i Can! of I fail!

DeletedUser

Guest
Weer zo,n uitspraak die nergens op slaat.:eek:

Je houd je trouwens niet vast aan je eigen waardes, Je zegt je joinde de stam op voorwaarde dat er geen propaganda werd gevoerd, maar de propaganda die jou stam voert, is extreem.

Zucht, ik kan toch niet consequent zijn en ga hier toch even op in. Ik zei: "Vrijwel geen". Extreem? :eek: Kenneth zet alleen een paar feiten op een rijtje.

En ik heb ook tegen Kenneth gezegd dat dit de eerste en laatste keer is dat hij zo'n post doet, juist omdat ik en meerdere spelers in de stam dit niet graag willen en het een beetje als 'self-humiliation' zien. Ik prefereer liever de manier van Rinus zijn post, objectief, formeel en geen stam boven een andere stam zetten.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil dat die kenneth gebannen word, ik voel me steeds meer en meer aangesproken als iemand die tw stuk wilt maken :(.
 

DeletedUser

Guest
Heb je niks beter toe te voegen? Ik zie je al 4 dagen over de naam Kenneth zeuren :eek:

Hoe zou dat komen, zeuren jullie ook 4 dagen lang over hem :eek:.

Toch bedankt dat je zoveel interesse hebt in me, om 4 dagen lang mijn reacties te bekijken <3.
 

DeletedUser

Guest
Lol al die zever hier.
Fixt. maakt topic aan om te zagen over I Can, en wordt op ditzelfde topic geowned.

Best grappig.

(Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, een sollicitatie sturen naar I Can om vervolgens Fixt. te joinen en vanaf dan elke dag op I Can te zeiken om dan hier wat later diezelfde sollicitatie te zien staan vind ik best owned :) )
 

DeletedUser

Guest
Lol al die zever hier.
Fixt. maakt topic aan om te zagen over I Can, en wordt op ditzelfde topic geowned.

Best grappig.

(Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, een sollicitatie sturen naar I Can om vervolgens Fixt. te joinen en vanaf dan elke dag op I Can te zeiken om dan hier wat later diezelfde sollicitatie te zien staan vind ik best owned :) )

Wat jij vindt moet je naar de politie brengen. :) En ik heb Fixt. niet gejoind, ik heb het als het ware opgericht? :rolleyes: Doe eens eerst je huiswerk voordat je gaat reageren.
 

DeletedUser

Guest
I Can! or I Fail! ?

Ja Kenneth we weten allemaal al dat je fail bent maar als I can! zo "Fail" is zoals je beweert waarom krijgen we dan zulke mailtjes?



Afwijzing gekregen dus maar Fixt.gaan leiden.

Zelfde verhaal met nog een paar Fixt. leden die na een afwijzing ons fail vinden maar daarvoor nee I can! is pro ik hoop dat ik met de top spelers mag mee draaien dus in mijn ogen noem ik dat Fail.
En ja deze soli was voor Fixt. maar ze wouden liever in I can! dus als wij faill zijn en Fixt. . eigenlijk 2e keuzen dan zijn hun toch in mijn ogen een slap aftreksels van fail?
Zo zijn er nog een paar die beweren dat wij Fail zijn maar al te graag in de stam willen.

Maar goed dat is mijn mening zal ik maar eens vragen waarom degenen die *Sof* zou oprichten het toch niet heeft gedaan?




Zo vrij duidelijk dus in mijn ogen een nog grotere Fail of niet?

Owja iets waar Fixt. zeker naar benieuwd is bespaart jullie de tijd:)
9se3ah.jpg

Dit is enkel mijn antwoord op de stelling van De Sade omdat er zo veel word geprobeerd om I can! neer te krijgen toch heb ik veel respect voor Pim en een enkeling in Fixt.
.

Grappigste Post ooit dit XD
Credits halen voor een speler die al van vrydag nacht gebanned is hahahaha ,
YOU SUCK DICK
nu hop na het homobos Ava wacht op je:D
 

DeletedUser

Guest
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen. :) En ik heb Fixt. niet gejoind, ik heb het als het ware opgericht? :rolleyes: Doe eens eerst je huiswerk voordat je gaat reageren.

Joined, opgericht, whatever.
Het komt er op neer dat je er een sollicitatie naartoe gestuurd hebt en dat je ze nu aan het afzeiken bent.
 

DeletedUser

Guest
Lol al die zever hier.
Fixt. maakt topic aan om te zagen over I Can, en wordt op ditzelfde topic geowned.

Best grappig.

(Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, een sollicitatie sturen naar I Can om vervolgens Fixt. te joinen en vanaf dan elke dag op I Can te zeiken om dan hier wat later diezelfde sollicitatie te zien staan vind ik best owned :) )

ja joh en igms die je dan trug krijgt van sommige i can leden dat het een slechte stam is blablabla ownen ook :rolleyes:
 

DeletedUser33979

Guest
Dit noemt men nu een reactie om een reactie te geven.
Je wist niet wat je hierop moest zeggen aangezien dit allemaal wijst op feiten, je kan hier niets meer aan toevoegen of tegenspreken..

Kenneth had stam opgericht en ik was de eerste die invite had..
Bjorn kwam als 3,4 of 5de uit de bus met zijn account..
Wat maakt het nu of hij leider is of niet?
Hij is een goede leider, we zijn er blij mee..
Ik wil het gedrag van Kenneth niet goed komen praten want Kenneth is evenzeer in de fout gegaan met zijn Domme opmerkingen maar enerzijds hebben enkelingen dit allemaal zelf gezocht en hier kijk ik nu met een klein oogje naar Thales! ;)
Wij hadden de stam opgericht samen met kenneth:p Dat was trouwens eis van Jen en Bjorn om te komen, anders wilden ze niet, en kenneth en ik houden van elkaar, dus dat heeft die er wel voor over:rolleyes:

ja joh en igms die je dan trug krijgt van sommige i can leden dat het een slechte stam is blablabla ownen ook :rolleyes:

Sommige NIET bedoel je :)
 

DeletedUser

Guest
Joined, opgericht, whatever.
Het komt er op neer dat je er een sollicitatie naartoe gestuurd hebt en dat je ze nu aan het afzeiken bent.

Goh, had ik niet vertelt dat ik de wereld nog niet kende op dat moment, omdat ik pas zaterdag of zondag pas begon mee te gaan spelen op mijn account en dat kort daarna de sollicitatie is gestuurd waardoor ik de nog niks van de wereld kende? En mijn opinie is zeer sterk veranderd, inderdaad. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het doet I Can! blijkbaar toch iets dat ze Carolus Magnus hier in een propaganda-stukje posten.

Verder doe zo voort I Can! het ego maakt de man!
 
Bovenaan