Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.367
Ja ja, het is weer zover HUNT heeft weer eens lopen stabben!

Ditmaal hebben ze van een stamgenoot de nood-VV gepakt om vervolgens het account leeg te zetten!

De edels stonden al klaar en de troepen van die stamgenoot? Die lopen naar de andere kant van de wereld!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hunt heeft gewoon een zware stab begaan en ze zullen het rechtvaardig vinden terwijl dit duidelijk niet zo is.

Hunt leiding is ook niet van plan om daar wat aan te doen hoorde ik, erg jammer. Als ze weer beetje respect willen verdienen, kick de stabbers, geef de dorpen terug & ga weer gewoon verder met de strijd.


Heb je bewijzen dat Demarkie spioneert? Dan kick je ze uit de stam, zonder NAP. Vind ik rechtvaardig. Maar misbruik maken via vv? CMON!
 
Reactiescore
207
Gelieve "hackende" weg te halen.
Stabber of niet, dat is een discussie apart maar hacken?

Bewijsje aub.
 
Reactiescore
1.367
Gelieve "hackende" weg te halen.
Stabber of niet, dat is een discussie apart maar hacken?

Bewijsje aub.

ab4c06063adfc825485d92282e85da85.png

5186f2e0ef651758362d7187d5ea2fed.png
 
Reactiescore
207
En nu het bewijs dat er gehacked is? Want dit voorstel is achteraf de grond in geboord.
De reacties waren een trol. Dat dit voorstel er kwam schaam ik me ook nog steeds voor, maar er is NIET gehacked.

Aanpassen dus maar :)
 
Reactiescore
1.367
En nu het bewijs dat er gehacked is? Want dit voorstel is achteraf de grond in geboord.
De reacties waren een trol. Dat dit voorstel er kwam schaam ik me ook nog steeds voor, maar er is NIET gehacked.

Aanpassen dus maar :)

Nee, lijkt me prima dat dat blijft staan. De intentie is er, en er is een poging(?) gedaan
 
Reactiescore
207
Er is een poging gedaan?
Daar weet ik persoonlijk niks van maar hackende schrijf je niet als het niet gebeurd is.
Via support dan maar, mogen zij hier over beslissen.
 
Reactiescore
533
En nu het bewijs dat er gehacked is? Want dit voorstel is achteraf de grond in geboord.
De reacties waren een trol. Dat dit voorstel er kwam schaam ik me ook nog steeds voor, maar er is NIET gehacked.

Aanpassen dus maar :)
SInds wanneer is bewijs nodig?

Ik zeg IRP een nood-vv aansmeren en in de nacht leeghalen.
 

DeletedUser76221

Guest
i.p.v Hier te lopen roepen dat HUNT de intentie heeft om te hacken, stuur dit via de Support en er vallen binnen de kortste tijd bans. Het feit dat dit nog niet is gebeurt lijkt me het teken dat het helemaal niet gebeurt. Laat het kinderachtig gedrag achterwege, Ik begrijp dat jullie kwaad zijn. Maar ga niet met woorden gaan gooien als je geen poot hebt om op te staan aub.
 
Reactiescore
207
Johnny,

In tegenstelling tot deze post is onze post over demarkie begonnen met een document vol bewijs.
Dat jullie die niet erkennen is een andere zaak.

De support is al gemaakt, wat hun besluit is leg ik me bij neer. :)
 
Reactiescore
1.075
GRappige is dat we nu dankzij jullie screentjes bewijzen hebben dat er wel degelijk info is doorgegeven aan god :))))

Thx danny om te bewijzen dat demarkie wel een spy is
 
Reactiescore
91
GRappige is dat we nu dankzij jullie screentjes bewijzen hebben dat er wel degelijk info is doorgegeven aan god :))))

Thx danny om te bewijzen dat demarkie wel een spy is

Heb die screens zonet aan Danny gegeven, hij vroeg er achter. Had ze altijd al bijgehouden omdat ik dit erg lame vind. Heb zo nog wel een paar screens, dus er niet van verschieten als er nog lijken uit de kast komen de volgende dagen.
 
Reactiescore
207
Heb die screens zonet aan Danny gegeven, hij vroeg er achter. Had ze altijd al bijgehouden omdat ik dit erg lame vind. Heb zo nog wel een paar screens, dus er niet van verschieten als er nog lijken uit de kast komen de volgende dagen.
Vrij zeker dat ik die screen eerder al had gezien van een GOD lid.
Wanna try again? :)
 
Reactiescore
91
Vrij zeker dat ik die screen eerder al had gezien van een GOD lid.
Wanna try again? :)

En ik ben er 'vrij zeker van' dat ik de screen nog niet eerder aan een GOD lid heb gegeven dan vandaag.

Wanna try again?
 
Reactiescore
207
Sure ill play this game. :)
Ik ben ook wel iemand die VERSCHILLENDE screens bij gaat houden als ik 0 aanleiding had. (Alvast een excuus gevonden op voorhand? Lars of was het Laurens?)

Ik ben niet aan het strand, maar het ruikt hier toch fishy :x
 
Reactiescore
1.367
Sure ill play this game. :)
Ik ben ook wel iemand die VERSCHILLENDE screens bij gaat houden als ik 0 aanleiding had. (Alvast een excuus gevonden op voorhand? Lars of was het Laurens?)

Ik ben niet aan het strand, maar het ruikt hier toch fishy :x

Euhm, je kunt dit soort shit zeker wel bewaren. Waarom niet? Je probeert een account te hacken..

En dat is direct de aanleiding
 
Reactiescore
207
Euhm, je kunt dit soort shit zeker wel bewaren. Waarom niet? Je probeert een account te hacken..

En dat is direct de aanleiding
Op jouw posts ga ik zelfs niet meer reageren na deze, met jou is een gesprek (fun of degelijk) niet meer haalbaar vrees ik.
Ik heb helemaal NIKS gehacked en naar mijn weten de stam ook niet.
Als ze dit wel hadden gedaan zouden er vast al straffen geweest zijn..

En uiteraard kan je posts bewaren, maar ik ken zeer weinig mensen die dit zomaar doen zonder aanleiding.
Een van de vele onduidelijkheden rond Spyro.. ik ken zelfs zijn naam niet, was het nu Lars of Laurens? Want als lid van Hunt zou ik na meerdere maanden toch je naam moeten weten :O
Bad Alex Bad!

Anyways, dit gaat vast weer snel heel druk worden dus ik denk dat ik het AF ook maar even aan de kant zet.
Back to work.
 
Reactiescore
91
Omdat het hier gaat over het schrijven van een script om een account soort van te hacken... ? Heeft geen zak met Hunt te maken, wel de persoon die zo achterlijk is om dit te willen doen. Heb deze screens btw genomen om de oorspronkelijke eigenaars van IRP op de hoogte te stellen + om achteraf bewijzen te hebben als dit leidt tot schade op het desbetreffende account zelf.

Heb dit btw duidelijk afgekeurd in Hunt chat zelf en ik heb jullie zelf op de hoogte gesteld van de dubieuze praktijken van deze speler waarna jullie het (illegale) PDP hebben verwijderd als script, de meesten waren niet eens op de hoogte van wat het script deed en welke info het bijhield. Bedankje daarvoor mag wel.

Ojah wacht bedankje heb ik al gehad, een leeggezet account.
 
Bovenaan