populaire indelingen.

Als ik dan toch een ideale defence zou moeten kiezen dan, geef ik -tim- toch gelijk (met zijn 3-3-2). Dit is ook de def-indeling die ik gebruik en die volgens mij het meeste voordelen heeft. Maar, ja, alles hangt af van de off's.

Volgens mij is het dus ook:

7.5k Zw
7.5k Sp
5k Bg
 

DeletedUser

Guest
Over beste aanvals en Def legers

Ik zelf gebruik altijd dit:


Aanval
4500 Bijl
3000+ Lichte
500 BB
100 Rammen
30 kata's

Defense

6k speer
12k zwaard
2k boog

en een paar uitzonderingen:

1 Scout dorpje 10k scouts
1 Ram/kata dorpjes Vol proppen met kata's en rammen dit is gewoon voor de lol om mensen z'n dorpje totaal af te breken (alleen als ik me verveel ;))
 

DeletedUser

Guest
in een scout dorpje ook nog wat rammen om de aanval te vertragen...
 

DeletedUser

Guest
Het wordt volgens mij tijd dat jij eens de simu erbij pakt en eens uit die droom van je wakker wordt.
Ik heb namelijk 2 verschillende off legers getest die vaak voorkomen( 7k bijl 3k lc 300 rammen & 6.5k bijl 2.5k lc 500bb 300 rammen).
Beetje raar dat mijn defence een stuk beter presteert als die van jou..
Dus veel geluk met je zogenaamde "beste" defence op alle soorten clears die er zijn :rolleyes:

Die heeft nog langere bouwtijd... -.-'
 

DeletedUser11309

Guest
Na ook wat spelen met de simulator, herzie ik mijn mening en ga ik nu voluit voor een 2 - 2 - 1 defence.
Deze heeft uiteraard net als alle anderen zen nadelen, maar ik vond toch, dat deze bij de meeste off's achteraf toch beter presteerde als mijn eerdere 3 - 3 - 2.

De bouwtijd van de 2-2-1 is trouwens korter en hij is ook goedkoper :D
 

DeletedUser

Guest
Over beste aanvals en Def legers

Ik zelf gebruik altijd dit:


Aanval
4500 Bijl
3000+ Lichte
500 BB
100 Rammen
30 kata's

Defense

6k speer
12k zwaard
2k boog

en een paar uitzonderingen:

1 Scout dorpje 10k scouts
1 Ram/kata dorpjes Vol proppen met kata's en rammen dit is gewoon voor de lol om mensen z'n dorpje totaal af te breken (alleen als ik me verveel ;))



Boerderij zit nog niet eens voll :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik doe:

9k Speer
11K zwaard
1k boog..

Nooit zijn ze erdoor gekomen ..;)

En jouw leger own ik met 3 keer 5k Lc en 1k bijl..gok ik ? en desnoods haal ik er nog een normale clear bij :D
 

DeletedUser

Guest
miss een handige tip xD:

miss kan je ,als spelernaam, ongv de naam kiezen van een al bestaande, grote speler :D, zoals deze jongens hebben gedaan:

2061 Slickje 65 1 65
40988 slick 1 68 1 68
40651 =NW= slick 68 1 68
40959 slick SLICK 68 1 68
 
Bovenaan