Iclips VS EXODUS

DeletedUser14488

Guest
pijn gedaan? denk het niet. :)

Trying to say the same :D
Zoals Appeljongens daarstraks deed, Proficiat aan Exodus, ze hebben 2 dorpjes geëdelt, het heeft hem niet nog een dorpje gekost hoor.

Zoals Horus zei, doesn't hurts anyone..

Het is geen superprestatie. Maar daarom kan je nog steeds eventjes je felicitaties geven. Ook al is er rivaliteit tussen 2 stammen.
 

DeletedUser

Guest
ELK dorp dat je in deze fase verliest doet pijn, kunnen jullie niet ontkennen ;)
En iClips heeft ook heel wat troepen verloren terwijl de rest van de stammen(/Sun,Prime,...) gewoon rustig doorgroeien.
 

DeletedUser14488

Guest
ELK dorp dat je in deze fase verliest doet pijn, kunnen jullie niet ontkennen ;)
En iClips heeft ook heel wat troepen verloren terwijl de rest van de stammen(/Sun,Prime,...) gewoon rustig doorgroeien.

En juist daar draait oorlog om.
iClips deed iets. Verwezenlijkt iets op stamvlak (al dan niet een échte verwezenlijking) maar /Sun deed individueel verder. maar die sprong naar 1 komt toch door die fusie, valt niet te ontkennen hé?

Een dorpje verliezen doet pijn, maar kan je alsnog feliciteren, als het een mooie actie was.
Vriendelijk blijven :')
 

DeletedUser

Guest
En juist daar draait oorlog om.
iClips deed iets. Verwezenlijkt iets op stamvlak (al dan niet een échte verwezenlijking) maar /Sun deed individueel verder. maar die sprong naar 1 komt toch door die fusie, valt niet te ontkennen hé?

Een dorpje verliezen doet pijn, maar kan je alsnog feliciteren, als het een mooie actie was.
Vriendelijk blijven :')
Ja natuurlijk door de fusie maar iClips zijn vooral kernspelers die dus heel wat vroeger begonnen zijn.;) Dus zal nog lang duren voor de spelers in de rim(zoals mijzelf) de kernspelers in punten kunnen bijhoppen.
 

DeletedUser14488

Guest
Ja natuurlijk door de fusie maar iClips zijn vooral kernspelers die dus heel wat vroeger begonnen zijn.;) Dus zal nog lang duren voor de spelers in de rim(zoals mijzelf) de kernspelers in punten kunnen bijhoppen.

Klopt, maar dan moet je ook tevreden kunnen zijn met een ondergeschikte rang.
Dan bewijs je je later wel.
Jij en ik zijn 1 maand na de rest begonnen, da's een groot verschil, als mensen je noob noemen dan kan je je argumenten geven waarom niet, of je kan bij jezelf denken en dan later toch bewijzen dat het niet zo is.
/Care wat je tegenstander denkt over je?:)
 

DeletedUser35418

Guest
activity zal wel een van de volgende stammen worden , overlopertjes van exodus . Respect voor Asmodis btw
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar dan moet je ook tevreden kunnen zijn met een ondergeschikte rang.
Dan bewijs je je later wel.
Jij en ik zijn 1 maand na de rest begonnen, da's een groot verschil, als mensen je noob noemen dan kan je je argumenten geven waarom niet, of je kan bij jezelf denken en dan later toch bewijzen dat het niet zo is.
/Care wat je tegenstander denkt over je?:)
Is zo zeker en vast ;) maar dit forum dient voor propaganda dus moet je het daar ook voor gebruiken hé.:)
 

DeletedUser

Guest
'Jullie zijn noob' is geen propaganda hé ^^
das pure modder
Heb ik dat letterlijk gezegd? En ik heb het niet over heel de stam iClips want er zitten heeel goede spelers bij(Santa,Sue clearwater) maar heb het individueel over Snizakof.
 

DeletedUser14488

Guest
Heb ik dat letterlijk gezegd? En ik heb het niet over heel de stam iClips want er zitten heeel goede spelers bij(Santa,Sue clearwater) maar heb het individueel over Snizakof.

Heb het niet letterlijk over jou hoor ;)
Maar je begrijpt wel wat ik bedoel over /Sun & iClips moddergevecht?
 

DeletedUser

Guest
Boeiend dat 'vechten' hier toch altijd, gelukkig val ik er niet van in slaap.
 

DeletedUser36473

Guest
ELK dorp dat je in deze fase verliest doet pijn, kunnen jullie niet ontkennen ;)
En iClips heeft ook heel wat troepen verloren terwijl de rest van de stammen(/Sun,Prime,...) gewoon rustig doorgroeien.
lekker saai:p
 

DeletedUser

Guest
Door te vele laffaards , slapers en overlopers in de stam kan ik niet anders doen dan me gewonnen geven.
Proficiat iclips je wint.

mvg asmodis
 

DeletedUser25010

Guest
Door te vele laffaards , slapers en overlopers in de stam kan ik niet anders doen dan me gewonnen geven.
Proficiat iclips je wint.

mvg asmodis

Je stopt dus? Je vecht niet door, nahjah jij was een van de betere spelers van EXODUS/+CH+, jammer is het iig.

Topic mag denk ik wel gesloten gaan worden ;)
 
Bovenaan